פרק 5 – ליאור ונתנאל

נקודת המבט של ליאור
אם אמרתם שזה נתי , ניחשתם נכון ..
הסתובבתי והוא חייך אליי את החיוך היפה הזה שלו .
-״בא לך לבוא לשבת איתי ועם נאור בשולחן יפה שלי ?״ הוא שאל , רציתי לתת לו כאפה באותו זמן .
-״דבר ראשון , יפה כן שלך לא :) עכשיו עוף ממני כבר , זה שדיברנו בהפסקה ? זה היה חד פעמי ! עכשיו ביי .
זה לא היה לי נעים , אבל הוא מתחיל איתי בהפסקה ואז הולך להתנשק עם ילדה אחרת ? לא שזה מפריע לי או משהו אתם יודעים ..
נקודת המבט של נתי –
כוסעמקק אינעל העולם ! הילדה הזו מורידה לי מהאגו ! מה עוד אני צריך לעשות ? עוד לא נולדה ילדה שתנפנף את נתנאל אטיאס , אני האיש והאגדה :)
ישבתי עם נאור בשולחן .
-״מה יש לליאור הזו היא עצבנית ? גם כן זאתי עפה על עצמה ..״ אמרתי לנאור ..
-״אולי בגלל שהתנשקת עם לירון ?״ הוא שאל , הבנתי שאולי בגלל זה ! לירון כוסית , היא בלונדינית עם עיניים חומות , אבל היא סתם אהבלה , נמרחת עליי כל היום ואז מאשימים אותי ? וואלה יופי !
חכו אני אשיג את ליאור הסנובית הזו ! היא תהיה שלי בסוף , כבר אמרתי שלא נולדה הילדה שתסרב לנתנאל אטיאס ? אני מושלם אתם יודעים ? חכו היא תיפול ברשת האהבה של נתנאל ! לא שאני אוהב אותה או משהו .. אני חייב להשיג את המספר שלה !
המורה הנאחסית הזו הגיעה סעמקק , שונא אותה , היא בת 60 בקושי מדברת העקומה הזו .
-״אורנה אני הולך למזכירות הזמינו אותי לשיחה ..״ שיקרתי למורה .
-״אדון נתנאל , אתה לא יוצא לשום מקום כרגע , שב בכיסא ופתח את ספר ספרות בעמוד 87 .״
כוס דודה שלה שתעזוב אותי כברר !
-״זין שלי אני פותח עכשיו את הספר ! אני הולך למזכירות סלאמתת .״
כמה שאני אוהב את עצמיי !!
הלכתי למזכירות ,
-״ליאת ! אמרו לך שאת יפה היום כבר ?״ אמרתי למזכירה שלנו , כפרה על ליאת ! היא ואמא שלי חברות טובות אז יש לי פרוטקציה בקטנה כזו ..
ליאת צחקה והעיפה את השיער לאחור .
-״כן נתנאל מה אתה צריך ?״
חכמה זאתי עלתה עליי !
-״למה ישר לחשוב שלילי ? אולי אני באמת מחמיא לך ?״
-״טוב נתנאל מה אתה צריך ?״
טוב עדיף להיות ישיר , לא ?
-״אני צריך את המספר של ליאור בר ..״
היא חשבה קצת ..
״הילדה החדשה מארצות הברית ?״
כולם מכירים אותה הא ?
-״המספר שלה זה – 0509872761 , נתנאל אני מזהירה אותך ! בלי שטויות !״
יששש , השגתי את המספר שלה ! על מה מתערבים שתוך שבוע היא שלי ? (;


תגובות (1)

,שתמשיכיי

21/01/2014 08:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך