פרק 3:)

SHIR 05/10/2015 664 צפיות אין תגובות

"לין מה את עושה פה?" שאל ניב כמו שהבנתם.
"אני הייתי עם נעמה והיא אמרה לי לחכות לה פה עד שהיא תסיים אם ערן ואני כל כך מצטערת שביטלתי את הפגישה שלנו" אמרתי בהתנצלות כי ידעתי שבחיים אף אחד לא יציע לשפוטה כמוני לצאת לדייט.
"הכל בסדר נסיכה, נראלי שנעמה לא תסיים פה הרבה זמן אז את באה איתי לסיבוב?" שאל.
"אתה סולח לי?" שאלתי.
"ברור טיפשונת איך אני לא יסלח לנסיכה כמוך" אמר ונתן לי את ידו ונתתי לו את ידי והתחלנו ללכת לכיוון הפארק.
"אז מה עשית ליד הבית של ערן?" שאלתי.
"סתם עשיתי סיבוב בשכונה" אמר וראו עליו שהוא משקר לא יודעת למה אבל אני מזהה מתי משקרים לי ומתי דוברים אמת.
"ועכשיו את האמת" דרשתי ממנו.
"ידעתי שנעמה רוצה ללכת לערן אז ידעתי שאני ימצא אותך פה" אמר בביישנות.
"אז באת בשבילי?" שאלתי.
"כן" אמר והסמיק טיפה.
"יפה לך אדום" לחשתי לניב והוא ציחקק.
"מחזירה לי אה 1:0 לך" ניב אמר, התקדמנו לכיוון הפארק וראיתי ילדים ממש מוכרים נראלי שהם מהבית ספר.
"נראלי אני צריכה ללכת" אמרתי לניב והוא הסתכל לכיוון איפה שאני הסתכלתי.
"תסתכלי עליי" אמר והרים את הראש שלי כך שהעיניים שלו החומות והמדהימות לכודות בעיינים האפורות כחול המכוערות שלי פתאום ניב נראלי הבן אדם הכי יפה בעולם.
"מי שיפגע בך או יגיד לך אני מטפל בו זה ברור לך" הוסיף והנהנתי.
התקדמנו לכיוון של הפארק והיו שם כמעט כל המקובלים של השכבה.
"אחי מה יצאת עם השפוטה הזאת" איזה אחד זרק משהו.
"אחי אם אתה לא שותק עכשיו אני יתעצבן חבל עלייך הראשון שרק אומר לה משהו מעליב או פוגע בה מתעסק איתי זה ברור לכם" אמר ניב וכולם נרתעו מפחד.
"בואי שבי לידי" אמר ניב והתיישבתי לידו, לפתע ראיתי את נעמה מגיע עליי עם פנים כעוסות.
"נכון שאמרתי לך לחכות לי בחוץ לאן הלכת בעצם זה לא אכפת לי את ממש לא חברה שלי יותר וחכי את תצטערי על זה שלא עשית מה שאמרתי לך" אמרה נעמה בכעס.
"נעמה דברי אלייה יפה אל תתעסקי איתי חבל עלייך" אמר ניב איזה חמוד שהוא מגן עליי.
"לא באלי ומה אתה בכלל עושה עם המכוערת הזאת כולה שפוטה בשקל מהשוק" אמרה ופה כבר נפגעתי לא יכולתי יותר הדמעות שלי יצאו וכבר לא יכולתי להחזיק פשוט קמתי ורצתי.
"לין חכי" ניב צעק לי אך לא התייחסתי.
הדמעות טישטשו את הראייה שלי עד שהרגשתי מכה חזקה ובום הכל שחור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך