אז פרק נחמד .
סוף סוף כתבתי נקודת מבט של תהל , אל תדאגו יהיו עוד דמיות .
מה קרה לתהל בעבר ? ולמה היא מפחדת מאלירן ?
אותיח מעניין לדעת מה אתם חושבים על אלירן ? ועל תהל ?

פרק 3 אהבה ?זה לא בשביליי

26/10/2013 827 צפיות 5 תגובות
אז פרק נחמד .
סוף סוף כתבתי נקודת מבט של תהל , אל תדאגו יהיו עוד דמיות .
מה קרה לתהל בעבר ? ולמה היא מפחדת מאלירן ?
אותיח מעניין לדעת מה אתם חושבים על אלירן ? ועל תהל ?

אלירן –
"תגיד מה הקטע שלה ?"שאלתי את אסי בהפסקה ישבנו במחששה , מעשנים סגרייה . הסתכלתי על אחותו , התאומה ישבתי יחד עם אחותי , נראת דיי אדישה למרות שהם חברות ילדות .
"היא השתנתה בטירוף "הוספתי והוא הנהנן
"אני יודע "הוא ממלמל "היא .. היא עבר-"היי "שירן נעמדת לידנו , לבושה בחצאית מיני ורדה וגופיה לבנה עם מחשוף עמוק , כמו שאני אוהב . אני מחייך .
"אני שירן "הי מציגה את עצמה מול אסי .
"אסי "הוא אומר בחוסר חשק שנראה לעין .
"מי זאת עם אחותך? "שירן שואלת ונמצמדת לגופי .
"אוחותי "אסי ממלמל הצלצול קטע את השיחה שלנו ואני נאנחתי
"כוסעמק אין לי כוח לערבית " זרקתי את הסגרייה על הרצפה ומעכתי אותה .
"בוא נבריז "שירן נצמדת לגופי ואני מעביר מבט מהיר אל אסי שקורץ לי וממהר לברוח מאיתנו
"בואי כפרה "אני מחייך ומושך אותה אחרי לכיון האוטו שלי .

תהל –
נכנסתי לבית ספר , לעוד יום מחרבן .
אסי ישב עם אלירן הזה ואני התקדמתי לכיון הדשא שמאחורי בניין בית הספר . נשכבתי על הדשא הירוק הרך ועצמתי את עייני מנסה להירגע . רבתי עם אמא על הבוקר ואין לי כוח לאף אחד . ועוד על מה היא רבה איתי ?על זה שאני לא מתחברת לאף אחד ולא מביאה חברות הביתה !! נו באמת מה אכפת לה .
צלצול חדר למחשבותי וגרם לי לגנוח ביאוש . אני מבריזה , החלטתי במוחי ונשארתי על הדשא הרך .
"מה כוסית כמוך עושה פה לבד ?"קול נשמע ואני פקחתי את עיניי בבהלה . צחוקו של אלירן הדהד באוזני שראה אותי קופצת בבהלה .
"מה כפרה אני מפחיד אותך ?הוא שואל ונשכב לידי . נחרתי בבוז
"רק אתה "אמרתי והבטתי בשמיים .
"את יודעת השתנת כפרה "הוא קבע ומניחל את ידו מתחת לראשו.
"למה אתה לא בשיעור ?"שיניתי נושא "ואל תקרא לי כפרה "הוספתי בכעס
"למה את מתחמקת מהשאלה ?"הוא שואל בחזרה "ואני יקרא לך אך שאני רוצה כפרה "הוא מתגרה בי
אני קמה מהדשא בצורה גמישה ומהירה ומניחה את התיק אדידס הלבן על כתפי ומסתכלת עליו .
"אל תתקרב אלי יותר ואל תדבר איתי ,אין לי כוח לזיוני שכל שלך "אני אומרת ומתרחקת במהירות ממנו.
משאירה אותו מבולבל ובהלם . לא נראלי אי פעם איזה שהיא בחורה דיברה אליו ככה .
אבל אני לא כמו כולם . אני שונה ואני למדתי שאני לא מקרבת לערסים מגעילים וסטוציונרים כמוהו . כי הם פוגעים יותר מכולם . מניסיון .


תגובות (5)

מוושלםם תמשיכי

26/10/2013 10:31

תמשיכי

26/10/2013 10:40

מדהימושלם!!!! תמשיכי

26/10/2013 10:42

תמשיכיי

26/10/2013 11:32

יאויאו תמשיכי!

09/12/2013 08:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך