פרק 3-פגומה?

01/01/2014 906 צפיות 4 תגובות

"בהצלחה עם זה" אמרתי ונכנסתי הביתה.
"שלוםםםםם" צעקתי לאוויר.
התקשרתי למאיה.
"בואי מיד משעמם לי"
"אני לא יכולה עכשיו אני הולכת לאירוע של דוד שלי"
"טוב בייי תהנייי" צחקתי וניתקתי.
טריקת דלת.
"מי פה?"
"אני" שמעתי את קולו של רועי
"שלום לך"
"אין מאיה היום?"
"היא באירוע..למה? מתכנן משהו?"
"יכול להיות"
"רועי תיזהר שלא תעז"
"ולמה לא?"
"כי…ככה" זה מה שחסר לי ישכחו שהחברה הכי טובה שלי תהיה עם אח שלי,אם היא תריב איתו היא תריב איתי,אין לי כוח לזה.
"ככה זה לא סיבה"
"זה כן"
"לא"
"רועי?"
"מה?"
"שקט" אמרתי וקמתי.
"תזכרי שלא אמרת סיבה,אם אין לי סיבה אני עושה מה שאני רוצה"
"שלא תעז !!" אמרתי גורמת לו לצחוק,יצאתי מהבית.
הלכתי עם הראש לרצפה והתנגשתי במישהי,הרמתי את ראשי וראיתי את אלינור,היא הייתה חברה שלי,פעם היה לנו איזה סיפור טיפשי וארוך,הוא הסתיים בזה שהיא שונאת אותי,היא יודעת את כל החולשות שלי,מה שגרם לחרם שעברתי במשך שנה,עד שמאיה באה והוציאה אותי מהביצה שנכנסתי אליה,לא הייתי חוזרת הביתה הייתי מסתובבת ברחובות בלילה,הייתי פשוט גרועה יותר ממה שאני עכשיו.
"אז את מי אני רואה פה?" ציחקקה.
פשוט התעלמתי וניסיתי להמשיך ללכת אבל החברות שלה חסמו לי את הדרך.
"זוזו" אמרתי בקול מאיים.
"או מה קרה? אמא ואבא לא לימדו אותך שלא הולכים עם הראש לרצפה?" אמרה גוררת את צחוק השפוטות שלה.
אמרתי שהיא יודעת עליי הכל? היא פוגעת בנקודות הכי רגישות בדרך הכי מגעילה שיש.
"כנראה שלא" הסתובבתי אליה,מוכנה להתעמת איתה.
"מה נקודה רגישה?" חייכה.
"אלינור,יודעת מה? את תישארי כל החיים שלך ילדה אומללה,מספק אותך להתעלל בי? תתעללי,אני לא מפחדת ממך ובטח שלא מהן" הבטתי בזלזול על השפוטות שלה "אני פשוט מרחמת עלייך" אמרתי ודחפתי את השפוטות שלה,המשכתי ללכת,מקווה שהצלחתי לגרום לה להבין משהו,מה שגרם לי לצחוק,לבן אדם הזה אין לב,אז שתלמד משהו?
מה אני יעשה עכשיו? משעמם לי !
נזכרתי במקום שלי,זה מין שדה ענק עם דשא ירוק,באמצע שלו יש מחסן נטוש,זה נראה הדבר הכי לא קשור שיש,כי המקום כל כך ירוק ופורח ויפה ובאמצע שלו יש מחסן נטוש מלא בגרפיטי וזבל ,זה מה שהופך את המקום הזה למיוחד,זה המקום שלי,לשם הלכת,י כשהיה לי קשה,הייתי יושבת על הדשא ומסתכלת על הנוף,כשהייתי שמחה הייתי נכנסת למחסן שהזכיר לי לא להשתגע מזה,ששום דבר לא נמשך לנצח.
הלכתי לשם,פשוט ישבתי שם על הדשא, בהיתי בנוף,בכל האורות של העיר במכוניות שנוסעות,ראיתי מולי את …אמא?
"אמא?"
"ילדה שלי.."
"אמא..מה קורה פה? איך את פה?"
"לכי לישון קטנה שלי.."
"אמא? הכל בסדר?"
בום בום בום.
"אמא!" קמתי בצעקה,מתחת לשמיים,מעליי כוכבים,על הדשא,נרדמתי..


תגובות (4)

תמשכי מושלם

01/01/2014 11:34

בבקשה תמשיכיי!!

01/01/2014 12:25

תמשיכייייייייייייי

02/01/2014 07:37

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

02/01/2014 10:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך