פרק 2:הילד היפה!

07/03/2019 668 צפיות 2 תגובות

פקחתי את עיניי ומצאתי את עצמי ביער שוכבת מתחת לעץ. קמתי והסתכלתי מסביב כדאי לדעת איפה אני נמצאת, התחלתי ללכת ולחפש את היציאה מהיער שלא ממש ברור לי איך אני בכלל הגעתי לכאן.
אחרי שהתהלכתי וחיפשתי את היציאה מהיער ולא מצאתי אז התחלתי להיבהל ולרוץ. ומרוב כל הבלבול והבהלה לא הסתכלתי לאן אני רצה אז נתקלתי בבחור וישר הורדתי את הראש וביקשתי סליחה, הרמתי את הראש באיטיות וראיתי בחור יפה תואר עם שיער שחור אסוף בקוקו מעט מסולסל ועיניו היו כחולות כמו ים והיה לו נקודת חן מתחת לעינו הימנית.
"ס-סליחה..!" אמר בהה בי כמה שניות ואז הוא עשה מבט כאילו הוא נזכר מי אני וברח הוא ניראה ממש לחוץ לא ממש התייחסתי איפה היציאה מהיער הזה לעזאזל! אבל אז משהוא בא ואמר לי "אם את מחפשת את היציאה מהיער הזה הוא שם" הדריך אותי אבל כשהסתובבתי הוא נעלם ולא הספקתי ליראות אותו או להוציא מילה מפי אפילו…
לא משנה אני רק רוצה לצאת מהיער הזה ולחזור הביתה.
אז יצאתי מהיער ומה אני רואה? כנראה מקום למשוגעים! ראיתי מלא אנשים עם כנפיים חלקם עם כנפיים שחורות וקרניים ולחלקם יש כנפיים לבנות והילה כזאת מעל הראש זה כנראה חלום החלום הכי הזוי שחלמתי אבל חלום.
התחלתי ללכת ונתתי לרגלי להוביל אותי בלי להסתכל לאן אני הולכת אפילו.
עד ששמעתי את הבטן שלי מקרקרת אני מרימה את ראשי ורואה בית קפה חמוד כזה היה לי כמה שקלים בכיס אז נכנסתי והתיישבתי באחד השולחנות.
אחרי שהזמנתי קפה ועוגה (ברור שעוגת שוקולד עם לחלום אז לחלום בגדול!) ראיתי שהילד היפה ההוא שפגשתי ביער התיישב מאחורי וכנראה שלא שם לב אלי.
"איזה מזל שהיא לא שמה לב אלי אם היא הייתה שמה לב אלי כנראה שכבר בהתחלה היא הייתה עוצרת אותי מלאכית סתומה.."שמעתי אותו ממלמל לעצמו,
ואז נזכרתי שאתמול היה קול בראש שלי שאמר שהיה מישהו שמשבש את מהלך ההיסטוריה אין סיכוי שזה הוא נכון?!


תגובות (2)

ממש יפה תמשיכי כי זה ממש מעניין.

07/03/2019 11:25

    תודה נשמה

    07/03/2019 17:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך