פרק 4 – המשך לבלוג " פרחים צהובים" – חלק 3

time machine123 13/12/2017 451 צפיות אין תגובות

הלב דפק במהירות וחששתי שהוא יצא ממקומו.
עודי עומדת חסרת מילים ומביטה על איה בעיני עגל.
" הוא מוצא חן בעינייך , העיניים שלך כל כך נוצצות , תגידי שכן אל תכחשי." שלפה איה בהתלהבות.
איך היא יודעת שהוא מוצא חן בעיניי? הסתכלתי עליה בתדהמה , לא מסוגלת להוציא מפי הגה.
כי מה אני אגיד? הסמקתי וחייכתי אליה בביישנות.
" את שוב מסמיקה," היא אמרה בחיוך של ניצחון.
"אני כבר עייפה , נתראה מחר." אמרתי בחיוך נבוך וניסיתי להתחמק ממבטה בכוח והיא השיגה אותי .
" את לא מפסיקה לחשוב עליו , לא?" אמרה איה בחיוך.
" איה , אני מאוד עייפה . אני יכולה ללכת הביתה? מחר נדבר." שלפתי תשובה מתחמקת.
" טוב , אימא.. סתם, אני יודעת שהוא מוצא חן בעינייך." אמרה איה וצחקה כשנפרדנו אחת מהשנייה.
בעודי ממשיכה בדרכי אל הבית , המחשבות התרוצצו במוחי. לא יכולתי להפסיק על אליעד.
יכול להיות שאיה צדקה. יכול להיות מיליון דברים . הרגשתי שאני כבר מבולבלת.
אולי ייתכן שרק נדלקתי על אליעד , הבחור מהמסיבה?
לא ידעתי מה לחשוב בכלל. כן , אני חושבת שהוא מתחיל למצוא חן בעיניי.
שמעתי את טלפון הנייד שלי מצלצל. ניגשתי לענות.
" שלום , אני מדבר עם נויה?" אמר הקול ובהתחלה לא זיהיתי מי זה בכלל.
" כן ,מדברת. עם מי יש לי הכבוד?" שאלתי בסקרנות וציפיתי לתשובה.
" את זוכרת שדיברנו במסיבה והתנשקנו?, אני לא מפסיק לחשוב עלייך." אמר הקול. לבסוף זיהיתי מי זה . זה אליעד , הבחור שאיה שידכה לי בתחילת המסיבה.
" מאיפה אתה יודע את מספר הפלאפון שלי?" שאלתי , נדהמת מאופן התגלגלות העניינים.
" את יודעת , ביקשתי מאיה חברתך שתביא לי את מספר הטלפון הנייד שלך והתקשרתי אלייך. מתי אני אראה אותך שוב?" שאל אליעד בסקרנות.
" איה נתנה לך את מספר הטלפון הנייד שלי? ידעתי . היא עשתה את זה בשביל לשדך בינינו. אל תדאג , אנחנו עוד ניפגש." קראתי , מבטיחה לעצמי להתראות שוב פעם עם אליעד.
" יופי. אני לא יכול לחכות יותר. אני כל כך רוצה שניפגש. ומה איתך?" שאל בקול משתוקק.
" גם אני רוצה שניפגש. אבל ניפגש מתי שאני רוצה!" הוספתי בהחלטיות וסגרתי את השיחה עוד לפני שאליעד הספיק לומר מילה כלשהי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך