פרק 4 – אהבה ממבט ראשון, סורי שלא רשמתי הרבה זמן , פרק מאוד ארוך (:

וואן דיירקשן 03/10/2012 994 צפיות 3 תגובות

פתחתי את הדלת , וגיליתי שלא עמד שם אותו הנער בעל העיניים החומות הכובשות והשיער השחור עם הפס הבלונדיני ..
במקומו עמד שם איש גבה קומה , צבע עורו היה כהה ושיערו היה קצוץ , הוא לבש בגדים שחורים ..
'שלום את קים ? שאל האיש
'כן ' עניתי ,'אני מכירה אותך?' מיהרתי לשאול עם מעט חוצפה ..
' אני אבטמו יבלו הנהג של וואן דיירקשן ושומר ראשם, בואי אחרי בבקשה ' אמר ברישמיות והתחיל ללכת לעבר הלימוזינה שחורה , פתח את הדלת וסימן לי להיכנס .. נכנסתי והופתעתי לגלות שלא רק זאיין היה שם אלא גם ארבעת החברים שלו ..
רק שלושה בנים הביאו בת זוג חשבתי לעצמי , מה עם השניים האחרים , הבלונדיני והמתולתל עם הגומות ..
הצגתי את עצמי , והם הציגו את עצמם לפניי .. לפי מה שהבנתי , המתולתל היה הארי , הבלונדיני היה נייל , הנער עם השיער "קסדה" היה לואי שבא עם אלינור והאחרון היה ליאם שהביא את דניאל ..
הגענו לשם אחרי ההכרות הקצרה בנינו .. הדרך לא הייתה ארוכה בכלל , אפילו קצרה .. הבית שלי במרחק קילומטר אחד בסך הכל מהאולם המרכזי של הבית ספר ..
הנהג – אבטמו , פתח לנו את הדלת , יצאתי ראשונה ואחרי זאיין , אחרינו ליאם ודניאל , אחריהם המתולתל , אחריו לואי ואלינור , ואז נייל ..
נכנסנו לאולם , ואו חשבתי לעצמי .. לא חשבתי שהמקום יהיה כל כך יפה ..
הכיסאות לצד כל שולחן, היו מכוסות בבד לבן עדין , השולחנות היו שחורות ועל כל שולחן עמד אגרטל לבן שבתוכו היו פרחים אדומים ..
הדלפק עם המשקאות היה גם הוא שחור ומעליו היה עוגה לבנה , שלוש קומות עם לא יותר , היא הייתה ענקית .. ומסביבה נרות קטנים בצבעים שחור ולבן ..
על הקיר היה מצגת , בכרטיסיה הראשונה היה רשום , אין כמו בבית – אבל עכשיו אנחנו עוברים דירה.
חשבתי לעצמי כמה עברנו ביחד , הריבים , הצחוקים , החיוכים .. כל הימים המובלים ליום הזה ..
והינה אנחנו גומרים את כיתה ט' ועולים ל-י' .. כל שנה יש נשף סיום .. אבל עכשיו זה מיוחד … לאף אחד מהנשפים הקודמים לא הייתי באה … ועוד עם בחור .. זה מיוחד ..
הלכתי לכיוון הדלפק עם העוגה , ליד הדלפק היה בר משקאות קטן . לקחתי שתי פונץ' , אחד לי ואחד לזאיין .. חזרתי לזאיין כשלפתע ראיתי , את זאיין ודניאל מדברים .. פתאום הוא לקח לה את היד ומשך אותה לשירותים .. היא חייכה והלכה אחריו ..
עקבתי אחיהם .. הם ניכנסו לשירותי בנות .. היצצתי וראיתי אותם נכנסים לתוך אחד מתאיי השירותים ..
הם התחילו לדבר :
'אז איפה היינו ' שמעתי את קולו של זאיין
הדמעות התחילו לנזול מעניי , יצאתי בשקט מהשירותים ..
נקודת המבט של זאיין
קים היא מיוחדת .. יותר מכל נערה אחרת שיצאתי איתה .. העיניים עם הברק , השפתיים הקטנות והורדרדות , שיערה הגולש … אני לא יכול להפסיק להיסתכל עליה ..
קים הלכה לראות איך אירגנו את האולם …
לא רציתי שקים תשמע אז לקחתי את דניאל למקום יותר שקט – השירותים .. לי ולדניאל יש מערכת יחסים מורכבת .. אנחנו ידידים ממש טובים .. היא מספרת לי על ליאם .. ואני מספר לה על הבנות שאני יוצא איתם ..
ביקשתי מדניאל שתעזור לי להציע לקים לצאת איתי לדייט נוסף ..
'אז איפה היינו ' שאלתי את דניאל ..
'טוב כמו שאמרתי אבל אתה לא שמעת .. יש לכם היום הופעה לא ? ' אמרה דניאל
'כן , אבל מה זה קשור ? '
'תקדיש לה שיר , טיפש '
'נכון , יואו דניאל איזה מלכה'
'כן אני יודעת , יאללה לך תגיד לבנים , עכשיו '
יצאתי מתא השירותים , וראיתי את קים יושבת ובוכה ..
רצתי אליה ..
'עוף מפה ' היא צעקה
'רגע מה ? מה עשיתי ? ' תהיתי ..
'פשוט תלך , ובחיים אל תדבר או תיצור איתי קשר ' היא אמרה
' רגע , זה בגלל דניאל ? ' שאלתי .. ראיתי על פניה שכן .. לא הבנתי , הייתי עם דניאל בגללה ..
"אני שמעתי אותך , זאיין , אתה אמרת לה , אז איפה היינו '
' לא לא לא .. את .. אני .. אני רציתי להפתיע אותך ואני ודניאל ידידים טובים .. פשוט שאלתי אותה איך אני יכול להפתיע אותך .. והשירותים הוא המקום הכי שקט וקרוב שהיה ..
'אהה ' היא אמרה , חיבקתי אותה חזק , היא הפסיקה לבכות , וראיתי שהרגשתי שהיא מחייכת .. נתתי לה נשיקה קטנה בלכי הרטובה שלה .. והמשכתי ' אני יודע שזה הדייט הראשון שלנו .. והכרנו רק אתמול .. אבל אני מתחיל להרגיש אלייך דברים .. שבחיים , בפרק זמן כל כך קצר , הרגשתי למישהי ' היה לי קשה להגיד את זה .. אבל הייתי חייב
'גם אני ' היא לחשה,מעט חנוקה .. גם היא ?! חשבתי שהרגשות שלי הם חד צדדיים , כנראה טעיתי .. חייכתי .. 'יש לנו הופעה עכשיו , את באה נכון ? '
'כן ..' היא נתנה לי נשיקה קטנה בלכי והמשיכה ' אתה צריך ללכת '
'כן..ב..ברוור ' אני לא יודע למה גימגמתי .. אולי זה בגלל שהיא אמרה לי שגם לה יש רגשות אליי
הלכתי לבנים .. וסיפרתי להם מה דניאל הציע ואיזה שיר נשיר אחרי שאני יגיד לה ..
בהופעה
עלינו לבמה .. היא ישבה בשורה השנייה באמצע .. חייכתי אליה ועליתי לבמה ..
התחלנו עם השיר one thing
ואחריו את moment
'אני רוצה להקדיש את השיר הבא לילדה שעושה אותי שמח – קים ? רוצה לצאת איתי לעוד דייט ? ' אמרתי .. היה לי קשה להגיד את זה .. אבל בסוף הצלחתי .. שרנו את what makes you beautiful
ראיתי אותה מחייכת ..
נקודת המבט של קים
לא האמנתי שזאיין עשה בשבילי את זה ..
ראיתי עליו שקשה לו לעשות את זה .. הסמקתי וחייכתי .. כולם היסתכלו עליי …
הם ירדו מהבמה , ורצתי אליו ..
'אז מה את אומרת , תרצי לצאת איתי ?' שאל
'אממ .. כ..כן ' כל כך רציתי לקפוץ אליו ולצעוק לעולם שאני כל כך אוהבת אותו ושברור שאני ירצה לצאת איתו אבל לא יכולתי לעשות את זה .. אנחנו בשלב מתחיל במערת יחסים שלנו ..
אף פעם לא האמנתי באהבה ממבט ראשון , זה כאילו שני בני הזוג , בוחנים אחד את השני רק על פי המבט הראשוני שלהם .. עם היה לי את אותו האופי אבל לא הייתי יפה בעינייו , זה לא היה נקרא אהבה ממבט ראשון .. לכל אחד הריי יש פגמים , אף אחד לא מושלם , לכל אחד יש חסרונות ויתרונות .. אבל לכל אחד יש את זה שמשלים את חסרונותיו , ואתה משלים את שלו ..

אחרי הריקודים , הדיבורים והאוכל .. חזרתי הביתה בסביבות שתיים לפנות בוקר.. מוטשת מהיום הזה ,
מסביב ביתי היה משטרות ואמבולנסים .. ניסיתי להיכנס בתוך ההמולה לתוף ביתי .. אבל הוא היה מוקף בדבר שעליו רשום – אין כניסה ..
ראיתי את אחי יושב בצד ובוכה רצתי אליו ..בבהלה ..
'מה קרה פה? ' שאלתי מחכה לתשובה
' זה אמא היא …'


תגובות (3)

וואוו מעניין מה קרה ! תמשיכי כמה שיותר מהר :)

04/10/2012 01:54

מה קרה????
תמשיכי!!

04/10/2012 08:59

תוודה <3
מחר בבוקר אני יעלה עווד פרק (:

04/10/2012 12:13
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך