edstylinson
זה הפרק השני מקווה שתאהבו :))

פרק 2 fall in love again…

edstylinson 14/09/2012 944 צפיות 6 תגובות
זה הפרק השני מקווה שתאהבו :))

"הטיסה תנחות בעוד בכ-5 דק' נא להדק את חגורות הבטיחות, תודה". התעוררתי מהכרוז במטוס "אנגליה היר איי כאם" מלמלתי בשמחה. "מה את הולכת לעשות באנגליה?" האיש שלידי שאל, רק עכשיו התרכזתי בו, וואוו, הוא נראה טוב. אוקי, הוא נראה יותר מטוב! "אממ.. אני עוברת לגור שמה" אמרתי. "אאהה.. אני גר שמה מאז שנולדתי" הוא אמר "הארי". "אלה" אמרתי ולחצנו ידיים. "מה עשית בישראל?" שאלתי. "הייתה לי טיסת המשך משם" הארי אמר. "נוסעים יקרים, המטוס נחת בהצלחה" הכרוז אמר. "איפה את הולכץ לגור, באנגליה?" הארי שאל. "בלונדון, אבא שלי גר שם.." עניתי. "אני גר שם גם!" הוא אמר בהתלהבות "אולי ניפגש, אני מקווה" הוא אמר ויצא מהמטוס. אוקי, זה היה מוזר. אבל מוזר חיובי. אספתי את המזוודות שלי והלכתי לכיוון האנשים שחיכו שם. "אבא! התגעגעתי!" אמרתי. "גם אני התגעגעתי אליך!" הוא אמר נתן לי חיבוק ולקח ממני 2 מזוודות מתוך ה4 שהיו לי. "אני ממש שמחה להיות כאן" אמרתי בהתלהבות. "גם אני שמח שאת כאן" הוא אמר. נכנסנו לרכב שחור גדול, היה בו נהג. התחלנו לסוע. נסענו והגענו לשכונה עם בתים גדולים, איזה גדולים, ענקיים! המשכנו השכונה והגענו לבית לבן עצום. "ואוו!" אמרתי. "עוד לא ראית את הבפנים" אבא צחק. נכנסתי הביתה, בעיניים עצומות, ואבא הוביל אותי לחדר שלי. פתחתי את הכיסוי עיניים וראיתי דלת כפולה. נכנסתי לחדר ווואוו! הוא מדהים! היתה בו מיטה בגודל קינג, שטיח בצבע שמנת, ווילונות לבנים המובילים למרפסת, שולחן בצבע חום כהה שמעליו לפטופ שחור ומנורה, ארון בגדים עצום ודלת המובילה למקלחת שבה היה ג'קוזי ענק, כיור, שירותים ודוש. והכל היה שלי! רצתי לאבא ונתתי לו חיבוק ענקי "תודה תודה תודה". הוא צחק "הכל בשביל הילדה הקטנה שלי". התחלתי להסתובב בבית והחדרים לא נגמרו! סלון, מטבח, 3 חדרי שירותים, 5 חדרי אירוח, חדר קולנוע, חדר עבודה, 4 מרפסות ודלת המובילה לחצר עם בריכה, ג'קוזי, נדנדות, ערסלים ודשא רחב ידיים. "ווואאאווו!" צעקתי. "שש.. מתוקה, יש לנו שכנים" אבא צחק מהמרפסת. "אבא, אני חושבת שאני יאבד בבית הזה!" צחקתי. עליתי למעלה לחדר שלי כדי להתקלח ולהתארגן, אבא אמר שהוא רוצה שנילך למסעדה היום עם חברים שלו והבנים שלהם. נו טוב, עם זה מה שיעשה אותו מאושר. ממילא מחר לא למדים כי זה יום ראשון, ובאנגליה לא לומדים ביום ראשון. התקלחתי ולבשתי שימלת מיני בצבע קרם-שמנת ונעלי בובה שחורות. התאפרתי וירדתי להגיד לאבא שאני מוכנה. "אבא, אני מוכנה" אמרתי. "אוקי חמודה תכנסי לאוטו אני בא עוד דקה" הוא אמר. נכנסתי לאוטו ואחרי כמה דקות אבא בא "מצטער שהיית צריכה לחכול לי". "זה בסדר" אמרתי. נסענו בערך 15 דק' והגענו למקום מסעדות יוקרתי. המשכנו לסוע והגענו למסעדה שנראת מדהים מבחוץ! "זאתי המסעדה האהובה עלי" הוא אמר "אני הזמנתי להצתרף אלינו כמה חברים שלי עם הבנים שלהם, אין להם בנות.. תתנהגי כרגיל". "אוקי" אמרתי ונכנסנו למסעדה. אבא הוביל אותי לשולחן וישבו שמה 5 גברים בגיל של אבא שלי פחולת או יותר ו5 נערים בגיל שלי. התקדמנו וחשבתי שראיתי את הארי בשולחן הזה, הנער מהמטוס. "הארי?" שאלתי. "אלה!" הוא אמר ונתן לי חיבוק. "אאהה.. אתם מכירים?" אבא שאל. "כן, נפגשנו במטוס" אמרתי. "אלה היא הבת שלך?" הארי שאל. "כן" אבא אמר "אני יציג לך את כולם, זה מייק והבן שלו זאין, זה כריס והבן שלו לואי, זה מקס והבן שלו נייל, זה קודי והבן שלו ליאם וזה זאק והבן שלו הארי, שמסתבר שאתם מכירים" אבא דיבר ודיבר אבל אני כבר הייתי בעולם אחר לגמרי, עולם העיניים של הארי. לא חשבת שאפשר לשקוע ככה בעיניים של מישהו או שיש דבר כזה אהבה ממבט ראשון, אבל אני חושבת שאני מתאהב בו.. הצילו! "אלה? את כאן?" הארי שאל. "כן כן ברור, למה שאני לא יהיה כאן?" שאלתי. "כי שאלתי אותך כבר פעמיים לאיזה בי"ס את הולכת ולא ענית לי" הוא אמר ברוגע. "סליחה.." התחלתי להסמיק "אבא, רשמת אותי לבי"ס כדי לסיים את השנה?". "כן, את הולכת לבי"ס של הבנים" אבא אמר. "יש!" מלמלתי והתישבתי ליד הארי, לא היה מקום אחר פנוי.. הזמנו אוכל אכלנו והיה ממש כיף. הבנים היו ממש מצחיק וסיפרו בדיחות וגיליתי שנייל הוא אכלן גדול. כולם הלכו ונשארנו אני, אבא, זאק [אבא של הארי] והארי. "טוב, אני חושב שאני ילך הביתה. אלה, את רוצה לחזור ברגל או איתי עכשיו?" אבא שאל. "אני חושבת שאני אחזור ברגל" אמרתי. "טוב אז ביי" הוא אמר ויצא מהמסעדה. "אני גם חוזר הביתה" זאק אמר ויצאמ אחרי אבא שלי. נשארנו רק אני והארי. חלום חיי. "אאממ.. אני שכן שלך, את יודעת?" הארי שאל והתעוררתי מהמחשבות. "אהה.. באמת? גם לך יש אבא עשיר?" צחקתי. "תאמת.. אני והבנים בלהקה, אנחנו מרווחים כסף די טוב, וכן אבא שלי עשיר" הוא צחק. גאד! הצחוק שלו! הוא כ"כ יפה! יש משהו בו שהוא לא יפה?! "אאמ.. אז נתחיל ללכת?" שאלתי. "כן יאאלה בואי" הוא אמר נתן לי יד והתחלנו ללכת. הלכנו יד ביד ודיברנו והשיחה עברה ממש טוב. הוא היה מצחיק ורומנטי וכל הדברים הטובים! "אלה, עד היום אני לא ממש האמנתי באהבה ממבט ראשון אבל.." הוא התחיל להגיד ואני סיכמתי את זה בנשיקה, החלום שלי מהיום אחר"צ. "כן.. זה מה שרציתי לעשות" הוא צחק ונתן לי עוד נשיקה. הגענו לבית שלי נתתי לו חיבוק ונשיקה קטנה, הוא נתן לי את הטלפון שלו אני נתתי לו את שלי ונכנסתי הביתה. "וואוו!" נשענתי על הדלת ואמרתי.


תגובות (6)

הסיפור המדהים שכתבת ואהבתי מאד מאד מחזק את האמירה שלי כי: "האהבה היא סם החיים " ואפשר להתאאב שוב ושוב ושוב תודה ותמשיכי ממני בקי ♥♥♥

14/09/2012 02:14

תודה רבה בקי אני ימשיך את הסיפור אל תדאגי :))

14/09/2012 06:13

זה נשמע סיפור יפה אבל בבקשה תגידי לי שזה רק במקרה שהשמות של הבנים זה כמו של מי שב-וון דירקשן!!

14/09/2012 09:44

זה לא רק במקרה זה באמת…..

18/09/2012 11:38

edstylinson- הסיפור נשמע ממש טוב!! אני עוד יתמכר לסיפור.. יש מצב שתוסיפי אותי??? תשלחי לי הודעה בפרטי ונדבר אני רוצה להיות החברה של לואי!!! איך אני אוהבת את החיים הזה!!

18/09/2012 11:54

עוד כמה פרקים הסיפור נגמר…ואני כבר מתחילה לכתוב אחד חדש ויש לי כסר כמה פרקים אם את רוצה שחף(ביבר)טומלינסון אני יכולה להוסיף אותך

19/09/2012 09:11
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך