פרק 117 -האיום הגדול על חייו של מריאנו והפחד של קרולינה- חלק ראשון

time machine123 14/06/2016 611 צפיות אין תגובות

לאונרדו איים על קרולינה שאם היא תהיה עם מריאנו היא עלולה לגרום לכך שמריאנו יירצח. קרולינה לא רצתה להיות עם לאונרדו כי היא לא סבלה אותו. והיה לה מאוד קשה כי היא אהבה את מריאנו כל כך. אך היא העדיפה להישאר בוגדת מאשר לגרום לאיזו טרגדיה שעלולה לקרות.
מריאנו לא רצה להאמין בכך שקרולינה התרחקה ממנו , הוא לא היה יכול להבין באיזו סיבה ולמה היא הייתה מוכרחה לעשות זאת כדי להציל את עצמה ואותו מהאיומים הבלתי נפסקים של לאונרדו. הוא איים לרצוח את שניהם אם הם יהיו ביחד.
כל עוד קרולינה לא יכלה להשתחרר מהצל המאיים של לאונרדו, מריאנו לא היה יכול לשכנע אותה לחזור אליו.
היא לא רצתה להיות עם לאונרדו, אבל לעזוב אותו יהיה קשה. אבל לאונרדו כפה עליה בכוח להיות איתו , אם לא החיים של מריאנו יסתיימו באסון. היא נשמעה בקולו אך מתוך חוסר ברירה כי היא פחדה שהוא יפגע במריאנו בקלות אם היא לא תעשה כל מה שהוא אמר.
היא עצמה הייתה עצובה וגלמודה כל כך, שהאיומים של לאונרדו יחלישו אותה ויותירו אותה ללא כוחות. אילו היא יכלה להיות עם מריאנו ולהיפרד עם לאונרדו.
אז החיים היו הרבה יותר מאושרים. מאז שלאונרדו התחיל לאיים עליה , שאם יקרה מצב והיא תעזוב אותו, מריאנו יירצח וזה עלול להיות נקודה לרעתה. היא הייתה חייבת להציל את מריאנו איכשהו, שאותו היא אהבה כל כך. היא פחדה להסתכן אם היא תהיה עם מריאנו , אז מריאנו יכול למצוא את עצמו בצרות צרורות. נאסר עליה להיות קרובה ליד מי שהיא אהבה כל כך וכל זה בגלל האיומים של לאונרדו על חייה.
היא לא יכלה לסכן את חייה ואת החיים של אחרים בגלל לאונרדו . היא חיה תחת פחד כל הזמן ולא היה מי שהיה יכול לעזור לה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך