סליחה שלקח לי כל כך הרבה זמן להעלות פרק????

פרק 15- איחור אופנתי?

19/10/2016 673 צפיות אין תגובות
סליחה שלקח לי כל כך הרבה זמן להעלות פרק????

נ.מ אליסון
קמתי בבוקר והצצתי בשעון. שיט! 9:13 בבוקר. אני מאחרת!!! ירדתי בקפיצה מהמיטה, רצתי למקלחת והתארגנתי מהר. לבשתי חולצת בית ספר שחורה קצרה ושורט ג'ינס. זרקתי את השיער לקוקו גבוה ונעלתי נעלי ספורט של נייק בצבע שחור. יצאתי מהחדר ומיהרתי לחדר של ריאן כדי להעיר אותו וראיתי שהמיטה שלו ריקה. מוזר…. הלכתי לבדוק אולי הוא במטבח ובדרך הצצתי שוב בשעון, השעה 9:22. הוא לא היה גם במטבח אז חזרתי לחדר שלי. שמתי צמידים ושרשרת עם השם שלי באנגלית, התזתי על עצמי בושם, לקחתי את התיק שלי ואוזניות והייתי מוכנה.
בזמן שחיכתי לאוטובוס שמעתי שירים להנאתי עד שהטלפון שלי צפצף וקטע את הרצף. ראיתי שיש לי 11 הודעות ו 6 שיחות. כל 6 השיחות מקליאו. נכנסתי להודעות וראיתי שיש לי 2 הודעות מבעלי לעתיד (רוי), 8 הודעות מנוני שלי ; ) (קליאו) והודעה 1 מריאן.
נכנסתי קודם להודעה של ריאן כי לא ראיתי אותו בבוקר. ההודעה נשלחה בשעה 7:45, הוא כתב:'בוקר טוב! הלכתי לבית ספר, ולפני שאת מתקשרת להתעצבן שלא הערתי אותך-…' הפסקתי לקרוא וחייכתי לעצמי, הוא מכיר אותי כל כך טוב… המשכתי לקרוא:'את צריכה לדעת שאני כן הערתי אותך, את פשוט חזרת לישון'. גיחכתי לעצמי כשנזכרתי שהוא באמת העיר אותי, אני פשוט רציתי להמשיך לישון אז העפתי עליו כרית כדי שיצא מהחדר, ואולי עוד כמה דברים?? לא משנה, מה שחשוב זה שהייתי עייפה ורציתי לחזור לישון!, 'מצטערת על
הכרית : )' שלחתי לו.
אחרי זה בדקתי את 2 ההודעות מבעלי לעתיד.
בעלי לעתיד:'בוקר טוב, נסיכה!' נחל בשעה 7:30.
בעלי לעתיד:'לא הגעת הבוקר, ריאן אמר לי שאת ישנה. רציתי לומר לך חלומות נעימים, אבל אני יודע שהם כאלה כי את בטח חולמת עליי-….' עצרתי וגלגלצי עיניים. ואז המשכתי לקרוא:'וחוץ מזה אל תדאגי! הוא לא חושד בכלום… אמרתי לו שאנחנו צריכים להגיש עבודה באנגלית והוא האמין.' נשלח בשעה 9:10.
'בוקר אור חתיך שלי!' שלחתי לו ב- 9:30. ואז המשכתי עם חיוך ממזרי:'נראה לי שאתה זה שחולם ומשלה את עצמו שאני חולמת עליו. אני רק מזהירה- לא לעוף, הנחיתה כואבת : )'.
בעלי לעתיד:'טוב נו, לפחות אני איתך במציאות, אז למי אכפת מהחלומות??' 9:31.
'כל הכבוד! זאת הגישה… אני לא רוצה לבאס אבל בתשובה לשאחה שלך, אז- לתת מודע שלי אכפת מהחלומות : )…' השבתי.
לאחר מכן בדקתי את ההודעות של נוני שלי.
נוני שלי:'איפה את? למה את לא בבית ספר??' נשלח בשעה 8:00.
נוני שלי:'המורה הגיעה ושאלה איפה את, הצלחתי להציל את הישבן שלך מהכיסאות הקשים של הריתוק אז תגידי תודה!!!' נשלח בשעה 8:27.
נוני שלי:'אני מקווה שאת מאחרת, רק בגלל שאת מכינה לי הפתעה כדי להודות לי על שאני מחפה עלייך…. משעמם לי פה לבד!!!' נשלח בשעה 8:34.
נוני שלי:'למה עוד לא באת? אני מתחילה לדאוג. הכל בסדר??? תעני לי!!!!!' נשלח בשעה 8:35.
נוני שלי:' ההתעלמות שלך מההודעות שלי ממש פוגעת :(, את זוכרת את ההפתעה שדיברתי עליה? עכשיו את ממש חייבת לארגן לי אחת'. נשלח בשעה 8:55.
נוני שלי:'אם את לא עונה לי ב-2 דקות הקרובות אני לא מדברת אתך!!!' 9:00.
נוני שלי:'נשברתי, ממש משעמם לי! יש לי רעיון מעולה!!-אני הולכת לעבוד על המורה שאני צריכה לשירותים ובאה אלייך' נשלח בשעה 9:20.
נוני שלי:'למה את לא בבית? איפה את?' נשלח בשעה 9:50.
הסתכלתי בשעון השעה- 9:52, עניתי לה:'אני בתחנה, מחכה לאוטובוס, קמתי מאוחר.' שניה אחר כך הטלפון שלי שוב צפצף.
נוני שלי:'אני מקווה שההפתה אצלך, אני בדרך ; ).'
גלגלתי עיניים. יופי, עכשיו אני צריכה להפתיע אותה! חיוך תחמניי התגבש על שפתיי…. יש לי רעיון מעולה להפתעה…
האוטובוס עדיין לא הגיע כשקליאו באה וחיבקה אותי.
"נו?" שאלה קליאו. "מה?" הגבתי בתמימות, למרות שאני יודעת שהיא מדברת על ההפתעה. היא הסתכלה עליי במבט חושד ואמרה:"מה עם ההפתעה? אני לא רואה אותה", היא חיפשה סביבי במבטה.
החיוך הממזרי מצא את דרכו לשפתיי בקלות, "תעצמי עיניים" הוריתי לה. בזמן שעצמה את עיניה, סגרתי את ידי לאגרוף כאילו יש בה משהו. "את יכולה להסתכל" אמרתי לה. היא פתחה את עיניה וחיפשה את המתנה, היא שמה לב לידי הסגורה ואמרה לי בהתרגשות, "תראי לי!!" ההתרגשות שלה כמעט גרמה לי להתחרט על מה שאני עומדת לעשות, כמעט! (כמעט, זה לא מספיק), קירבתי את ידי אל פניה כדי שתוכל לראות ואמרתי לה:"תסתכלי מקרוב", היא התכופפה עוד וחיכתה שאני אפתח את ידי, פרשתי את ידי ושאלתי:"נו, אהבת?". היא הסתכלה עליי במבט מבולבל ואמרה:"את מה אהבתי?? אין פה כלום!", "תסתכלי יותר מקרוב!" אמרתי לה. היא צמצמה את עיניה כדי לראות יותר טוב והתקרבה עוד ליד שלי- זאת הייתה טעות!- היא התחילה לומר:"אני לא מבינה, אין פה כלו.." קטעתי אותה כשהנפתי את ידי במהירות לעבר הפרצוף שלה ופרצתי בקריאות של- הפתעה!
היא הסתכלה עליי בהבעה מרוגזת שהשתנתה פתאום לחיוך ואמרה לי:"אני לא חושבת שאהבתי את ההפתעה הזאת" שתינו פרצנו בצחוק מתגלגל והאוטבוס הגיע.
כשהתיישבנו הסתכלתי על קליאו וראיתי שהיא עדיין מחייכת, מוזר…
היא הסתובבה לעברי, "ראית את הכתם שיש לך פה?" היא שאלה והצביכה על חולצתי קצת מתחת לסנטר שלי. הסתכלתי על החולצה שלי והיא פשוט הדביקה לי סטירה כשכופפתי את הראש כדי להסתכל. נו באמת! נפלתי בטריק הכי ישן בספר!!!
"תיקו?" שאלתי והושטתי את ידי קדימה ללחיצה. "תיקו" אישרה קליאו ולחצה את ידי. תוך כדי שלחצנו ידיים התחלנו לצחוק כמו מטורפות וכולם באוטובוס הסתכלו עלינו. ירדנו בתחנה והגענו לבית ספר בדיוק בסוף ההפסקה.
הגענו לשיעור חמישי, אוף! היסטוריה…. אין לי כח!!!
נכנסנו לכיתה מיד אחרי ששמענו את הצלצול. התיישבתי במקום שלי וקליאו במקום שלה ורוי נכנס. הסתכלנו 1 על השני, הוא התיישב במקום ואחרי כמה שניות שאל אותי:"התת מודע שלך חושב עליי עכשיו?" חייכתי ואמרתי:"לא הוא בהפסקה כרגע" שקר… התת מודע שלי חושב עכשיו רק עליו,
ועל הנשיקה שכל כל בא לי לתת לו עכשיו למרות שאני יודעת שריאן יגלה עליה די מהר אם אני אעשה את זה…. דפקתי את המחשבה הזו הצידה. רוי בא לומר לי עוד משהו אבל המורה נכנסה לכיתה והתחילה לדבר. וכשאני אומרת לדבר, אני מתכוונת לזה, היא מדברת המון!
החלטתי לצייר כי לא היה לי כח להקשיב לחפירות…
"העבודות להגשה הם ליום שלישי הבא…." ציירתי 2 עיניים, "אתם צריכים לבחור 1 מתוך 5 נושאים שאני אתן לכם מראש…" סיימתי את הפנים והתחלתי לצייר כובע, "והנושא החמישי הוא המהפכה הצרפתית…" סיימתי את הכובע והתחלתי לצייר את הגוף, "יש שאלות?" המורה סיימה סוף סוף להסביר על העבודה, כמעט סיימתי את הציור. "ועכשיו אני צריכה להעביר לכם הודעה בנוגע לשבוע הבא.." לא התרכזתי בכלל במה שהיא אמרה והצלחתי לסיים את הציור. בזמן שחתמתי את השם שלי מתחת המורה המשיכה לדבר:"בלה בלה בלה…. בלה טיול… בלה בלה בלה… 5 ימים…. בלה בלה בלה…" רגע! היא אמרה טיול?, הפסקתי לצייר.
הסתכלתי על רוי במבט שואל וסימנתי עם השפתיים את המילה טיול, והוא הנהן.
עכשיו כבר כל תשומת הלב שלי הייתה נתונה למורה. "כמובן, שחל איסור מוחלט להביא אלכוהול, בנים ובנות לא יכולים לישון ביחד, ולא יוצאים בלי אישור הורים." סיימה את דבריה, נו באמת! פספסתי את כל מה שהיא הסבירה על הטיול!
כשנגמר השיעור רוי הלך לפינת עישון (אני חייבת לגמול אותו מהעישון) , ואני דרשתי מקליאו שתחזור על מה שהמורה אמרה. "צריך לבחור 1 מתוך 5 נושאים לעבודה, והיא בזוגות שהמורה קובעת….", "כן, אני יודעת!" קטעתי אותה. "התכוונתי לטיול, תחזרי על מה שהיא אמרה בקשר לטיול!" ביקשתי.
"אה, למה לא אמרת מקודם?" גלגלתי עיניים והיא הסבירה לי:"בשבוע הבא כל כיתות י-יב יוצאים לטיול של 5 ימים, במשך ה-5 ימים נישן במקומות שונים ונטייל בהמון אתרים" יש! שבוע הבא לא לומדים! וזה יהיה הטיול הראשון שלי עם רוי ; ).


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך