נועה7753
גווד שב"שששש ((:

פרק 12 . "בכל יום אני לומד מטעויות , רק חזקי אוהב עודני…"

נועה7753 02/03/2013 2175 צפיות תגובה אחת
גווד שב"שששש ((:

מהפרק הקודם :
"את יודעת איזה כיף לדעת שאני יוכל לומר…אני עשיתי את החדשה ששמה זין על כולם?"הוא אמר וצחק נוגע לי בכל הגוף…התחלתי לבכות יותר .
"מאורר…."אמרתי בבכי

פרק 11 : (עדיין מנקודת המבט של מאי)
"מאור…." אמרתי בבכי , הוא סימן לי אם היד להיות בשקט אבל הבכי לא הפסיק…..
. "אסי….שנייה ואתה עף מימנה" מאור אמר פתאום , והאסי הזה הפסיק .
"מאור.." הוא אמר והסתובב למאור
"מה הבעייה אחי? אפשר להתחלק" אסי הוסיף , מאור נהייה יותר עצבני , החליף צבעים .
הוא תפס את אסי בצוואר , חנק אותו דחף אותו לקיר
"תקשיב לי טוב יקוקסינל מת , פעם הבאה שאני בכלל שומע שעשית או התקרבת אלייה בצורה כזאתי או אחרת אני עוקר לך את הזין מהמקום , מובן??" הוא אמר בעצבים וחנק אותו יותר
"כ…כן….מא…מאוור….אתת..ה חוונ…ק אות…י" הוא אמר בגמגומים
"טוב מאוד , ככה תדע לפעם הבאה" הוא חנק אותו עוד קצת ושחרר אותו אסי נפל לרצפה משתעל .
"טפו סעמק" מאור הוסיף וירק ליידו , איפה אני הייתי בכל הסיפור הזה? למה לא הרגעתי אותו? לא יכולתי….לא הייתי מסוגלת לזוז . מי היה מאמין? היום הכי שוק שלי , היום הכי מפחיד שהיה לי . כניראה ש"מלכת הקרח" באמת נשברה….סגרתי את התא מהר החלקתי על הריצפה בבכי , בחיים לא בכיתי ככה הכל יצא בחוץ , שמתי מהר את החולצה והמשכתי לבכות , לא הייתי מסוגלת לצאת בחוץ .
"מאי…תפתחי לי" הוא אמר בשקט , בעדינות…לא עניתי . במקום מילים יצא לי בכי יותר חזק
"מאי…תפסיקי לבכות ותפתחי לי…בבקשה!!"
"לא רוצה מאור…לך מיפה!" אמרתי
"אני לא הולך לשום מקום!! מאי תפתחי לי או שאני שובר את הדלתת!!" הוא איים ודפק על הדלת . לא עניתי , ידעתי שהוא רוצה בשבילי אבל לא יכולתי שהוא יראה אותי ככה !!! הפסקתי לשמוע אותו דופק , הוא כניראה הלך….ככה הוא וויתר מהר? אבל תוך פחות מדקה ידעתי שטעיתי , כי ראיתי אותו מהתא השני עובר לתא שלי , עומר על הקיר הזה של התא וקופץ לתוך שלי . הוא הסתכל עליי .. הראש שלי היה בין הרגליים שלי , הוא נאנח התקרב אליי וחיבק אותי חזק שם את הראש שלי בחזה שלו .. בתוך רגע הרגשתי הכי מוגנת שיש……אבל למה הבכי לא הפסיק? בחיים לא חשבתי שאני יוכל לבכות כל כך הרבה זמן….
"די יפה שלי…זה נגמר , תהיי בטוחה שהוא לא התקרב אלייך!!" הוא אמר וליטף לי את השיער

מנקודת המבט של מאור –
הייתי מת לפוצץ אותו מכות , אבל מולה? בחיים לא . במיוחד עכשיו אחרי מה שקרה , מסכנה שלי .. זאת טראומה!! הוא עוד יקבל מה שמגיע לו…ניראלו שאני ישתוק ככה !!!!!! אבל עכשיו , אני פה בשבילה
"מאי..תסתכלי עליי" אמרתי , היא הרימה את הפנים , והסתכלה עליי . העיניים שלה היו אדומות ונפוחות מבכי .. נסיכה שלי מסכנה
"בואי נלך מיפה."
"אני לא יכולה לצאת ככה מאור" היא אמרה
"ברור שלא , בואי תשתפי פנים" והוצאתי אותה מהתא , היא שטפה פנים כמה פעמים .
"בוא נלך מכאן" היא אמרה ויצאנו מהבצפר .
לקחתי אותה לאיזה שדה מלא בכלניות , כשהייתי קטן הייתי אוהב לבוא לפה . וכשאני עצבני ורוצה להירגע תמיד הייתי בא לפה , במיוחד בלילות הייתי נשכב ומסתכל על הכוכבים…כוסית אני אה ? פאק .
"וואו…" היא אמרה והסתכלה סביב בחיוך
"כן…מקום יפה" ונשכבתי על הדשא היא נשכבה אחריי ושמה רק על החזה שלי , ליטפתי את השיער שלה ולא דיברנו פשוט נשארנו ככה . אחרי כמה דקות ארוכות והכי טובות שהיו לי .
"מאור…תודה , וסליחה שהתרחקתי והתנהגתי אלייך מגעיל"
"זה בסדר…גם אני לא הייתי הכי טוב" וצחקנו טיפה
'נערה כל כך יפה , עינייך כשני כוכבים , אצל הירח נושקים ולאור זה ניראה….'
'אני מוכן איתך הכל להיות שפוי גם בדמיון..אעשה כל מה שאת אומרת , אהיה לך בית כמו ארמון כמו יומולדת בכל יום!!תמיד תהיי לי מאושרת…תמיד תהיי לי מאושרתתתתת!!!!!'
יופי , אז אני יכול לומר את זה בלב שלי , להיות בטוח שזה נכון….אז איך זה שאני לא מסוגל לומר לה את זה ??? לומר לה כמה שאני אוהבבבבבב אותהההההה !!! למה אין לי את האומץץץץ ???
'תמיד תהיי לי מאושרת…תמיד תהיי לי מאושרתתת'


תגובות (1)

תמשיכיי

02/03/2013 10:32
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך