רציתי לדעת שאת שלי פרק 26+27 פרק כפול

05/08/2016 847 צפיות 2 תגובות

פרק 26+ 27
עבר חודש מאז שאני ורותם יוצאים. הוא הפך להיות חלק ממני, כל החודש הזה יצא לי להכיר את מי שהוא באמת. והוא כזה חמוד.
עדיין לא סיפרתי למשפחה שלי שיש לי חבר, אני אגיד להם השבוע.
"אחי אתה בא אליי היום כן?" נתי דיבר בטלפון כשירדתי למה להביא נשנוש לאכול. "יופי אז אני אביא לך את זה כבר אצלי, כולם באים" אמר . "לא לא אל תביא כלום יש הכל, ביי" אמר וניקק אני לא חושבת שמי שהיה על הקו השני הספיק לענות בכלל. יופי חברים שלו באים זה מה שחסר, ואני רציתי לשאול אותו אם הוא רוצה לעשות איתי משהו.
עליתי לחדר נשכבתי על המיטה שיחקי בטלפון ואכלתי חטיף נשנושים. אני אשלח הודעה לרותם אולי הוא יעשה איתי משהו. "רוצה לעשות היום משהו?" שלחתי. מצטער חים שלי, קבעתי היום עם כמה חברים שלי" שלח. "אז אולי אחרי זה?" שאלתי "משעמם לי" שלחתי עוד הודעה, אני לא אוהבת לצאת חופרת אבל הפעם זה היה דורש בחיים לא שעמם לי ככה. "אני אסיים איתם מאוחר, מבטיח לך שמחר אני אפצה אותך" שלח והתנתק. יצאתי מהצ'אט איתו ונכנסתי לצ'אט של החבו. "משעמם לי" שלחתי שמה . רז ישר הקליד "אני ארקוד לך רוצה" שלח "למדי ריקוד בטן חדש מהמם" שלח שוב. "אני ממליץ לך בחום להתנגד" מור שלח. "אני אקשיב לך מור" שלחתי ויצאתי מהצ'אט, גם אין עם מי לדבר. 'נסיך שלי מקליד' הופיע לי יופי אולי הוא יכול. "מצטער" הוא שלח. אז הוא לא יכול. "אני אוהב אותך" ישר עוד הודעה קפצה. חיימי כמה אני אוהבת אותו. "ואני אותך" שלחתי. טוב אז נשאר אופציה אחת אני הנשנושים ושמש בטלוויזיה. נכנסתי ל וי. או. די ושמתי מרתון שמש.
***
פתחתי את עיני מהצעקות שציקו לי באוזן, יש לי שינה חלשה מכל קול הכי חלש או אור הכי חלש אני מתעוררת. כנראה שנרדמתי כי הופיע לי 40 שיחות שלא נענו מרותם ו 60 הודעות.נכנסתי להודעות ישר קפצו לי מלא מלא הודעות "את לא כועסת נכון?" "נועם תעני לי" "אני אוהב אותך" ,יפה שלי?" "את כועסת נכון?" "מבטיח לך שאפצה אותך מחר" "תעני" "נועם" . הוא חושב שאני כועסת . "חיים שלי, נרדמתי מצטערת שלא עניתי" שלחתי לו "דרך אגב אני לא כועסת פשוט אמרתי לך נרדמתי. שלחתי לו שוב ואז עוד הודעה מלאה בלבבות.

אספתי את שערי לגולגול גבוהה ומכוער, סידרתי את הפיג'מה וירדתי למטה. ניגשתי ישר למטבח הנתי לי נס ויצאתי לסלון, הכל היה בירות פתוחות וחטיפים זרוקים בכל מקום, וריח של הסיגריות חנק את הבית, לא פלא כל החלונות פתוחים.
ניגשתי לחלון כדי לסגור אותו. "שלום ליפהפיה הנרדמת" נתי אמר , טוב הוא לא שתוי לפחות זה. "תסתום ופעם הבאה תפתח חלון" אמרתי לו ועברתי לחלון השני. "תראה איזה אחות יש לך" בן אל אמר לנתי, אני מזהה את קולו כבר, הסתובבתי אליו בחיוך, אך הו ירד ישר ש….. רותם? מה הוא עושה פה? הוא היה המום, אך לא יותר ממני!

"קרה משהו?" בן אל שאל אותי. "לא סתם" אמרתי וחייכתי חיוך מזוייף. "הא היה נראה כאילו ראית רוח רפאים" אמר "אתה מתחרפן מיום ליום" אמרתי לו וחייכתי ,הפעם באמת. "טוב אני עולה, תדאג לסדר אחריך" אמרתי לנתי והסתכלתי על רותם במבט של בוא אחריי. "אחי איפה השירותים?" רותם אמר , יופי הוא הבין אותי. "יש לך פה בסוף המסדרון ובקומה למעלה" נתי אמר. "אז אני עולה שנייה" רותם אמר והתקדם למדרגות.
נכנסתי לחדר והוא אחריי סוגר אחריו את הדלת. הסתכלתי עליו, המומה והוא גם, "את אחות של נתנאל?" הוא מופתע. "כן, מאיפה אתם מכירים" שאלתי אותו "אנחנו חברים" הוא אמר. "איך לא ראיתי אותך?" שאלתי, "אין לי מושג" הוא גירד בראשו. "רגע… אם הוא אח שלך אז…" אמר והפסיק. "אז….?" שאלתי לא מבינה. "אז לא נוכל לספר לו" הוא אמר בקול חלש שבקושי שמעתי. "למה?" שאלתי בהלם, שלא יתקפל לי עכשיו. ,כי אני לא יודע הוא לא יסכים שנהיה ביחד" הוא אמר נבוך. "למה?, כי אתם חברים ואי אחותו?, שאלתי אותו. "לא, כן, כאילו גם" הוא גמגם. "גם בגלל שהוא חבר שלי ואת אחותו אבל גם בגלל שלפני שהייתי איתך אני הייתי סטוציונר, ואני שותה ומקלל ומרביץ ומשתכר ואני לא טוב בשבילך, הוא לא יסכים" הוא אמר והסתובב לכיוון הדלת מניח את ראשו עלייה, והפנה לי את גבו. "לא היה ל חבר לפנייך,זה כן, אבל אני אוהבת אותך ומבחינתי בשבילי אתה כן טוב, טוב מוד, כי אותך אני אוהב ואיתך אני שמחה ומאושרת ולא נתי ולא אף אחד יכול להגיד לי עם מי לצאת, הוא כן יכול לייעץ לי אבל לא להחטיב לי, ואני יודעת שאתה שותה ומעשן ומקלל וערס, אוקי? אבל זה לא אכפת לי, חוץ מזה שנתי הוא אח שלי והוא חבר שלך אז אני בטוחה שהוא יפקח עלייך יותר טוב מכל אחד אחר" אמרתי לו והוא הסתובב אליי וחייך. "אני אוהב אותך" הוא אמר והתקדם עליי. "גם אני" אמרתי לו ונישקתי אותו.. "סוף כל סוף" הוא אמר שהתנתקנו מהנשיקה. "מה?" שאלתי אותו. "נשיקה מחברה שלי" הוא אמר ונישק אותי נשיקה קצרה. "נספר לו אחרי שהחברים שלכם ילכו?" שאלתי את רותם , "כן, אני מת להגיד לו כבר" הוא אמר. "גם אני" החזרתי וחייכת

"תגיד לא אמרת לו שאתה הולך לשירותים?" שאלתי את רותם. "כן, בגללך" הוא ענה טוב הוא לא הבין. אז בנוסף לזה שהוא ערס הוא גם מטומטם יופי אחלה חבר מצאתי לעצמי. "אוקי, אז כמה זמן לוקח ללכת לשירותים ולחזור?" הרמתי גבה, שיבין. "עשר דקות" ענה. בואנה הוא מטומטם ממש אבל. "וכמה זמן אתה פה?" שאלתי. "האא זה, אני אגיד לו שהסתבכתי עם החדרים" הוא אמר "אני יורד" הוסיף נישק אותי במצח ויצא מהחדר.

הם חברים!

מנקודת מבט רותם
"מה קרה הלכת לאיבוד?" נתי שאל אותי שירדתי. "בערך" אמרתי וגירדתי בראשי. יותר הלכתי לאחותך שהיא חברה שלי אבל בסדר.
"אני צריך לדבר איתך אחרי שהם ילכו" אמרתי לנתי בקול נמוך שלא ישמעו. "מה קרה?, אתה צריך את ה… זה?" שאל בלחש. "לא סתם לספר לך משהו" אמרתי. "אוקי" ענה ולקחתי בירה. "לפתוח לך?" נתי שאל. לא עזוב לא בא לי" אמרתי לו והחזרתי את הבירה לשולחן, עדיף לא לשתות לפני שאני אומר לו שאני יוצא עם אחותו.

"מה אחי?" שאל ונתן לי מכה בגב. "שומע?" אמרי. "כן, אני עוד לא חירש" אמר. "תקשיב.." אמרתי ובדיוק נועם ירדה במדרגות. "הא נשמה? דבר" אמר "נתי" נועם אמרה. "שנייה כפרה, הדפק פה רוצה להגיד לי משהו" אמר. "זהו שבקשר לזה… תקשיב, אני ו.." התחלתי להגיב ונועם באה נעמדה לידי. בלעתי את הרוק והסתכלתי עלייה, היא הנהנה לי עם הראש, מאשרת לי להגיד. טוב זה הזמן. תהיה גבר. "אני ונועם ביחד" אמרתי במהירות. הכוס שהייתה לו ביד נפלה. "אתה ומי ביחד?" אמר "אני ונועם" אמרתי כמו מטומטם הוא שמע. פששיייי למה נכנסתי. "תחזור על זה שוב" אמר והצמיד אותי לקיר, תופס לי בחולצה. "תקשיב אחי, אני אוהב אותה" אמרתי והוא הידק את אחיתו בצווארי, לא עניין אותי הכאב, אני שם זין עליו ועברתי דברים יותר גרועים מזה. "נתי תשחרר אותו" נועם אמרה. "אל תתערבי" הוא אמר. "בבקשה תשחרר אותו" היא אמרה וענייה נצצו, רק שלא תבכה. הוא לא התייחס והמשיך להחזיק בחולצה שלי. "נתאל תקשיב שנייה" אמרתי בקול חנוק, בקושי שהצלחתי לדבר ככה. הוא שיחרר טיפה את אחיזתו אך עדיין החזיק. "תשמע לי ואחרי זה תהרוג אותי מצידי" אמרתי והוא שיחרר. "דבר" אמר. "תראה, אני לא ידעתי שנועם אחותך, אני בהתחלה לא סבלתי אותה, הייתי רב איתה כל הזמן, ואז יצאנו לטיול , אני הייתי המדריך שלה והתחלתי להרגיש אלייה דברים, דברם שבחיים שלי לא הרגשתי לאף אחת, כל פעם שאני רואה אותה הלב שלי קופץ נתי, אני אוהב אותה. אני בחיים שלי לא אהבתי ככה בן אדם, שהיא מחייכת הלב שלי קופץ"אמרתי והיא חייכה גם נתי חייך טיפה. "ועכשיו אני מבין ממי היא ירשה את החיוך" המשכתי הוא גיכח והיא צחקה. יפה שלי כמה אהבה יש לי אליךך קטנה שלי. "אני יודע שאני לא הבן זוג הכי טוב, הכי מושלם אני יודע שהייתי סטוציונר שאנ שותה ומעשן והולך למסיבות, אבל אני אוהב אותה ואני נשבע לך ביקר לי שאני לא משקר ושהיא כרגע הדבר שהכי חשוב לי, אני לא יודע איך זה קרה אבל זה פשוט קרה" אמרתי מה נהיה ממני משורר. "אני נשבע לך שאני אגן עלייה ואשמור עלייה יותר מכל" אמרתי וחייכתי אלייה. "תקשיב לי ותקשיב לי טוב, אם אתה פוגע בה פעם אחת, עזוב פעם אחת חצי פעם אתה מת" הוא אמר והביא לי בוקס לכתף., ותראה מה נהיה ממך איכ גועל נפש" אמר . "ואת תזהרי לשנות לי את החבר שלא יהיה לי רגשי " אמר לנועם. "ועוד משהו. תזהר לגעת בה" הוא אמר באיום. נעם ישר התקרבה אליי ושילבה את ידנו, חייכתי אלייה. "אפ אפ אפ תשמור נגיעה" הוא אמר ושיחרר את ידנו, צחקתי לו בפרצוץ. "אני יוצאת עם חברשלי אתה יודע לא עם בובה" נועם אמרה. "בסדר בלי יותר מדי קרבה" הוא אמר. "נחייה ונראה" היא אמרה ונישקה אותי נשיקה חטופה, השפתיםם שלה אחחחח. "איכ דוחים תמצאו חדר" הוא אמר. "בשמחה" התחכמתי איתו ומשכתי את אריאל. "לא באמת בוא לפה, הרגע אמרתי שתשמור נגיעה" הוא אמר. "אבל אמרת לנו למצוא חדר" נועם אמרה "אתה מדרדר את אחותי" הוא אמר. "עוד לא זכינו לברכתך" נועם אמרה. "בהצלחה, ותהר לפכוע בה" הוא אמר וטפח לי על השכן. "אל תדאג, מכל חבר אתה תשמור עליי ואם הוא חבר שלך אז עוד יותר" נעם אמרה. "בואי לפה אחות" אמר וחיבק אותה, היא חייכה, יפה שלי.

"אני יוצא" תנעלי אחרייך. נתי אמר לנועם. "אתה בא?" הוא שאל. "לא אני רוצה לדבר עם נועם" אמרתי לו. ,פשש כבר לקחתלי את החבר, אני צריך למצוא חדש" נתי אמר יצא וסגר אחריו את הדלת. התקדמתי לנועם לחבק אותה והדלת נפתחה שוב. "ותזהר להתקרב אלייה יותר מדי" הוא אמ ויצא שוב. נועם נעלה את הדלת וחזרה אליי, חיברתי אותה והסנפתי את הריח של השיער שלה. "אני אוהב אותך" אמרתי לה. "ואני אותך" אמרה ונישקתי אותה
"בסוף כן עשינו משהו ביחד" אמרתי לנועם וליטפתי את שערה. "כן, אחרי שגיליתי שאחד מהחברים שלך זה אח שלי" אמרה. "כן, איזה סרט זה" אמרתי. "אני יוצא עם פאקינג אחות של חבר שלי" אמרתי. "ועוד לחשוב שלפני לא סבלתי אותך, למרות שתדעי מהרגע הראשון שראיתי אותך הרגשתי משהו,השאה סתם הייתה בכחשה" אמרתי. רומנטיקן נהייתי יפה. "גם אני" אמרה.
מנקודת מבט של נועם
"רוצה עוד סרט?" שאלתי את רותם. הא לא ענה. הרמתי את מבטי אליו. הוא נרדם. "אתה חי?" שאלתי אותו, נציק לו קצת. למרות שכשהוא ישן הוא שליו כזה בלי החזות של 'הערס שאי אפשר מולו'. "אממ" רותם נאנח ,"אתה חי?" שאלתי אותו ונתתי לו מכה בפנים. "כן" אמר ועצם עיניים שוב. הפעלתי את הסרט על קול נמוך והרגשתי את הידיים של רותם סביב גופי. "אתה ישן?" שאלתי אותו. "כן, ואת תשני איתי גם" אמר והסתובב על הבטן שידו על בטני. נשכבתי לצידו כיביתי את הטלוויזיה ושקעתי בשינה.


תגובות (2)

מושלםםםם איזה חמודיםם הם ביחדד❤❤

14/08/2016 06:11

מושלםםםם

17/08/2016 15:36
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך