פרק 2- My only love

❤️Ziv 28/06/2015 1217 צפיות 2 תגובות

ילדי החבורה (איזבל, כריס, ג׳וש, ג׳סטין, ג׳רמי, קלארה, ג׳נה, שון) נפגשו בבית הספר והתיישבו במדשאה שליד שערי הכניסה. בוחנים, מצחקקים ומרכלים על העוברים והשבים. מפטפטים על חוויותיהם בחופש, על שינויים של ילדים מהשכבה, על תלמידים חדשים שהצטרפו ועל תלמידים שעזבו ועל נושאים אקראיים נוספים…
״חברה קלטו את זה״ קרא ג׳רמי וכולם הפנו את מבטם אל כיוון מגרש החניה של בית הספר. קול חריקה של מכונית נשמע ומכונית מרוץ אדומה הופיעה אל מול עיניהם. מהמכונית יצאו שני נערים (בן ובת) בערך בני גילם. כולם פערו את עיניהם כשראו את הנערה, אמה. (תיאור חיצוני של אמה): אמה בעלת שיער שטני בהיר (כמעט בלונדיני) מעורבב עם גוונים בלונדיניים טיבעיים. שיער ארוך יחסית (לא יותר מידי- בערך עד הקו של הפופיק), חלק בהתחלה ולקראת הקצוות מתחיל מעט להסתלסל לבקבוקים קטנים ועדינים.
עיניים ירוקות גדולות מיוחדות.
חיוך גדול ויפה, עם שתי גומות בלחיים ושורת שניים ישרות ולבנות.
שפתיים אדומות, עבות, תפוחות ויפות..
ריסים ארוכים ומעוגלים.
מבנה פנים עדין עם עצמות לחיים בולטות מעט דבר המהווה צורה לפנים..
חזה גדול יחסית שבלט דרך הגופייה הלבנה והצמודה מאוד שאמה לבשה באותו היום, בטן שטוחה ויפה, וישבן חטוב, עגול וסקסי שהציץ מעט דרך המכנס הקצרצר והבורדו שאמה לבשה. היא גבוהה עם רגליים ארוכות ודקות. שזופה בגוון מוקה חום יפה ומפתה. רזה (לא יותר מידי).. גוף גיטרה בעל קימורים עדינים. פעמים רבות חברות מסחריות פנו אליה בהצעות לדגמן, אך אמה סירבה לכך בתוקף.

אמה והנער שעמד לידה, (אחיה ניק),שדרך אגב היה גם דיי חתיך (שרירי, עיניים חומות ושיער שטני, טיפה שזוף..) החזיקו את ידיהם, ציחקקו ונכנסו בשערי בית הספר. בעוד החבורה בוהה בשניהם עם עיניים פעורות.
״קח תנגב את הריר. נוזל לך!״ אמרה קלארה לכריס בכעס וקנאה, והושיטה לו נייר לאחר מספר דקות של בהייה באמה.. זה היה ידוע שקלארה דלוקה על כריס זמן רב. העיירה כל כך קטנה שהשמועה על כך לא דילגה על אף אחד. כולם ידעו את זה! רק כריס המעופף שעוד בטוח בכלל שהוא וקלארה רק ידידים..
״הם הילדים של המשפחה החדשה שעברה לעיירה?״ שאל ג׳רמי. ״אני מניחה שכן. לא ראיתי אותם מעולם כאן, והעיירה כל כך קטנה שאני כבר מכירה את כולם״ אמרה איזבל. ״הילדה דווקא נראית נחמדה. אני אציע למורה שאני אכיר לה את בית הספר. היא בטח תשמח. זה לא נעים להיות הילדה החדשה…״ אמרה ג׳נה. ״לא יודעת היא נראת לי דיי מעצבנת. כזאת ביצ׳ית…״ העירה קלארה. ״טוב חברים צריך לחזור לכיתה, היה צלצול לפני חמש דקות..״ אמר ג׳רמי בעוד כולם הרימו את תיקיהם והחלו לצעוד לכיוון הכיתה.
המורה לצרפתית נכנסה לכיתה והחלה לצעוק לשקט על הכיתה. לאחר מכן הכיתה ניהלה עם המורה דיון רגיל של חוויות מהחופש וציפיות לשנה החדשה… לאחר זמן מה, נכנס מנהל בית הספר וליידו נעמדה אמה בכניסת הכיתה. ״שלום תלמידים, מקווה שנהנתם בחופשת הקיץ. תכירו, זאת אמה ווילסון, היא ומשפחתה עברו לגור בעיירה לפני מספר ימים. היא תלמד בכיתה הזאת ואני מצפה שתעזרו לה להשתלב כראוי. שתהיה לכולם שנה מוצלחת״ נהם המנהל ויצא מהכיתה.
כולם השתתקו ובהו באמה, אפילו המורה!
״אמה תרצי להציג את עצמיך בפני הכיתה? מאיפה הגעת ורקע כללי…״ שאלה/ביקשה המורה. ״אאמ אוקי, היי אני אמה ווילסון, בת 16. עברנו לעיירה לפני שלושה ימים מניו ג׳רזי בגלל העבודה של אמא שלי. יש לי אח שגדול ממני בשנה. הוא בכיתה יב׳ ולומד גם בבית הספר הזה, קוראים לו ניקולאס (ניק)… אהה ונראלי שזהו״ סיימה אמה וחייכה חיוך קטן. ״יופי מתוקה את יכולה לשבת ליד ג׳נה, בהפסקה היא תדאג להכיר לך את בית הספר, התלמידים והמגמות. אני מזכירה לכולם שהיום זה היום האחרון לרישום למגמות ועל כל אחד מכם להרשם לפחות לשתי מגמות חובה! הרישום הוא אצל מזכירת השכבה שלכם וההרשמה תסגר בסוף ההפסקה הראשונה. בגלל שאנחנו יודעים שילדים רבים יהיו בהרשמה וזה ייקח יותר מהפסקה אחת, אז אלו שירשמו היום בהפסקה, יקבלו אישור להפסיד את השעה השלישית בשל היותם מחכים בתור להרשמה״ אמרה המורה בעוד אמה התקרבה לכיוון מקומה של ג׳נה שהרימה את ידה כדי שאמה תבחין איפה לשבת.
בסיום השיעור אמה וג׳נה ניהלו היכרות קצרה. ג׳נה ילדה מצחיקה, רזה, חייכנית, בעלת נמשים ופוני בובה, שיער חום ג׳ינג׳י כזה, חלק שהגיע לה עד אמצע הגב.
״אוקי תכירי אמה, זה שון הבאד בוי של החבורה שלנו, זהו ג׳רמי, הבאלגניסט והמופרע, זאת קלארה החכמה, ג׳סטין הערס, איזבל המגניבה, וכריס הספורטאי ויש גם את ג׳וש שהוא החתיך שלנו חחח אבל הוא לא נמצא פה כרגע, לדעתי הוא הלך להרשם למגמה או משהו. פה בעיירה כולם מסתובבים בחבורות! וזאת החבורה שלנו..״ הכירה לה ג׳נה את ילדי החבורה. ״ היי אני אמה ווילסון״ אמרה אמה במבוכה לקבוצת הילדים שבהתה בה. איזבל מיד ניגשה וחיבקה את אמה ואמרה לה שהיא בטוחה שהן יהיו חברות טובות. איזבל חברותית ומגניבה כזאת, היא רוקדת היפ הופ וכל הזמן הולכת עם נעלי סניקרס גבוהות של אדידס, כובע גרב, מכנס מגניב כזה של היפהופ (מעין שרוואל טרנינג כזה..) , שרשראות גדולות ומלא צמידים. יש לה עיניים חומות ושיער חום קצר (טיפה אחרי הכתפיים), דיי חלק (לא מקלות) מעט פרוע עם גוונים וורודים בקצוות ופוני לצד, היא רזה.
שון התקרב אל אמה על מנת להציג את עצמו ולחבק אותה גם, אבל לפני שהספיק לעשות זאת, איזבל וג׳נה משכו את אמה לכיוון חדר מזכירת השכבה לרישום המגמות…

״אוקיי אז רשימת המגמות לבחירה נמצאת שם״ אמרה המזכירה בחיוך גדול והצביעה על ערימת הספרונים עם ההסבר של המגמות עליהם.
״אחרי שתבחרי שתי מגמות, תמלאי את הטופס הזה ומחר תתפרסם הרשימה של התאריכים של המבחנים לכל מגמה. המבחנים יתקיימו בשבוע הקרוב כל יום מ- 12:00 עד 21:00. אין מועדי ב׳ לבחינות אז אסור לכם להפסיד אף בחינה!״ הסבירה המזכירה והגישה לאמה את הטופס.
״תודה״ אמרה אמה בחיוך ולקחה את הטופס מידה של המזכירה החייכנית.
״אמה, אנחנו צריכות לחזור לכיתה כבר היה צלצול.. קחי את הזמן, המורה אמרה שמי שנרשם עכשיו למגמה יכול להפסיד את השעה השלישית…״ אמרה ג׳נה. ״ביי יפה שלי, דברי איתי אחרי השיעור״ אמרה איזבל בחיוך וחיבקה את אמה.
אמה עיינה בספרון המגמות והתפלאה לגלות שבבית הספר יש מגמת גלישה. כשגרה בניו ג׳רזי גלישה היה אחד מענפי הספורט הנחותים והמוזנחים. היא היתה היחידה מבין חבריה שידעה ואהבה לגלוש בים ולכן התפלאה שפה אפילו פתחו נבחרת גלישה!
אמה מילאה את טופס ההרשמה, היא בחרה לאחר התלבטויות רבות בנבחרת הגלישה והמעודדות. אמה אהבה לרקוד, וזהו תחום הכרוך בנבחרת המעודדות..
אמה חתמה על התופס וכשהסתובבה להגיש אותו למזכירה נתקלה במשהו מוצק וקשיח ,מעדה אחורה ונפלה על הרצפה הקרה. ״אויי את בסדר, אני מתנצל לא שמתי לב אלייך״ אמר ג׳וש. אמה בחנה אותו, הוא חתיך! חשבה לעצמה . ג׳וש באמת חתיך. יש לו עיניים כחולות ושיער חום מבולגן, שפתיים עבות ובשרניות, שתי גומות חמודות בלחיים, וחיוך גדול ויפה. הוא שרירי מאוד, עם כתפיים רחבות וקוביות בבטן, הוא שזוף באופן יפה, הוא גבוה (לא יותר מידי) וסקסי בטירוף..
לאחר בהייה ממושכת אמה כחכחה בגרונה, וחייכה מעט במבוכה. ״מצטערת, זאת היתה אשמתי. פגעתי בך?״ שאלה בעודה מחזיקה את היד שג׳וש מושיט לה ומתרוממת מהרצפה. ״לא מה פתאום. ודרך אגב, היי אני ג׳וש״ אמר בחיוך גדול שחשף שורת שיניים ישרות ושתי גומות קטנות. יכול להיות שזה ״הג׳וש החתיך״ מהחבורה של ג׳נה שהיום הכירה לה את חבריה ואמרה שג׳וש לא נמצא?! חשבה לעצמה אמה. ״היי אני אמה ווילסון, אני חדשה פה בעיירה״ אמרה. ״אני יודע. אנחנו לומדים ביחד בשיעור צרפתית״ ענה לה ג׳וש בחצי חיוך ביישן. ״הספקת להכיר כבר חברים מהעיירה?״ שאל. ״הכרתי בהפסקה שתי בנות חמודות בשם ג׳נה ואיזבל. אבל אני לא ממש מכירה את המקום והילדים..״ אמרה אמה. ״אם תרצי אני אעשה לך סיור בעיירה בהזדמנות ואכיר לך את חברי״ אמר ג׳וש בחיוך. ״אני אשמח״ ענתה אמה בעודה מגישה למזכירה את הטופס החתום. ״ביי ג׳וש, היה נחמד להכיר״ אמרה ויצאה מחדר המזכירה.
_________

״ביי בנות היה נחמד להכיר אתכן״ אמרה אמה בסוף היום לג׳נה ואיזבל שהיו כה נחמדות אליה היום. אמה החלה להתקדם אל כיוון ביתה ברגל בגלל שניק לומד היום עד מאוחר אז היא לא תוכל לסוע איתו. ״לא נורא, זו הזדמנות טובה להכיר את העיירה..״ מלמלה לעצמה בעודה מתקדמת ומתקרבת
לשערי חצרה. ״היי אמה מה את עושה פה?״ קרא ג׳וש מאחוריה. ״גרה פה״ ענתה בעודה מחזיקה את דלת השער שלא תסגר. ״איזה
קטע. אתם עברתם לפה במקום משפחת המילטון?״ אמר ג׳וש, ״מה?״ שאלה אמה. ״אני גר כאן ליד״ אמר והצביע על הבית הצמוד לביתה של אמה. אמה הנהנה בחיוך ונכנסה לשערי ביתה.
__________________

״וואו תשמעו הוא חתיך!״ אמרה אמה בצחקוק לשתי החברות החדשות שרכשה.
״מה ציפית? זה ג׳וש סטיוארט מותק! הוא הילד הכי סקסי ונחשק בבית הספר. אין בת שלא רוצה אותו!״ אמרה איזבל ונשכבה על מיטת המים הגדולה של אמה. ״כן, אפילו אני הייתי פעם דלוקה עליו עד שהוא קלט את זה ואמר לי שהוא לא בקטע של חברה עכשיו. זה היה כזה מביךךך!״ אמרה ג׳נה בצחקוק והסתירה את פניה בכפות ידייה. ״היתה לו פעם חברה?״ שאלה אמה. ״הוא אומר שהוא עוד לא מצא את האחת שלו, וכשהיא תבוא כולנו נדע(;״ קרצה לה איזבל.
״כבר קניתן שימלה?״ שאלה איזבל את הבנות. ״שמלה למה? שאלה אמה.
״אאהה וואי נכון שכחתי שאת חדשה פה. כל תחילת שנה. נערך נשף פתיחת שנה באולם באירועים בקצה העיירה לשכבת יא׳. זה אחד הנשפים הגדולים ביותר של השנה!״ אמרה ג׳נה.
״בואו נלך מחר אחרי הלימודים לקנות שמלות לנשף. שמעתי שנפתחה חנות שמלות חדשה בעיירה, נלך לראות אם יש שם שמלות יפות.״ הציעה איזבל. ״אני לא יכולה יש לי מחר מבחן קבלה למגמה ישר אחרי בית הספר״ אמרה אמה באכזבה. ״אז נלך אחרי שתסיימי. מה אתן אומרות על 19:30 מחר נפגש בגלידרייה ואז נלך לחפש שמלות לנשף?״ שאלה ג׳נה. הבנות הסכימו לכך ונפרדו לשלום זו מזו. כל אחת חזרה לביתה..

ביום למחרת, כבר כל בית הספר היה מלא בפירסומים לגבי נשף הפתיחה של שכבת יא׳. היו שלטי ענק ועלונים מפוזרים בכל מקום. הבנים שהזמינו בנות לנשף עשו זאת ביצירתיות. בבלון שמתפוצץ ויוצא ממנו פתק/בזר מזמר (שליח שמביא זר פרחים ומקריא את הברכה בשירה)/ הזמנה בתוך עוגיית מזל…
אמה לבשה חצאית גבוהה אוורירית, משוחררת, וקייצית בצבע ורוד בייבי בהיר שהגיעה לה קצת מעל אמצע הירך והדגישה את רגליה הדקות, הארוכות, השזופות והיפות, וחולצת בטן קצרה לבנה רחבה עם כתוביות שחורות עליה ונעלי עקב לבנות גבוהות. שיערה הבהיר והיפה התנפנף לו ברוח החמימה, וסרט קשירה יפה כזה לשיער בצבע של החצאית, נקשר בצורה יפה ובאופן מושלם לשיערה הארוך. צמידים גדולים ומגניבים כאלו (צמידי עור, צמידי עם מלא חוטים מבד…) נזרקו על ידיה העדינות ברישול ומספר טבעות זהב עדינות עיתרו את אצבעותיה הדקות והארוכות שתמיד מלוות בציפורניים ארוכות ומטופחות, מרוחות בלק ג׳ל שחור/שמנת/ פראנג׳ (אובססיה של אמה..). גם היה לה מעין צמיד צדפים יפה ואופנתי שתמיד נמצא לה על הרגל, את הצמיד קיבלו המתמודדים בתחרות הגלישה הראשונה שאמה השתתפה בה בגיל 7. על אוזניה הקטנות נתלו עגילי חישוק כסופים גדולים (לא יותר מידי).. ועל צווארה נתלתה שרשרת זהב עדינה שקיבלה מסבתה ליום הולדתה ה13.. אמה נראתה טוב!

״היי אמה מה קורה?״ שון שאל אותה וחיבק אותה מהצד. אמה הבחינה במספר בנים שבהו בה, אבל היא לא היחסה לכך חשיבות, היא היתה רגילה לכך שכל הבנים בוהים בה בגלל מראה החיצוני. היא חייכה אל שון ונתנה לו נשיקה בלחי. שון גם היה חתיך. הוא לפעמים היה טיפה אדיש, אבל כשלומדים להכיר אותו הוא נהיה נחמד יותר… יש לו עיניים חומות ושיער בלונדיני ושתי גומות. הוא דיי שרירי (לא כמו ג׳וש) וגבוה. הוא הולך עם חולצות טי שרט שחורות ומעילי עור. יש לו עגיל בגבה וחיוך יפה כזה. יש לו אופנוע והוא עושה הרבה שטויות…
הם נכנסו לכיתה ואמה הלכה להתיישב לים ג׳נה שנופפה לה בידה.
״בנות אתן זוכרות שהיום אנחנו הולכות ב 19:30 לגלידה ולקנות שמלות לנשף!?״ שאלה איזבל. הבנות אישרו את הגעתן..
״קלארה תרצי להצטרף אלינו היום בערב לבחור שמלות לנשף?״ פנתה אצה אל קלארה שישבה לבדה. ״אאהה אוקי״ אמרה קלארה בעודה משרבטת ציורים במחברתה.

לקראת סוף היום הלכה אמה להתארגן למבחני הקבלה לנבחרת הגלישה של בית הספר. היא לבשה בגד ים טאי דאי בגווני סגול (זה כזה צבעוני, קייצי ויפה), שהשתלב באופן מושלם עם העור השזוף שלה שהבריק והיה עוד יותר מפתה בזכות הספריי השקוף של קרם ההגנה שטרחה להשפריץ על עצמה. מעל בגד הים לשבשה ג׳ינס קצרצר בצבע כחול בהיר מאוד, נעלי ואנס שחורות, גופיה ורודה זוהרת זרוקה כזאת מגניבה ויפה עם דוגמא של דקלים, וכובע של וואנס וצמידים מגניבים כאלו על הידיים..
את חליפת הגלישה, מגבת, ומים שמה בתיק צד יפה מבד, בגווני שמנת שמיועד לים…
אמה ביקשה מאחיה ניק שיאסוף אותה מבית הספר ויקפיץ אותה לים (כי אמה לא הגיעה לבית הספר במכונית שלה…).
היא חיכתה לניק בשערי בית הספר, וכשראתה את מכוניתו מרחוק, ירדה אל מגרש החניה ונכנסה למכונית בקלילות.
״היי מה קורה יפה אחת?״ שאל ניק וחיבק אותה מהצד.. ״אתה יודע. רגיל..״ ענתה…
לאחר שיחה רגילה וממושכת ניק עצר ליד החוף שהתבקשו הנבחנים לנבחרת הגלישה להגיע. ״זהו הגענו״ קרא ניק. ״ביוש״ אמרה אמה בצחקוק, נשקה ללחיו ויצאה מהרכב, מתקדמת לכיוון קבוצת הנבחנים והמאמן.
כולם בהו באמה ולא הבינו מה היא עושה שם, כולם היו בנים. חלק בכלל חשבו שהיא באה לעודד מישהו.. אף אחד לא אעלה על דעתו שאמה באה להבחן לנבחרת הגלישה. אפילו המאמן הסתכל עליה באופן מוזר..
״מי שעוד לא רשם את עצמו בטופס הנבחנים היום שיבוא לרשום עכשיו אצלי.״ אמה התקדמה לכיוון המאמן ורשמה את עצמה…
״אאהה היי סליחה על האיחור המאמן״ נשמע קול גברי ועמוק מאחורי אמה. אמה הסתובבה והופתעה לגלות את ג׳וש מאחוריה. ״היי אמה מה את עושה פה?״ שאל ג׳וש. ״באתי להבחן לנבחרת״ אמרה אמה בחיוך וגאווה. ג׳וש הסתכל עליה במבט מופתע וחייך חיוך תחמן.
״טוב יש לכם עשר דקות לעלות על חליפות גלישה. אני אבחן אחד אחד אז תיהיו מוכנים לתורכם לפי הסדר של הרשימה השמית..״ קרא המאמן.
כל הבנים החלו להוריד את חולצותיהם וללבוש את חליפת הגלישה. בעוד אמה המובכת, בת יחידה, הורידה את חולצתה באיטיות ולאחר מכן את מכנסיה ונותרה בבגד הים הסגלגל שלה. כל המבטים הופנו אליה, או יותר נכון אל גופה! כולם בהו בחזה הגדול והמורם שלה, בישבן החטוב והסקסי שלה, בבטנה השטוחה והשזופה וברגליה הדקות והארוכות. אמה היתה פשוט מושלמת!
פניה של אמה האדימו ממבוכה בעוד כולם בוחנים את גופה הדק..
״קלוט את זאת אחי״ קרא אחד הבנים בשקט לג׳וש שהיה מרוכז בלבישת חליפת הגלישה שלו, וסימן עם ראשו לכיוון אמה. ג׳וש הסיט את מבטו לכיוון אמה והדבר היחיד שיצא מפיו היה ״וואו״. הוא לא הפסיק לבהות בה. היא היתה מדהימה ומושכת באופן מטורף. היא היתה כלכך סקסית עם השיער הכמעט בלונדיני שלה והגוף המושלם שלה והחיוך השובה.
״טוב יש לכם עוד שתי דקות להתארגן. הראשונה שתבחן היא אמה ווילסון, תתכונני.״ קרא המאמן בעוד כולם עוד בוחנים את אמה המובכת.
״שיט״ אמה מלמלה לעצמה בשקט, לבשה במהירות את חליפת הגלישה, הרימה את גלשנה בידה והחלה להתקדם לכיוון המאמן..


תגובות (2)

מושלם!!

29/06/2015 00:17

את כותבת ממש טוב^^ וואו. אבל, שמת סמיילי בפרק הקודם והנקודות בסוף כל פרק לא נחוצות, לפעמים יש לך שגיאות כתיב ופסיק טבל נראה לי שזהו^^ תמשיכי~

29/06/2015 14:56
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך