זאת שתבלבל אותך (:
השקענו בפרק ! תקראו ❤️

פרק 4 – נתנאל וליאור

זאת שתבלבל אותך (: 20/01/2014 2035 צפיות 2 תגובות
השקענו בפרק ! תקראו ❤️

פרק 4 – נקודת המבט של ליאור
מאיפה הם מכירים שני אלה ? בילבלו אותי ..
דור הסתכל עליי וצחק .
-"את זוכרת שהיינו באים לחופשות בישראל ? אז לפני שנתיים הכרתי שם את נתי , שמרתי איתו על קשר , אח שלי הוא "
עכשיו הכל נהיה מובן יותר , דור הסתכל עליי ובחן אותי .
-"ליאור , את בכית ?"
נתי סימן לו עם היד שיילך ויחזור אחר כך , דור נתן לי נשיקה על הלחי והלך לכיוון המחששה , כמה שאני אוהבת אותו !
-"תקשיבי לי נשמה , אני יודע איך זה להתגעגע למישהו שאתה אוהב , אבל החיים ממשיכים תהני מהם ! "
הוא חייך .. יש לו חיוך יפה אתם יודעים ?
-"כן נתי למי בדיוק אתה מתגעגע ? לסיגריות שלך ?"
-"חחחחחח למה ישר להיות רעה ? אולי אני באמת מתגעגע למישהו ? הוא המשיך להסתכל עליי .
-"טוב מתרכזים עכשיו בי ! תציע רעיונות !" הרגשתי איתו משוחררת כזו :)
-"אני מציע שתהיי איתי , זה יגרום לך להרגיש יותר טוב (: אני מושלם נכון ? אז שתהיי איתי תרגישי מושלם , פיתרון טוב , לא ?"
היא שוב צחקה את הצחוק שלה , הצחוק היפה שלה , והכניסה את האייפון לכיס , צחקתי יחד איתה ..
-"את יודעת את היופי ירשתי בגנים .." הוא הוסיף , כמה שהוא אוהב את עצמו הילד הזהה .
-"גם את הצניעות ירשת בגנים ? או שזה בא לבד ? "
הוא התחיל לצחוק , התקרבתי אליו קצת , לאא אני חייבת להתרחק ממנו ! זה לא יכול לקרות לי , הוא שם יד על הברך שלי והמשיך להתקרב אליי , הוא בא לנשק אותי , ידעתי שזה לא בסדר , אבל זרמתי , שנייה לפני שהתנשקו .. צלצול !
לא יודעת אם הייתי עצובה או מאושרת , מה שאני יודעת זה שאני מרגישה שבגדתי בשון .. למרות שלא התנשקנו , אני יודעת ששון לא היה עושה את זה לי .. הלכתי לשטוף פנים ולהירגע , וחזרתי לכיתה :)
הדבר הראשון שראיתי זה ילדה בלונדינית יושבת על נתי , אני יודעת שזה לא היה אמור להזיז לי , אבל רציתי להתפוצץ באותו רגע , העלה לי את כל העצבים ! מי זו הילדה הזו ? שיחקתי קצת באייפון עד שהמורה תגיע , ילדה אחת באה אליי , מי זו ?
-"היי , אני עדי , את חדשה ?"
איך אין לי כוח לאנשים האלה שרוצים להיות נחמדים בכוח , אני לא רוצה חברות , אף אחת לא תחליף את רוני ולינוי , אני אעביר את השנה הזו ואחזור לארצות הברית , אין לי שום כוונה להכיר עכשיו אנשים נחמדים .."
היא חייכה אליי , היה לה עיניים חומות בהירות בהירות , בגבול הירוק , ושיער ג'ינג'י יפה כזה (:
-"כן אני חדשה ? ואת מוזמנת ללכת , ביי ."
היא הייתה קצת מופתעת , וראיתי שקצת עצובה , אני חושבת שהיא לא ציפתה לזה .
– "האא אז תמיד כזו סנובית או שזה עניין של יום ?" היא ענתה ועל פניה נפרש חיוך קטן כזה , התעלמתי ממנה והמשכתי לשחק באייפון .. היא הסתובבה והלכה לחברות שלה , אני מניחה שהיא עכשיו מספרת להן עליי , בכל מקרה זה לא מעניין אותי :) הלכתי לברר מי זו הילדה שישבה על נתי .. עד שמישהו נגע לי בכתף , נחשו מי זה היה ?


תגובות (2)

מושלםםם, תמשיכוו

20/01/2014 03:49

נחשי מי תמשיך עכשיו!? כן את ניחשת נכון

20/01/2014 07:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך