lover
היי בנות! מצטערת שלא העלאתי פרק כל כך הרבה זמן מבטיחה לפצות! מקווה שאתם נהנים מהסיפור, והעניינים עוד מעט הולכים להסתבך ולהיות יותר מעניינים אז תעקבו. ליצירת קשר בדוא"ל: [email protected] אשמח לשמוע את דעתכם ולהכיר אתכם! אוהבת!!!

אהבה של פעם בחיים-פרק 2

lover 26/03/2016 697 צפיות אין תגובות
היי בנות! מצטערת שלא העלאתי פרק כל כך הרבה זמן מבטיחה לפצות! מקווה שאתם נהנים מהסיפור, והעניינים עוד מעט הולכים להסתבך ולהיות יותר מעניינים אז תעקבו. ליצירת קשר בדוא"ל: [email protected] אשמח לשמוע את דעתכם ולהכיר אתכם! אוהבת!!!

בפרק הקודם:
"אלין!" צעקתי, היא הבינה את המסר ובאה גם היא לחבק את רום.
"הכל יהיה בסדר אני מבטיחה" אמרתי.
חזרתי הביתה אחרי היום הארוך, אף אחד לא היה בבית, הכנתי לעצמי טוסט ועליתי לחדר שמעתי צחקוקים מהחדר של ריי ונכנסתי.
"נשבעת שאני אוהבת אתכם" צעקתי כשראיתי את ריי מתנשקת עם חבר שלה.
"שלום רו שלי" ריי אמרה קמה לכיווני וחיבקה אותי.
"טוב לי, את הבן אדם היחיד שיכול למשוך את צומת הלב של המלאך הזה יותר ממני" גיא אמר וצחקתי.
"אני אוהבת אותך!" אמרתי לגיא והוא צחק.
"תמיד ידעתי את זה" הוא החזיר לי וריי צחקה.

פרק 2:
אחרי יום ארוך החלטתי לעשות מקלחת הורדתי את בגדיי והסתכלתי על צלקות הבטן שלי, עבר כל כך הרבה זמן הם עדיין לא עברו, אולי בגלל זה קוראים להם צלקות? אם כמה שאתה משתנה זה נשאר ומזכיר לך מה הייתה בעבר, ואולי זה טוב? אולי ככה כשאתה מסתכל על זה, אתה אומר לעצמך אני בחיים לא אחזור להיות מה שהייתי, אתה עושה הכל כדי להשתנות ולשכוח, לשכוח תקופות מגעילות שגרמו לצלקות האלה…
זרם המים התחיל לצלילי השיר האהוב עליי ואז הדמעות התחילו לזלוג. אם כמה שיש לי הכל בחיים, בית טוב, משפחה גדולה וכסף הרבה כסף, אין לי כלום!
יצאתי מהמקלחת וכיסיתי את עצמי במגבת חמה וגדולה שהזכירה לי את האבא שלקחו ממני שנה שעברה.
נשכבתי במיטה ועצמתי את עייני ליום טוב יותר.
"נו אימא קדימה אנחנו לא נספיק" צעקתי על אימא, השעה הייתה חמש בבוקר אני אימא גיא ניפחנו בלונים, לריי שלנו יש היום יום הולדת.
"ליה את לא נורמלית, מגיעה עכשיו בן אדם עם בלוני הליום עוד?" אימא שאלה אותי והסתכלה עליי מופתעת.
"אימא את לא שוכחת שזה לריי נכון?" אמרתי ועליתי לחדר כדי להתקשר לבן אדם שאמור להביא את הבלונים.
"את משוגעת" גיא נעמד בפתח הדלת, הסתכלתי עליו וצחקתי.
"מה את צוחקת?" הוא אמר, נכנס לחדר שלי והתיישב על המיטה.
"אני לא משוגעת, ראיית העולם שלי אחרת" אמרתי והתחלתי לצחוק. הוא הסתכל עליי כמה שניות והתחיל לצחוק גם הוא.
"אני צריך לשאול אותך משהו" הוא אמר ומשך אותי למיטה, התיישבתי על המיטה וחיכיתי למה שהוא יגיד.
"אם אני יציעה נישואים לריי?" הוא שאל אותי, עייני נפתחו והוא עצר את פי מפני צווחה שהייתה מרעידה את הבית.
"כן , כן , כן" אמרתי בלחש הוא הסתכל עליי וצחק.
"מתי אתה מתכוון להציע לה?" שאלתי אותו, הוא חיטט בכיסו והוציא נייר שהיה רשום עליו את כל התוכנית המתכוננת.
ואוו" אמרתי והסתכלתי עליו, זה בהחלט היה נראה כאילו תכננו את זה כבר הרבה זמן.
"באיזה שעה" שאלתי אותו.
"ישר אחרי המסעדה" הוא אמר והנהנתי לחיוב.
"אני צריך שתהיה שם" הוא המשיך, הוא גם מבקש ממני את זה אין מצב שאני לא יהיה שם גם אם הוא לא היה רוצה את זה.
"ברור" אמרתי וחייגתי לאיש שאמור להביא את הבלונים.
השעה כבר שבע הכל מוכן הבלונים כבר כאן העוגה מוכנה והמתנות מחכות שיפתחו אותן.
"אני הולכת להעיר אותה" אמרתי ועליתי במדרגות, הדלקתי שיר יום הולדת ונכנסתי לחדר.
"היום יום הולדת, היום יום הולדת לרו שלי" צעקתי וקפצתי עלייה היא קמה מהמיטה וחיבקה אותי.
"חכי שנייה לפני כל האיחולים והמתנות יש לי מתנה בשבילך" היא אמרה הורידה את התליון שלה ושמה אותו אצלי ביד.
"למה?" שאלתי אותה, היא נשפה עמוקות.
"ביום שנולדת היה פיגוע שאבא היה מעורב בו הוא ידע שכשתגיעי לגיל שש עשרה יתפסו אותו, אני לא יודעת איך הוא ידע את זה אבל באותו יום הוא הביא לי תליון שרשום עליו ל.משפחה כלומר ליה שווה משפחה, הוא הביא לי שתי תנאים שרק אם שניהם פועלים עליי להביא לך את התליון: תנאי ראשון כשאת החברה הכי טובה שלי ותנאי שני כשאני בת שמונה עשרה. שני התנאים פועלים ועליי להביא לך אותו" היא אמרה לי וכמו תמיד כשאני שומעת את המילה אבא אני מתחילה לבכות. הסתכלתי על התליון ותפסתי אותו חזק. ריי חיבקה אותי והתחלנו שתינו לבכות.
"מה קורה פה?" גיא נכנס לחדר וראה את שתינו בוכות, הסתכלנו עליו והתחלנו לצחוק.
"אבא" אמרנו שתינו בקול אחיד הוא צחק והנהן לחיוב.
"טוב תנגבי את הדמעות ויש לך עוד חמש דקות להביא לי את המתנות אז עופי מכאן" ריי אמרה לי וזרקה עליי כרית קמתי מן המיטה הלכתי לחדר וחיפשתי את המתנה.
"קחי" אמרתי והבאתי שקית של פנדורה שבטוחה היה: צמיד ו5 תליונים לצמיד של פנדורה.
"תתלבשי, אנחנו נוסעות לעשות יום כיף ואתה לא באה אתנו!" אמרתי וקבעתי עובדה לגיא, ריי הנהנה לחיוב והלכה להתלבש יצאתי מן החדר שלה כשגיא מחבק אותי.
"אני אוהב אותך" הוא אמר וצחקתי.
"אני יודעת את זה אתה לא מבין?" אמרתי ונשקתי לו ללחי. נכנסתי לחדר התאפרתי ולבשתי שמלה קצרה עם נעלי בובה קלעתי צמה לקחתי כסף וירדתי למטה לחכות לריי.
"קיבלת את המתנה שלך?" אימא שלה אותי והסתכלה על הצוואר.
"השרשת?" שאלתי והיא הנהנה לחיוב.
"כן" אמרתי ובדיוק ריי יצאה מן החדר שלה כשהיא לבושה גם היא בשמלה קצרה ונעלי עקב היא הייתה יפיפייה. יצאנו מהבית ונסענו לקריון ראינו סרט ועשינו שופינג ענק.
"מה אתם רוצות להזמין?" המלצרית שאלה אותנו בזמן שישבנו במסעדה.
"סלט חלומי, רביולי ושייק פירות" אמרתי, המלצרית הנהנה לחיוב והלכה.
"אני חייבת לספר לך משהו" ריי אמרה לי והסתכלה עליי ברצינות.
"מה עכשיו יש לך עוד מתנה בשבילי?" אמרתי וצחקתי אך מבטה לא השתנה.
"הלוואי וזה היה זה" היא אמרה, הסתכלתי עליה בעיניים מובלות.
"בגדתי בגיא" היא אמרה, הפה שלי נפער ולא היה לי מה להגיד, אחרי כל מה שהוא עושה בשבילה היא בוגדת בו?!
"מה?!" שאלתי אותה בשוק ודמעות התחילו לרדת מענייה.
"לעזאזל, נכון אתמול יצאתי למועדון השתכרתי התנשקתי עם בחור שהכרתי ונשארתי לישון אצלו" היא אמרה, לא ידעתי מה להגיד לה הייתי בהלם ממנה, הוא החבר הכי טוב שלי, מה אני אמורה לעשות?
"שכבתם?" שאלתי את השאלה הכי טיפשית בעולם וידעתי שהתשובה תהיה לא אך לצערי היא הנהנה לחיוב.
"את נוראית תספרי לו" צעקתי היא הסתכלה עליי והנהנה לשלילה.
"אז אני יספר לו, הבן אדם מתכוון להציע לך נישואים ואת בוגדת בו" אמרתי והתכוונתי לקום מהכיסא וריי משכה לי ביד.
"בבקשה לא, אני אוהבת אותו זאת הייתה טעות" היא אמרה ודמעות התחילו לרדת מעייניה חזק יותר.
"תספרי לו את עד היום בערב, אם לא תספרי אני יספר" אמרתי הוצאתי את ידיי מיידה והלכתי. לא מאמינה שהיא עשתה לו את זה, לא מאמינה שהיא לא השתנתה, אוף מה אני אמורה לעשות שניהם החברים הכי טובים שלי, ריי אחותי וגיא יודע עליי הכל והוא תמיד היה איתי ברגעים הקשים.
לעזאזל מה אני אמורה לעשות?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך