פרק 2:)

SHIR 05/10/2015 636 צפיות אין תגובות

נגמר הבית ספר והייתי בדרך לבית פתאום ראיתי את הילד הזה שהזמין אותי לדייט היום.
"אני לא מקבל לא כתשובה אני בא אלייך היום בדיוק ב20:00" אמר.
"אני לא יכולה קבעתי עם נעמה" אמרתי לו יותר נכון שיקרתי לו.
"למה יש לי הרגשה שאת משקרת לי" אמר ואני התקדמתי בקצב מהיר יותר לכיוון הבית, הוא תפס לי את היד וסובב אותי.
"תעזוב אותי אני לא מכירה אותך בכלל" אמרתי בסוג של צעקה.
"אז זה הבעיה" אמר בהרמת גבה.
"אין שום בעיה שמי ניב וקנין אני בן 18 גר ברחוב xxx לומד בבית ספר להבה בבאר שבע ואת?" שאל וצחקקתי קצת.
"שמי לין מיוחס אני בת 17 גרה ברחוב xxx לומדת בבית ספר להבה בבאר שבע" אמרתי והמשכתי לצחקק לנוכח הסיטואציה המביכה.
"אז גברת מיוחס ב20:00 אחכה לך מתחת לביתך בשביל דייט סוער ומרתק עם מר וקנין" אמר ניב.
"זה פגישה לא דייט" אמרתי.
"תהיה מוכנה בדיוק ב20:00 לדייט" אמר ניב בצעקה שהדגיש את הדייט הרכנתי את ראשי שלא יראה את לחיי הסמוקות ניב הרים את ראשי נתן לי נשיקה בלחי ולחש לי "יפה לך אדום" והלך.
נכנסתי לביתי הכל היה חשוך.
"אני בבית" לא היה שום מענה, שוב אני לבד עליתי לחדרי נתתי נשיקה לצ'אפי הכלב שלי והלכתי לישון וצ'אפי ביחד איתי.
התעוררתי מצלצול טלפון זו הייתה נעמה.
"הלו" אמרתי בקול ישנוני.
"לין אני צריכה שתקחי אותי לערן ב20:00" אמרה.
"אני לא יכולה הרכב במוסך וישלי פגישה עם ניב" אמרתי מנסה להתעורר אך לא מצליחה.
"איזה ניב?ניב וקנין?" שאלה.
"כן למה?" שאלתי.
"מה לך ולו?" היא שאלה
"הוא הזמין אותי לדייט" והדגשתי את הדייט רציתי להראות לה שלא רק אותה מזמינים לדייט.
"טוב לא אכפת לי מהדייט שלך את לוקחת אותי לערן אם לא אז תשלמי עליי על מונית אני לא מתכוונת לשלם" אמרה נעמה איזה חוצפנית אבל אני חייבת לעשות מה שהיא אומרת לי אחרת אני באמת ישאר לבד אין לי אף חברה בלעדייה.
"טוב אני יגיד לניב שאני יצטרך לדחות את הדייט" אמרתי.
"לא רגע חכי בעצם אני צריכה שתשארי איתי אז תגידי לו שאת מבטלת" אמרה.
"אוקיי" אמרתי והיא ניתקה.
התקשרתי לניב בלחץ שעכשיו אני מבריזה לו.
"הלו" ניב ענה מהצד השני.
"ניב היי זאת לין אני לא יוכל להגיע לפגישה כי נעמה צריכה אותי למשהו דחוף" אמרתי בהתנצלות.
"פאק איזה באסה ממש רציתי לצאת איתך לא נורא נקבע פעם הבא" אמר.
"כן בטח" אמרתי.
"להתראות" הוא אמר.
"ביי" וניתק.
בשעה 20:00 כבר הייתי בביתה של נעמה דפקתי בדלת ודורית אמא של נעמה פתחה לי.
"שלום לינוש מתוקה נעמה כבר יורדת" אמרה וחיכיתי לנעמה למטה בזמן שהיא התארגנה, נעמה ליד ההורים שלה מתנהגת כאילו אנחנו הBFF הכי טובות ושאנחנו בחוץ היא מתנהגת עליי כמו השפוטה שלה אבל אין לי ברירה היא החברה הכי טובה שלי והיחידה.
"לין בואי אנחנו נאחר" אמרה נעמה יצאנו החוצה לחכות למונית נכנסנו למונית ונעמה נתנה לו את הכתובת של הבית של ערן, כשהגענו לביתו של ערן.
"אז ככה את נשארת בחוץ ומחכה לי עד שאני יסיים" אמרה ונשארתי בפה פהור אני פיספסתי דייט בשביל לחכות לה בחוץ ישבתי על ספסל והרכנתי את הראש.
"לין מה את עושה פה?"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך