נועה7753
היווושש , פרקק ארוווווווך ((:

פרק 4 . "בכל יום אני לומד מטעויות , רק חזקי אוהב עודני…"

נועה7753 17/02/2013 2451 צפיות 4 תגובות
היווושש , פרקק ארוווווווך ((:

מהפרק הקודם :
"כןןןןןןןןןןן" שמעתי את כולם צורחיים יחד..
"אמאאאאאאאא אני מתגעגעת כל כךךךך!!!!" צרחתי …..

פרק 4 (:
אני שמה שיר , לא חובה לשמוע זה פשוט מוסיף לפרק .. (:
http://www.youtube.com/watch?v=auhA31xrOVo

"חכיי חכיי שבוע הבאא כולנו באייםם להתנחלות אצלך אחרי הפורוווםם!!" ספיר אמרה
"אתם באיים לפורווםםםם??"
"ברור." רון אמר בוודאות .
"יששששששש יאלללה תבואו לישון אצלי נעשה קריוקי אחרי זה תישארו אצלי יומייםםם" אמרתי באושר , מילה אין מאוהבת יותר מימני בחברים שלי , החברים הכי טובים שישש!! ואז הצלצול נשמע ברקע , כל כך התבאסתי .
"טוב אהוביים שלייייי אני עפתי לשיעור , אוהבבת ומתגעגעעתתת!!!" אמרתי
"אוהביייים" כולם צרחו , וניתקתי והתחלתי ללכת למזכירות
"סליחה איפה המזכירות?" שאלתי איזה ילדה שמה שהייתה אם הגב אליי .
"שמה ישר ואז ימינה הדלת הראשונה" היא אמרה והסתובבה אלי
"מאיוווששש" היא אמרה לי
"רזושששש" אמרתי וחייכתי אלייה , שקוף שזאת היא לא? הרי היא היחידה שאני מכירה פה!! נתתי לה נשיקה בלחי וחיבוק
"בואי אני יראה לך איפה המזכירות" והלכנו שתינו
"נלהההה" רז אמרה באושר כשנכנסה למזכירות והתיישבה בכיסא מולה , לוקחת לה גמבה מהקופסא של הירקות , חחח חצופה הרז הזאת , אם היינו עושות את זה לאחת המורות בבת ים על טילל היום מעיפים אוותי!!!!
"כן מותק?" היא אמרה וחייכה
"תלמידה חדשה , מאי כהן איזה כיתה היא?" היא אמרה ונלה חיפשה בדפים ואז הוציאה דף אחד ואכלה חתיכת מלפפון
"כיתה….י3'"
"זאת לא כיתה של מוגבלים נכון?" שאלתי את נלה בזהירות בבת ים הייתי קרובה כדאי שישימו אותי בכיתה של כל החמורים כי תמיד הברזתי או עשיתי בלאגן .
"חח לא מאמי זאת כיתה רגילה , עכשיו קדימה לכיתה אתם תאחרו" והיא הושיטה לי את הדף
"טובוש ביוש נלוש" רז אמרה , וואו כמו ווש בסוף מקרהה??
ורז הראתה לי את הכיתה
"בבקשה זאתי הכיתה שלך , אני יהיה בכיתה בסוף המסדרון אם את צריכה אותי , י1'"
"אין בעייה , ביוש" חייכנו אחת לשנייה והיא הלכה לכיתה שלה , ואני פתחתי את הדלת של הכיתה
"כן בבקשה , מי את?"
"מאי כהן , חדשה" אמרתי ונכנסתי לאמצע הכיתה , כולם הסתכלו עליי וואי איך היה בא לי להגיד להם משהו , מה אני פה איזה פוסטרררררר ??? אבל לא נעשה בלאגן על היום הראשון , המורה הזקן הזה קרא שעה את הדף שהבאתי לו מנלה , והמבטים וכולם מתלחששים : 'איזה כוסיתתת' , 'מי זאת הזונה החדשה?' 'הייתי מכניס אותה למיטההה' 'נראית ילדה טובה , לא מתאימה לפה' . ועוד מלא כאלה ..
"יופי , לא רק שהרגתם אותי במבטים שלכם את גם לוחשים שאף אחד לא שומעע אותכםם!! בטוח שלא הכניסו אותי לכיתה של המוגבליים???" צעקתי על כולם ונאנחתי , כולם פתאום ישתתקו , יופי עכשיו אתם שותקים ???
"מאי התחלה לא יפה אני מבקש שקט עד שאני יסיים לראות את הפרטים שלך" המורה אמר והסתכל לדף שוב .
"נו מה אתה רציני ? שעה לקרוא פרטים למה מה זה מגילת אסתרר??" כמה גיכחו , כמה שתקו , כמה אמרו 'מה ניראה לה?' 'איזה אומץ יש לחדשה' וכאלה ….. עקומים אמאאא !!!
"נו מההה נסגררררר , חבל שלא צעקתםם את זה וזהוו !!! אני שומעת הכל תכתבו את מצדי אבל נשבר לשמוע את הרכילות שלכם , מפגרים ." צעקתי , אני יודעת שאמרתי שאני לא יעשה בלאגן , אבל ס'חתקקק כמה אפשרר ???
"מאמי , יש לך אומץ" איזה פאקצ'ה אמרה
"טוב כפרההה" אמרתי וחייכתי לה חיוך מזלזל כזה
"גברת כהן אני לא מוכן שתשארי בכיתה בשיעור שלי , יום ראשון וזאת ההתנהגות ? אני לא מוכן לדבר כזה , לכי למחנכת שלך בכיתה יא5' ." המורה אמר לי …כוסאמלשווווו
"אמא לאן הבאתת אותייי ?? יאללה בייי" אמרתי יצאתי וטרקתי את הדלת ועליתי במדרגות ליא'
"איפה זה יא'5 ?" שאלתי איזה זוג שהתחרמן באמצע השכבה , גועל .
"את לא רואה שאת מפריעה?" הבחורה הזאת אמרה
"מעניין לי את הפטמה השמאלית , נו קדימה אין לי כח לעוד ריב על הבוקר , את אומרת לי או מהה?" אמרתי בעצבים ..הזוג היה בשוק , אבל הבן הזה שהיה איתה , שלמותתת !! מוכר לי , אבל שלמוותתתתת !! בדיוק הטעם שלייי ..אממאא מילה של מאי הוא עוד יהיה שלי , הוא חייך חיוך קטן כזה
"פלפלית אהבתי נשמה , ישר , כיתה לפני אחרונה" הוא אמר וקרץ לי
"תודה בובי" אמרתי והלכתי , הזזתי קצת את התחת והרגשתיי את העיניים האלה שלו ננעצות ביייי !!! אין אני יודעת תמיד מה מושך בנים (; .

מנקודת המבט של מאור –
היה שיעור , הייתי בחוץ ואז אלינה , אילנה ? משו כזה …באה ישבה עליי טרפה לי את הפה , מה אכפת לי ? זרמתי בכיף , גם ככה היה לי משעמם . ואז איזה אחת הפריעה לנו באמצע .. יפה כזאת , נמוכה , פנים יפות , התחילה לצאת על אלינה , אילנה .. אנערף מה השם שלה …הקיצר מזה יצאה עלייה ? אכלה אותה עוד רגעע מעצביים !! אוהב בנות כאלה , נפיל את הקסם שלי נפיל גם אותה לרשת של מאור כהן מה יותר טוב מיזה (; ? היא הזיזה את התחת כשהיא הלכה יווארדיייייי שאני ימוותת איזה תחתתתתת !!! נשבע עושה לי את זה , רואים שהיא חדשה אף פעם לא ראיתי אותה פה . היא נכנסה לכיתה שלי .
"טוב יאללה סלמאת נשמה" אמרתי לזאת אם השם… והלכתי לכיתה אחריה הולך לכבוש אותהה , פתחתי את הדלת היא ישר הרימה את הראש וחייכה וקרצה לי , קרצתי לה חזרה
"מאור מה עשית הרבה זמן בחוץ?!" לילך שאלה אותי , חולה על המוררה הזאת הכי טובה בבצפר המסריח הזה .
"המורה , את באמת רוצה לדעת מה עשיתי בחוץ? או שזה בתור נימוס? כי אני מאוד ייעלב אם לא באמת יהיה אכפת לך.." אמרתי ועשיתי פרצוף עצוב , כמה צחקו ..
"קדימה אוחנה כנס לכיתה ותשב במקום שלך" חייכתי אלייה והתיישבתי
"היי לך" אמרתי והתיישבתי בכוונה ליד איפה שהילדה הזאת התיישבה .
"היוש" היא אמרה וחייכה
"ומה השם של הפרח בישראל?" שאלתי הכי ערסי שקיים .
"מאי , ומה השם של הערס רצח בישראל?" היא שאלה
"מאור אוחנה , האחד והיחיד" אמרתי וחייכתי בגאווה , כפרעליי .
"הצניעות כפרה , הצניעווווווות!!!" היא אמרה צחקה בקטנה וקשקשה במחברת שלה .
אין מצב שאני לא ישכיבב אותה , אמאא איזהה גווףףףףף !!!!!


תגובות (4)

תמשיכייי

17/02/2013 06:31

יש מצב את ממשיכה עכשיו?

17/02/2013 06:44

אייכס! למה היא כזאת ערסית?? היא זונה לא פחות מהבנות של הערס המצוי הזה ומה זה ההתנהגות הערסית הזאת?!? מה היא חושבת שהיא?! גבר? אייכס סיפור דוחה עם דמויות דוחות !

17/02/2013 08:27

"בובי:)" זה סיפור שלמות , אין לך אפילו זכות לדבר עליו ככה אז תפסי אותך, לא אהבת אל תקראי!
♥.♥.♥ נועה אני מכורה לסיפור שלך ♥.♥.♥

27/04/2013 05:52
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך