זאת שתבלבל אותך (:
השקענו בפרק , תקראו ! ולמי שלא זוכרת , דור זה אח של ליאור ❤️

פרק 3 – נתנאל וליאור

השקענו בפרק , תקראו ! ולמי שלא זוכרת , דור זה אח של ליאור ❤️

נקודת מבט של נתי –
זו הייתה ליאור .. היא כל כך בכתה , התקרבתי אליה קצת , כמה צעדים , היא הרימה את ראשה והתבוננה בי .
-״מה אתה רוצה ? עוד פעם להגיד לי שאני כוסית , ולהתחיל איתי ?״
התחלתי קצת לחשוש .. יש מצב שנתנאל אטיאס מפחד ?! אין מצב שאני נהייתי ביישן ..
-״רק רציתי לדעת למה את בוכה , ואולי לעזור לך ..״
תראו איזה בחור אני , אין אין עליי בעולם (: היום שנולדתי היה יום מאושר להרבה אנשים , אני בטוח .
התיישבתי לידה , ואחזתי בידה , היא הרימה מעט את ראשה וחייכה ..
באותו רגע לא רציתי להזיז את המבט שלי ממנה ! איזה חיוך יפה אלוהיםם .
-״אתה יודע למה אני בוכה בכלל ?״ היא אמרה וציחקקה .
-״את בוכה כי אני חתיך מדי ?״
היא נתנה לי מכה קטנה בכתף וצחקה בקול , איזה צחוק מושלם , כוסראבקק היא עד כדי כך מושלמת ?
-״אני מתגעגעת לחברות שלי .. לחבר שלי , אני רוצה לחזור לארצות הברית ..״
היא המשיכה לבכות .
כוסאומו יש לה חבר ? כל המצב רוח ירד לי בשנייה , רציתי להרביץ למישהו עכשיו !
-״ומי זה החבר שלך ?״ שאלתי אותה , היא הייתה נראית רגועה , הסתכלתי בעיניים שלה , הייתי מסוגל להסתכל עליהן שעות ! הן היו כחולות וגדולות כאלה .
-״החבר שלי שון .. אני כל כך אוהבת אותו , אני לא מבינה איך יכולתי לעזוב בכלל ״
הסתכלתי עליה מנסה לחשוב איך לגרום לה לשכוח את המניאק הזה , הושטתי את ידי לכיס הוצאתי סיגרייה , לקחתי מצית הוצאתי והדלקתי את הסיגרייה , היא גיחכה קצת ..
-״רוצה שאכטה ? זה ישכיח לך את כל הצרות בשנייה ״
הרגשתי יד גדולה מונחת לי על הכתף , הסתובבתי לאחור וראיתי ילד בגיל שלי , הוא קצת מוכר לי .. ליאור הסתכלה עליו וחייכה .
-״דור מה אתה עושה פה ? ״ היא שאלה .
הוא התיישב בין שנינו , אני לא מאמיןן , זה דור !
-״דור אח שליי היקר איך התגעגעתי אלייך ! ״ אמרתי לו וטפחתי לו על הכתף ..
-״גם אני אלייך אחיי , איך החיים ?״
איך שהתגעגעתי אליו ..
ליאור הסתכלה עלינו , קצת מופתעת 0:
״שנייה .. אתם מכירים?״


תגובות (1)

תמשיכייייייייייי

20/01/2014 00:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך