נועה7753
מממ...אז פרקקקק !!!
פרק רומנטי כזה לא (; ?
בננות , יש מישהו שאתן אוהבות והייתן עושות בשבילו כל דבר בשביל להגן עלייו ? חבר ? חברה טובה ??

ערבב טובוש ((:

פרק 5 המשך . "בכל יום אני לומד מטעויות , רק חזקי אוהב עודני…"

נועה7753 17/02/2013 2241 צפיות תגובה אחת
מממ...אז פרקקקק !!!
פרק רומנטי כזה לא (; ?
בננות , יש מישהו שאתן אוהבות והייתן עושות בשבילו כל דבר בשביל להגן עלייו ? חבר ? חברה טובה ??

ערבב טובוש ((:

מהפרק הקודם : "הצניייעוות כפרה , הצנייעוות!!" היא אמרה צחקה בקטנה וחזרה לקשקש במחברת .
איין מצב שאני לא ישכיבב אוותה , אמאא איזה גוווווווף !!!

פרק 5 . (: מנקודת המבט של מאי –
השיר מתאים לחלק של ערן ורז , לפחות הפזמוון …
https://www.youtube.com/watch?v=FQ9XeyHv_qk&list=FLEJv-2Ocud2fMADTtMrNCzg&index=9

ישבתי ליד מאור כל ההורס , הוא מצחיק , רואים שהוא ערס . הרגשתי רטט בכיס של הג'ינס הוצאתי את הטלפון וקראתי מה שהיה כתוב ממספר לא מזוהה ..
'זה שאת יושבת ליידו , מאור? תתרחקי מימנו ילדה הוא לא בשבילך , רואים שמאחורי כל המסכה של הילדה הקשוחה את סתם ילדה תמימה שרוצה צומת לב , ומימנו את לא תקבלי צומת לב אלא רק כאב , ושברון לב ..אחרי שהוא יראה שאת גם רוצה אותו הוא לא יסתכל או יתקרב אלייך …תזהריי!!!' הייתי בשוק , מהה??
'מי זה :O ?' שלחתי חזרה
'זה שישמור עלייך מרחוקקק….' אחרי כמה שניות קיבלתי …פאקק ממהההה ??
'נו עכשיו באמת , מי זה?' שלחתי שוב , התחלתי להילחחץץץץ
'כמו שאמרתי , אני ישמור עלייך מרחוק את לא תדעי מי אני עד שתיראי שברגע הכי קשה שלך אני יתערב .. חכי את תופתעי.'
'אבל….זה בן או בת? ואיך השגת את המספר שלי?'
'מה אני זה לא משנה , ויש לי את הקשרים שלי להשיג את המספר שלך . עכשיו מספיק אם ההודעות האלה , תלמדי שמעתי על הבעיות שלך על היום הראשון…..'
'חחחחח אוקי..ואממ…תודה , ניראלי..' שלחתי חזרה , אממ…וואו ? כן וואו !
הצלצול נשמע ברקע קמתי והכנסתי את המחברת והעט לתיק
"אז מה..ניראה אותך בסביבה?" מאור שאל אותי , ישר נזכרתי שהודעה הסתומה הזאת .
"לא , לא ניראלי ." אמרתי מהר ויצאתי השארתי אותו שמה בשוק .!!

מנקודת המבט של _______ :

אני לא יכול לתת לה להתקרב אליו , רואים שהיא ילדה טובה , שכולה מסכות רוח וצלצולים .. שבפנים יש נסיכה , עזבו נסיכה….מלככה !!! אם החיוך הזה שלה , הגומות המתוקות האלה .
אני לא רוצה שהיא תפגע , אני ישמור עלייה מרחוק ..היא לא צריכה שמועות על היום הראשון שלה פה .

מנקודת המבט של רז –

"רזזזזזז" שמעתי שקוראים לי , הסתובבתי . נו באממת לא הוא שוב .
"אה ערנוש?" אמרתי וחייכתי , ערן חתיך . אבל הוא ערס , לא רוצה להתערבב אם כאלה בנים ..רק צרות הם מביאים !!
"לאן את נסיכה?" הוא שאל כשהגיע אליי
"לקיוסק , אתה?"
"וואלה קטעע….גם אני לקיוסקק!!"
"חחחחחח אז קדימה" והתחלנו ללכת לקיוסק
"מה את קונה?" הוא שאל
"אוכל…אני גוועת !!! ואתהה?" שאלתי ונתתי כמה מכות קטנות כאלה על הבטן
"וואלה קטטעעע….גם אני לאכול…או שלא , פאק רגע , אני בעצם הולך כדאי לעשן" הוא אמר , התפוצצתי מצחוק .

מנקודת המבט של ערן –

דלוק על הרז הזאתי ניראלי כבר איזה שנה וחצי . כמעט ובטוח שהיא היחידהה שאני מכיר שלא התלהבה מזה שאני ערס , שלא רדפה או ניראלי שהיא היחידה שבתולה פה . יש לה יופי מיוחד כזה , היא ילדותית בצורה חמודה . לא מקללת לא צועקת , הכל ברגוע . אבל אני לא יכול להיות איתה .. אין אחד שיפגע בה יותר מימני . אני מכור לסקס ! אני לא יכול יומיים בליי זהה …אז איתה שהיא נראית ככה ? ועוד לחכות עד שהיא תהיה מוכנה לזהה ?? אני ימוווווווווותתת !! אז לפחות להישאר ידיד שלה ? לשמור עלייה . פעם אחרונה שראיתי אותה בוכה .. לפני חודשיים ככה , שעתיים עד שהוצאתי מימנה מה היה איך ומי עשה את זה . כשהיא סיפרה לי …הייתי כולי רותח מעצבים , הלכתי לילד הזה אף פעם לא סבלתי אותוו קראתי לו ..הוא הסתובב והעפתי לו בוקס לפנים , הרבצתי לו בלי רחמים ..אחרי איזה עשה ניתוח אחד , תפרים , ועד היום יש לו צלקות לפני הבעיטה האחרונה צרחתי באמצע בצפר שכולם ידעעעווו !! 'אם רז בוחבוט לא מתעסקייים!!!' כולם נלחצו מימני . אבל מה לא עושים כדאי להגן על מי שאוהביים ?????


תגובות (1)

תמשיכייייי

17/02/2013 12:23
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך