יובלוש84
תגייבו ותביאו חברות לקרוא גם(:

פרק 14:"מי אמר שלא נסתדר??"

יובלוש84 24/03/2013 848 צפיות 5 תגובות
תגייבו ותביאו חברות לקרוא גם(:

(מנקודת מבט עיליי:)
לינוי:"אני כבר לא מכירה אותך.." והתרחקה ממני…ואז היא שוב התחילה לומר
"חשבתי שאתה שונה אבל מסתבר שטעיתי.."
אני:"לינוי ישלי משו להגיד לך.."

לינוי:"מה..?"
אני:"אני מצטער… אוקיי.??"
לינוי:"על מה..?"
אני:"על זה.. על הכל.." ונישקתי אותתה אני לא מאמין שעשיתי את זה היא אוהבת את לידוור מה אני מטומטם???, אבל לא רציתי לרייב איתה התאפקתי לעשות את זה שנתיים!! פאק! היא מדהימה באמת שאני מת עליה אני לא יודע מה תיהיה התגובה שלה אבל זה היה שווה הכל!! את כל המריבות הכעסים ההשלמות הכל הכל הכלללל!
אפעם לא הבנתי שאני אוהב אותה, תמיד אהבתי את הילדה שהיא הכי שוננאת וגרמתי לה לקנא
אני ידעתי את זהה, אבל זה לא היה בכוונה.. רק עכשיו הבנתי עד כמה היא חשובה לי ועד כמה אסור לי לאבבד אותה לא משנה מה ייקרה עכשיו…
מנקודת מבטה של לינוי:
הוא נישק אותי זה ההרעיד לי ת'נשמה הנשיקה הזאת.. למרות שאני כבר בת 15 זאת הייתה הנשיקה הראשונה שלי בחיים לא חשבתי שהנשיקה הראשונה שלי תיהיה עם עיליי?!!!
התנתקתי מהנשיקה לא ידעתי איך להגיב מצד אחד חיכיתי לרגע הזה מצד שני אני לא טיפשה אני יודעת שהוא מסתיר משו!ומצד שלישי אני אוהבת עדיין את לידוור אני לא יכולה להיות עם עיליי אין מצב הוא היה כמו אח בשבילי כל הזמן הזה! אבל גאד זה היה מושלם..♥ התחלתי לומר…
"זה לא יכול לקרות…"
עיליי:" מה לא יכול לקרות..?"
אני:"אני,אתה, אנחנו..אי אפשר אסור לנו.."
עילי:"למה ככה? מה הבעיה?.."
אני:"אני כבר לא שם שומדבר לא אותו דבר יותר.. אתה חיי באשליה…"
עילי:"אני לא וזה כן יכול לקרות מצידי אני אבוא כל יום לנתניה בבקשה.."
אני:"עילייי דייי כבר מאוחר מידי זה לא יקרה אני מצטערת .."
עיליי:"אבל את גם רוצה את זה אני רואה את זה בעיניים שלך.."
אני:"עיליי אתה צדקתה עדיין לא שכחתי את לידור ועדיין חרא לי בגללו ותאמת עדיין קשה לי לסלוח לך על הכל אתה פגעתה בי מאווד אפילו יותר מלידוור אתה היחיד שלא ציפיתי ממנו שיפגע בי ובסוף אתה זה שפגע בי הכי הרבה…"
עיליי:"אני יודע ואני יעשה הכל כדי שתיסלחי לי אני מבטיח לך רק תני לי הזדמנות ואני יעשה הכל גם כדי שתישכחי את לידור ולא אכפת לי שהוא ידע שאני אוהב אותך את רוצה אני אםילו עכשיו אגיד לו את זה…!" הוא הוציא את הטלפון והתקשר ללידור הוא שם על ספיקר..
לידור:"הלו..?"
עיליי:"הלוו.? זה עיליי.."
לידור:"אה אחי? קרה משו?"
עיליי:"רק רציתי להגיד לך שאני אוהב את לינוי ונישקתי אותה היום.."
לידור:"חח אתה צוחק עליי עכשיו?בשביל מה עשיתה את זה?! אתה דפוק לגמרי" הוא התעצבן לא הבנתי מה ישלו…
עיליי:"לא אחי אני הכי רציני בעולם נסעתי אליה לנתניה היא לא ידעה שאני בא לפגוש אותה.."
לידור:"איזה קטע אתה בנתניה עכשיו?"
עיליי:"כן למה?"
לידור:"אני גם אני בטיילת הייתי אצל הדודים שלי"
עיליי:"אני בחוף רד למטה."
לידור:"אתה איתה?"
עילי:"לא אחי היא הלכה רד אני מחכה לך"
לידור:"טוב ביי שתי דקות אני בא"

אני: "לא אתה לא אמיתי מה עשיתה מה בכח שעכשיו הוא יבוא ונריב?"
עיליי:"אל תידאגי אני לא אתן לו להגיד לך מילה אחת אפילו!"
אני:"אתה מכיר אותו, הוא ישר יזרוק מילים."
עילי:"תירגעי הכל יהיה בסדר.." שתקתי
לא רציתי לראות את לידור עכשיו הוא יהרוס את כל מה שקרה עכשיו
ראיתי אותו מתקרב אלינו ושוב כמו תמיד הרגשות חוזרים אלי…עיליי היה רגוע כאילו כלום לא קורה..


תגובות (5)

תמשיכייי

24/03/2013 05:49

תמשיכייי

24/03/2013 05:49

תמשיכיי!
מעניין מה יקרה *~*

24/03/2013 06:04

תמשיכי! :)

24/03/2013 07:53

יואוו תמשיכי זה מ ו ש ל ם !!!

24/03/2013 09:14
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך