פרק 3- המשך לבלוג " פרחים צהובים" – חלק ב'

time machine123 12/12/2017 509 צפיות אין תגובות

אני שחשבתי שאני כבר יכולה לברוח מהמסיבה הזאת ולהגיד לכולם להתראות . חייכתי במבוכה לעבר הבחור שאיה הציגה בפניי.
" נו , החלטת?" שאל אליעד בקול סקרן , אני עדיין עמדתי קפואה כמו קרח.
" נראה לי אני אלך .." אמרתי בטון מהוסס והבטתי בו במבוכה. " עלה קולה." החלטתי לבסוף.
" מעולה , יופי . אז נשב?" אמר אליעד בחיוך זוהר וחיכה לתשובה.
אני הבטתי על איה והמתנתי שהיא תאשר לי ללכת איתו. " הוא נראה טוב. למה שלא תנסי?" האיצה בי במהירות.
" נו , טוב. אני אלך איתו ואז נראה מי צודקת." אמרתי בביישנות ומשכתי את ידו אחריי בהחלטיות.
תוך כדי שאני עוקבת במבטיי אחרי איה והבחור המוזר הזה שהיא נתקעה איתו.
איכשהו מצאתי את עצמי עם אליעד מתנשקת צרפתית בפעם הראשונה בחיים שלי.
איזו התרגשות! עד כדי שאני הולכת להתעלף פה עוד מעט.
פרפרים אדומים חגים מסביבי , וההתרגשות שבתוכי רק מתגברת .
" וואו , את מהממת." אמר לי אליעד בחיוך. אני ספק מחייכת , אני ספק מתעצבנת.
על איזה רגש אני הולכת ? שמחה או התרגשות?
אני נאלצת להודות , שאני מרגישה את שניהם ביחד.
" אז את כותבת בלוג? מעניין!" קרא אליעד בטון יבש.
" כן , מודה באשמה. קוראים לו " פרחים צהובים." אמרתי בקצרה וחייכתי כמתנצלת.
" מה את עושה חוץ מלכתוב בלוג?" הוא חקר אותי ואני הרגשתי לרגע כמו מרגלת.
" אני הולכת למסיבות." עניתי את התשובה המתחמקת.
" מסיבות? מי דיבר על מסיבות?" שאל אליעד במבוכה והתקרב כדי לנשק אותי.
" רק רגע, את רוצה להגיד לי שבעצם את לא אוהבת מסיבות?" שאל שוב , בוחן אותי במבטיו.
" כן , אני לא כ"כ אוהבת מסיבות. אני אוהבת להישאר בבית שלי ולהמשיך לכתוב את הבלוג שלי." אמרתי בסערת רגשות.
" וואו ,את מאוד מעניינת." אמר בחיוך בלתי מוסבר שלא ידעתי כיצד איך להגיב בהתחלה.
" כן," עניתי כמו תוכי והבחנתי שאיה מסמנת לי במבטיה שאני עוד מעט צריכה להיפרד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך