פרק 5 – המשך לבלוג "פרחים צהובים" – חלק 4 ואחרון

time machine123 13/12/2017 559 צפיות אין תגובות

לא ידעתי מה לעשות עם עצמי מרוב התרגשות.
האמת , שלא ציפיתי שאליעד יתקשר מיד אחרי הדייט הראשון שהיה לנו.
למה איה נתנה לו את מספר הטלפון הנייד שלי? בלי אפילו לבקש ממני רשות?
הבטתי בראי במבוכה והתרגשתי כל כך. שמעתי שוב פעם את טלפון הנייד שלי מצלצל.
" נו , דיברת איתו?" שאלה איה בסקרנות.
" כן , דיברתי עם אליעד , והאמת שהוא רוצה שאנחנו ניפגש שוב." אמרתי בקצרה וציפיתי להסבר ממנה.
" נו , תפגשי איתו שוב, בשבילי. נויה , קלטתי אותך מקרוב. ראיתי שאת לא מפסיקה להסמיק." הוסיפה איה בניצחון.
" נו , אז מה. תקשיבי , נדבר מחר , טוב?" אמרתי במהירות והזדרזתי לסגור את שיחת הטלפון הזאת מהר לפני שהיא תחפור לי.
האדמתי מבושה. בזמן ההתארגנות לשינה , שרתי לעצמי במקלחת את השיר " פרחים צהובים" של פלוריסיינטה.
קיוותי שאף אחד לא שומע איך אני שרה. יצאתי עטופה במגבת צהובה ובעודי לובשת את פיז'מת השינה שלי . עיניי הבחינו בהודעת וואטאפ שהגיעה זה עתה.
" היי שלום , אני לביא. ואני קראתי לפני כמה רגעים את הבלוג שלך. הוא נפלא. האם נוכל להיפגש מתחת לחנות הפרחים כל יום בחמש אחרי הצהריים?" שאלה שעדיין אינני יודעת איך לענות לה. זה קשה. תהיתי עם עצמי מה זה לביא הזה שקורא את הבלוג שלי?
כמעט התעלפתי מהתרגשות. מה אני צריכה לעשות עכשיו?
אני לא יודעת מה לענות או איך להגיב על מה שנשלח לי בהודעת הוואטאפ המוזרה הזאת.
התיישבתי על המיטה בישיבה מזרחית. מה איתך , נויה? למה את עדיין חולמת שמישהו יביא לך פרחים צהובים?
תצאי מזה , בחיים לא תמצאי בחור כמו לביא הזה? רגע , מה קורה לי? למה אני כל הזמן מבולבלת?
האם זה בגלל ששני בחורים מוצאים חן בעיניי.
לא, זה לא יכול להיות. אם כן , אני לא מסוגלת להתמודד עם זה.
איך זה קורה לי ולמה? הרגשתי שמפלס הלחץ עולה.
ידעתי שאני לא מסוגלת להתמודד עם זה שאני אצא עם שניהם. אולי אני עדיין חולמת כמו תמיד?
עניתי לו שאני כן אחכה לו למטה ליד חנות הפרחים.
בתוך תוכי חיכיתי למפגש הזה הרבה שנים ועדיין לא האמנתי מכך שזה קורה לי כל כך מהר.
אולי אני מרבה להאמין למה שאני רואה?
הסתכלתי על ההודעה הזו מספר פעמים.
ולבסוף , אחרי כמה רגעים של חוסר שינה , נרדמתי.
בחלום חלמתי שהבחור ששמו לביא מעניק לי פרחים צהובים? לא רציתי להתעורר מהחלום.
אולי החלום שאני חולמת לא אמיתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך