פרק 3 fall in love again…

edstylinson 18/09/2012 884 צפיות 4 תגובות

התעוררתי בבוקר, בוקר חה-חה, התעוררתי ב12:30, מה לעשות אני יודעת לישון שצריך. פתחתי את הטלפון חיכתה לי שם הודעה מהארי:'מתי נוכל להיפגש? נ.ב- אני גרה 2 בתים מימינך. בית מספר 28' ישר התארגנתי שתיתי נס קפה ורצתי למס' הבית שהארי שלך לי. דפקתי בדלת ולואי פתח. "לואי?!" שאלתי. "צהריים טובים, אלה" הוא צעק את השם שלי. "אלה!" הארי בא בריצה ונתן לי חיבוק גדול. "בוקר טוב.." צחקתי. "אוקי, אני כנאה מפריע, ביי" לואי צחק והתקדם לבתוך הבית. "בואי, אני אעשה לך סיור!" הראי אמר בהתלהבות ולקח לי את היד. נכנסנו לסלון וראיתי את לואי, נייל, ליאם וזאין. נייל אכל, זאין שמע שירים מהאייפון שלו, ליאם ראה טלויזיה ולואי עשה מה שלואי עושה תמיד, רקד.. "בנים, אלה כאן" הארי אמר אבל אף אחד לא התייחס ממש, "טוב.. אז אני מבין שהיא יכולה לקבל את הלפטופים שלכם" הארי אמר. "אפ-אפ-אפ! עד כאן!" כולם צעקו ואני והארי צחקנו. הארי הראה לי את כל החדרים בבית שלהם. ואז נכנסנו לחדר שלו "וואו הארי!" אמרתי, הוא צחק. "את אוהבת?" "כן כן כן!" אמרתי. החדר שלו היה בצבעים שחור-לבן-חום הייתה לו מיטה ענקית עם מצעים לבנים וכריות שחורות\לבנות היה לו שולחן מעץ עתיק בצבע חום כהה, היתה לו מקלחת ענקית, מרפסת וארון. היה לי חשק לקפוץ על המיטה.. נו טוב. רצתי וקפצתי על המיטה. הארי צחק ונשכב לידי "את יודעת אלה, אני לא מצליח לשכוח את מה שקרה אתמול..". "מי אמר שאתה צריך לשכוח?" צחקתי ונשקתי אותו. הנשיקה הפכה לסוערת וסוערת עד שמישהו דפק בדלת. "אלה, אבא שלך פה!" ליאם צעק מהצד השני. "אוויי, שיט, אני שכחתי לגמרי שלא אמרתי לו!" לחשתי להארי. "זה בסדר, בואי נרד עליו ונספר לו עלי ועליך, או שאת לא רוצה?" הארי אמר. "אני רוצה הארי! מה אתה חושב? שאני מתפדחת בך? חה-חה עם כבר ההפך.." אמרתי. "אני בחיים לא אתפדח בך!" הוא אמר נתן לי נשיקה קטנה ומשך אותי למעטה שהוא מחזיק בידי. אבא ישב למעטה על הספה ודיבר עם נייל על משהו, לא שמעתי על מה. אבא הסתובב והסתכל עלי, על הארי, עלי, על הארי אחרי כמה שניות קלטתי שאני והארי מחזיקים ידיים, אויי נו באמת! "אאממ.. אבא?" אמרתי. "כן" אבא אמר ונשמע מרוצה. "זה הארי.. אוי אתם מכירים סליחה" גמגמתי. כולם צחקו "אני והוא סוג של ביחד.." אמרתי. "כן, זה היה לי ברור!" אבא גיכח. "אה? לא הבנתי. היה לך ברור?" שאלתי מבולבלת. "כן, אתם ממש מתאימים" אבא אמר נתן לי נשיקה בלחי והוסיף "הארי, היא כולה שלך אבל, תשמור עליה טוב טוב". "ברור!" הארי אמר. "אחמאחמ אני כאן!" אמרתי וכולם צחקו. אבא יצא מהבית ומילמל לעצמו משהו כמו 'אני הייתי בטוח שזה יקרה' לא ממש שמעתי משהו כי הארי משך אותי לחדר שלו. הארי הלך להתקלח ואני שלחתי הודעה לאפרת:' יש לי חבר!' מיד אחרי זה קיבלתי הולדעה ממנה:' בואי לסקייפ עכשיו!' בדיוק מתי שקראתי את זה הארי יצא מהמקלחת. "מאמי אני יכולה להשתמש במחשב?". "ברור לאב" הוא אמר ונתן לי נשיקה בלחי. הוא. קרא. לי. לאב! הדלקתי את המחשב ונכנסתי לסקייפ שלי. אפרת היתה מחוברת. איך שהיא ראתה שאני מחוברת היא התקשרה. טוטוטו טוטום טוטוטו טוטום [אתם יודעות צלצול של הסקייפ] עניתי. "ספרי, נמקי והביא דוגמאות!" אפרת צרחה, צחקתי. "הארי, בוא רגע מאמי" אמרתי להארי. "כן לאב?" הוא שאל. פאק! אל תקרא לי לאב עם המבטא שלך! זה כ"כ עוש לי את זה! "אפרת הארי, הארי אפרת" אמרתי מהר. "היי אפרת" הארי אמר. "היי" היא אמרה. דיברנו 5 דק' ואז אמרנו לה שאנחנו 'צריכים ללכת'. "הארי.. היית בבית שלי פעם?" שאלתי אותו. "לא.. אבא שלך קנה אותו לפני שבוע והוא חיכה לך כדי לעשות את המסיבה" הארי אמר. "נו.. אז למה אנחנו מחכים קח דברים אתה ישן אצלי היום" אמרתי. הארי צחק ולקח דברים. אחרי 15 דק' כבר היינו בסלון. "בנים, הארי ישן אצלי היום ביי!" צעקתי להם והם שרקו "לא ככה סתומים!" החזרתי להם. הלכנו לבית שלי, השומר כבר הכיר אותי והוא פתח לנו את השער, אמרתי לו שהוא יכול לפתוח להארי את השער גם אם הוא בא לבד. פתחתי את הדלת "אבא! אנחנו בבית!" צעקתי. "אוקי חמודה, אני בחדר עבודה" הוא ענה ואני הובלתי וכיוון החדר שלי, פתחתי את הדלת "תרגיש בבית, תעשה סיור לעצמך אני עפה להתקלח" נתתי לו נשיקה בלחי לקחתי בגדים ונכנסתי להתקלח. השעה הייתה כבר 7:00 ואני הייתי עם הארי כל היום. "טוב לאב אני הולך ל'סייר' בבית" הארי צחק ויצא מהחדר. נכנסתי להתקלח עשיתי מקלחת די קצרה התלבשתי במכנסונים קצרים, גופיה ואספתי את השיער בקוקו. יצאתי מהמקלחת והארי ישב על המיטה שלי. "אני רוצה לראות סרטים.. ואת?" הוא אמר. "גם אני חשבתי על זה!" אמרתי "בא לחדר קולנוע" אמרתי והלכנו לחדר קולנוע. [טופיק חשוב: בחדר קולנוע יש כורסאות יחיד כאלה. כמו בקולנוע וו.אי.פי אמיתי] ראינו איזה 2 סרטים והגענו למצב שאני יושבת על חצי על הארי חצי על הכורסא ושנינו ישנים. הגיע הבוקר והארי התעורר ראשון. הוא ראה אותי וחייך ונתן לי נשיקה וכך התעוררתי. "בוקר טוב לאב, יום ראשון לבי"ס היום". "בוקר טוב" מלמלתי והתחפרתי בתוך החזה שלו. "יאאלה אלה לקום" הוא אמר והרים אותי לכיוון החדר. "הארי!! תוריד אותי!!" אמרתי. "בתנאי אחד.. שתבקשי להיות איתי בכיתה" הוא אמר. "ברור מה חשבת?" צחקתי והוא הוריד אותי. התארגנו אכלנו ארוחת בוקר ונסענו באוטו של הארי לבי"ס.


תגובות (4)

פרק נפלא הכתיבה שלך ממש מושלמת והנושא להתאהב אני על כך אומרת תמיד "האהבה היא סם החיים בלעדה אנחנו אבודים"

מבקשת המשך תודה וחתימה טובה ממני בקי ♥♥♥

19/09/2012 03:38

תמשיכי זה ממש יפה!!

19/09/2012 05:45

תודה לכולן……

19/09/2012 07:36

את ממשיכה בקרוב, נכון? בבקשה כן! זה סיפור מדהים!

19/09/2012 08:44
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך