יובלוש84
תגייבו((: ואם זה ארוך תגידו אני אקצר(:

פרק 3: "מי אמ רלך שלא נסתדר??"

יובלוש84 14/03/2013 871 צפיות 2 תגובות
תגייבו((: ואם זה ארוך תגידו אני אקצר(:

ניכנסתי לפייס ו…
_________________…
וראיתי מלא תגובות של חברות שלי בקיר שלי של כמה שהייתי חסרה להן היום וכלכך מוזר להם שאני לא שם זה העלה לי חיוך ענקי על הפנים המחשבה שהם חושבים עליי ומתגעגעים אליי…
תכלס מה חשבתי לעצמי שעזבתי למרות כח החרא של סופ שנה שעברה ….
[!!!]
מאי באה אליי באמצע ההפסקה בהלם ואומרת לי :
״שמעת מה לידור אמר ?״
אני :״ מה הוא אמר הפעם??״
מאי ״שאת זונה ומה לא את יכולה לשאול אפילו את לינוי…״ זה לא שהייתי מופתעת או משו אבל הפעם הוא נפל עלי ביום לא טוב!
אני: ״ איפה היא?? ״
מאי״ בכיתה הריקה אני חושבת..״
אני נכנסת לכיתה ורואה את לינוי יושבת עם לידור ועם עוד כמה ידידים שלנו אז לקחתי לה תיד ואמרתי לה בואי!
יצאתי בטריקה וחזרתי שוב ואמרתי ללידור ״אם יש לך משו להגיד לי תיהיה גבר ותגיד לי לבד! ומה שלי יש להגיד זה שאתה בן £¥*^!! ״ ויצאתי..
המורה למתמטיקה הגיעה נכנסתי לכיתה עצבנית אלי נכנס לכיתה ואומר לי בואי לידור רוצה לדבר איתך אמרתי לו שיש לי שיעור ושאני לא אצא בשבילו ..
למרות שניסיתי ׳להישאר בדמות׳ התחלו לרדת דמעות המורה אמרה לי לצאת לשטוף פנים אני באה לרדת במדרגות ורואה את אלי ולידור. יושבים למטה לא התייחסתי ניכנסתי לשירותים שטפתי פנים וחזרתי לכיתה… בסוף השעתיים יצאתי לבחוץ וראיתי את אלי ולידור יושבים שם לידור אומר לי ״למי אמרת בן זונה?@ אז אמרתי לו ״לך ״ ואז הוא התחיל לקלל ואני המשכתי ללכת לא התייחסתי והתחלתי לבכות מלא!!
חזרה לפרק..
הבנתי שאין מה לעשות יותר ואני חייבת להמשיל הלאה למרות הקושי…
עם כל המחשבות והכל פתאום אני מקבלת הודעה בפייס…


תגובות (2)

תתגייבוו!
ואני אמשיך בסביבות 8 ואם יהיו יותר תגובות((:

14/03/2013 09:07

תמשיכיייייייייי

14/03/2013 11:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך