lover
אז היי בנות! הנה הפרק השלישי:) בפרק יש שנים שירים: "אני שורד עם אפוד מגן, לא מפסיק פה לנגן חלומות שמתנפצים לי בפרצוף, זה לא הוגן אם נופל לא משתפן, הולך קדימה ולכן החיים הם כמו רולטה אז אני לא מתלונן"- השיר של קפה שחור חזק רק לעלות. "הו, בשבילה גם עד המדבר אני אף פעם לא נשבר כי בלעדיה אני שום דבר."- השיר של דיג'יי אונלי וטליסמאן מארחים את עומרי סבח - עד המדבר. אז פרק רביעי רוב הסיכויים יעלה ביום ראשון, אני ממש מקווה שאתם נהנות, אם אתם אוהבות אני אשמח שתרשמו לי בתגובות וגם אם לא תרשמו לי כדי שאדע מה לתקן. ליצירת קשר דרך הדוא"ל: [email protected] אוהבת:)

אהבה של פעם בחיים-פרק 3

lover 30/03/2016 769 צפיות תגובה אחת
אז היי בנות! הנה הפרק השלישי:) בפרק יש שנים שירים: "אני שורד עם אפוד מגן, לא מפסיק פה לנגן חלומות שמתנפצים לי בפרצוף, זה לא הוגן אם נופל לא משתפן, הולך קדימה ולכן החיים הם כמו רולטה אז אני לא מתלונן"- השיר של קפה שחור חזק רק לעלות. "הו, בשבילה גם עד המדבר אני אף פעם לא נשבר כי בלעדיה אני שום דבר."- השיר של דיג'יי אונלי וטליסמאן מארחים את עומרי סבח - עד המדבר. אז פרק רביעי רוב הסיכויים יעלה ביום ראשון, אני ממש מקווה שאתם נהנות, אם אתם אוהבות אני אשמח שתרשמו לי בתגובות וגם אם לא תרשמו לי כדי שאדע מה לתקן. ליצירת קשר דרך הדוא"ל: [email protected] אוהבת:)

בפרק הקודם:
"תספרי לו את עד היום בערב, אם לא תספרי אני יספר" אמרתי הוצאתי את ידיי מיידה והלכתי. לא מאמינה שהיא עשתה לו את זה, לא מאמינה שהיא לא השתנתה, אוף מה אני אמורה לעשות שניהם החברים הכי טובים שלי, ריי אחותי וגיא יודע עליי הכל והוא תמיד היה איתי ברגעים הקשים.
לעזאזל מה אני אמורה לעשות?

פרק 3:
"אני שורד עם אפוד מגן, לא מפסיק פה לנגן חלומות שמתנפצים לי בפרצוף, זה לא הוגן אם נופל לא משתפן, הולך קדימה ולכן החיים הם כמו רולטה אז אני לא מתלונן"
השעה הייתה כבר שש אני וריי לא דיברנו, היא הבטיחה לי שתספר לו את האמת אחרי המסיבה, הסכמתי!
התארגנתי למסיבה של ריי, לבשתי שמלה אדומה ארוכה שמגיעה עד לרצפה שערי היה אסוף בקוקו ועשוי כבייביליס.
"יוצאים" אימא צעקה מן הסלון, אני וריי יצאנו הסתכלנו אחת על השנייה אני חייבת להודות היא מהממת היא לבשה שמלת עור שחורה שמבליטה את הגוף היפה והמדויק שלה.
"שקט לי" אימא אמרה כאשר נסענו למועדון והדליקה את הרדיו.
"הו, בשבילה גם עד המדבר אני אף פעם לא נשבר כי בלעדיה אני שום דבר." היא מלמלה לעצמה את מילות השיר בזמן שהוא התנגן, אני וריי הסתכלנו אחת על השנייה והתחלנו לצחוק.
"נמאס לי להתגעגע רוצה להיות קרוב אליה כי מי אני כבר בלעדיה?" אני וריי המשכנו, ואפשר היה לראות איך תחושת העצבים והעצב עוברת.
"אין אני אומרת לכם אנחנו יכולות ללכת לאקס פקטור" אימא אמרה ואני וריי לא יכולנו להפסיק לצחוק.
"קוסקוס, קוסקוס של אימא שלך" ריי התחילה לשיר במבטא רוסי העבירה הייתה טובה ולפתע הכל נשכח.
"היום יום הולדת היום יום הולדת" התחילו לצעוק כאשר נכנסנו למועדון והרימו את ריי, צחקתי והלכתי לבר לקחת שוט.
"תראו תראו את מי רואים" נשמע קול מוכר הסתובבתי וראיתי את דניאל.
"מי המפגר שהזמין אותך?" שאלתי, אני שונאת את הבן אדם הזה, הוא גם בה ממשפחת פשע, משפחת הפשע שלי ומשפחת הפשע שלו היריבות הכי גדולות, האויבים הכי גדולים.
"מישהו צריך להזמין אותי?" הוא שאל וביקש מהברמן שוט גם בשבילו.
"להתראות" אמרתי וקמתי מן הכיסא והתקדמתי לרחבת הריקודים. היה כיף, המוזיקה הייתה טובה, האוכל היה טוב.
"אני צריך לדבר אתך" שון אמר ומשך אותי לכיוון השירותים, ריח האלכוהול שהיה ממנו היה נורא. הוא דחף אותי לפינה והתחיל להרים את השמלה מעליי.
"שון מה אתה עושה?" צעקתי, אבל הוא לא ענה והמשיך להרים לי את השמלה למעלה כך שכבר היה אפשר לראות את התחתונים שלי, הוא לקח את העמה שלו והתחיל לגעת בה בדגדגן שלי.
"דיי, שון!" צעקתי, לפתע הוא נפל על הרצפה וראיתי מולי את גיא, השתתקי לא יכולתי לנשום התקרבתי לגיא והתחלתי לבכות על כתף ימינו.
"מה קרה כאן?" הוא שאל אותי אבל לא יכולתי לדבר, הוא הרים אותי עליו והכניס אותי למכונית שלו.
"מה עם ריי?" שאלתי, ודמעות לא הפסיקו לזלוג מעייני.
"אני ישלח לה הודעה שלא תלך היום לשום ים" הוא אמר הוא שם יד אחת עליי ויד אחת על ההגה, הוא נסע במהירות מטורפת, הוא היה עצבני אפשר היה לראות לו את זה בעיניים.
הגענו הביתה והוא הרים אותי במדרגות לחדר שלי והשכיב אותי על המיטה.
"אפשר?" הוא שאל והסתכל על השמלה, כדי להוריד אותה וללבוש לי את הפיג'מה ולהשכיב אותי לישון. הנהנתי לחיוב, לא הרגשתי כלום.
"אני שונאת אתכם" ריי צעקה כאשר הייתה בפתח הדלת של החדר שלי, והלכה לחדר שלה.
"לעזאזל" שמעתי את הלחש של גיא, אבל אחרי זה אני לא זוכרת כלום העיניים שלי התחילו להיסגר לאט לאט ונרדמתי.
"לו שלי" ריי אמרה כשהתעוררתי, וחיבקה אותי.
"איך את מרגישה, גיא סיפר לי הכל" היא שאלה אותי והנהנתי לחיוב. השעה הייתה כבר שתיים עשרה בבוקר.
"סיפרתי לו הכל, סיפרתי לו על הבגידה, לא שיקרתי לו על כלום" היא אמרה והתחילה לבכות הסתכלתי עליה וחיבקתי אותה, אני גאה באה.
"רו זה לטובתך" אמרתי היא הנהנה ויצאה מהחדר נכנסתי לטלפון וראיתי הודעה של גיא.
"בוקר טוב לי איך את מרגישה?" היה רשום על המסך וחיוך ענק נמרח על פניי, כיף לי שהוא דואג לי, שהוא פוחד עליי.
"בוקר טוב חתיך" החזרתי לו וחיכיתי בקוצר רוח שיענה לי.
"אני חייב לדבר אתך היום" הוא ענה, לא ידעתי מה לעשות: אם אני יסכים אני יצאה בוגדנית כלפי ריי , ואם אני לא יסכים הוא יחשוב שלא אכפת לי ממנו.
"מתי?" שלחתי את ההודעה 'הוא יושב לי על השיחה' אמרתי לעצמי כשראיתי ששני הוי של הווצאפ ישר כחולים.
"היום בשמונה?" הגיע הודעה שלחתי לו סמיילי של אגודל שאומר טוב אני חושבת והלכתי להתקלח. זה הולך להיות יום ביתי מושלם חשבתי לעצמי.
"איזה סרט?" ריי צעקה לי מן הסלון בזמן שהכנתי פופקורן.
"שחק אותה שוטר" צעקתי.
שעתיים של סרט מושלם עברו והשעה הייתה כבר חמש, אני צריכה להתחיל להתלבש.
"אני יוצאת עם ליאן!" אמרתי או שבעצם קבעתי? והלכתי לחדר להתארגן, מזג האוויר היה קיצי אז לבשתי שורט חולצת בטן ואולסטאר לבן.
"איפה את?" נשלחה לי הודעה מגיא. חייכתי ויצאתי מהבית.
"שלום" הוא אמר וחיכה לי ליד המכונית, הוא פתח את הדלת של האוטו ונכנסתי לתוכה.
"אני לא מבין למה היא בגדה בי, מה היה חסר לה?" הוא שאל אותי בזמן שנהג ועיניו הירוקות היו חדות על הכביש.
"ים" אמרתי הוא הסתכל עליי כלא מבין וצחק.
"תעצור בים" צעקתי והוא נכנס עם האוטו לים.
"מה נעשה כאן?" הוא שאל אותי כלא מבין כאשר שתינו ללא בגד ים.
"נשחה" אמרתי ומשכתי אותו לכיוון החול, הורדתי את החולצה והמכנס ונשארתי בחזייה ובתחתונים, עיניו היו נעוצות בגופי.
"תוריד גם אתה" אמרתי וצחקתי ורצתי לכיוון הים כשהוא אחריי רק בבוקסר.
"תודה על היום המושלם הזה" אמרתי וחיבקתי את גיא כאשר חזרנו מן הים השעה הייתה אחד עשרה בלילה, נכנסתי בזהירות אל הבית.
"למה את רטובה?" ריי שאלה אותי הסתובבתי ודפקתי לה מבט כועס.
"חשבת שאני לא ישמע אותך ימכוערת, למה את רטובה?" היא שאלה אותי עוד פעם, מה לענות?, מה לענות?!
"אלין זרקה אותי לבריכה שלה" אמרתי וריי התחילה לצחוק, היא האמינה!


תגובות (1)

ובנוסף הסרט "שחק אותה שוטר" נורא מומלץ: כיף מצחיק מתאים לילדים מגיל 14, יש בקולנוע ויש בהורדה ביתית בבית.
מקווה שתהנו:)

30/03/2016 22:37
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך