נועה7753
יום טובוש (:

פרק 6 . "בכל יום אני לומד מטעויות , רק חזקי אוהב עודני…"

נועה7753 19/02/2013 2234 צפיות תגובה אחת
יום טובוש (:

מהפרק הקודם :
'אם רז בוחבוטט לא מתעסקייים' כולם נלחצו מימני , התנהגתי כמו משוגע באותו רגע .
אבל מה לא עושיים כדאי להגן על מי שאוהבייים ????

פרק 6 (: -כעבור שבוע-
שיייייייר – https://www.youtube.com/watch?v=xe5K53Ht4QA
אמא שיר שלממוווווווווות !!!
מנקודת המבט של מאי –

כל השבוע אני מתחמקת ממאור הוא כל הזמן בא לדבר איתי אני מחייכת חיוך של סליחה והולכת , מקבלת את ההודעות המוזרות האלה כמעט 4 הודעות ביום . כבר לא נעים לי ממאור הוא כל כך נחמד אליי ואני רק בורחת מימנו ……אבל אולי זה הדבר הנכון לעשות כמה שאני אוהבת את איך שהוא נראה וכמה שהוא בדיוק הטעם שלי , כבר שמעתי עליו בבית הספר הזה איך שהוא משחק בכל אחת , עבריין ועוד הרבה כאלה ..אני לא רוצה להיפגע …לא שווב!!! פגיעה אחת מספיקה לי כבר להבין שאולי להיות סטוציונרית זה לא דבר כל כך רע . אבל לא ברמה של מאור ……למרות שאמא איזה הוררס הואאא !! ואיך שהוא מתלבש והחיוך והגומות שלוווווווו פשוט טיירווףףף !! וזה שהוא תמיד ניגש אליי ותמיד חמוד אליי אמא כזה נסיייךךךך וחתייךךך , פאק נו מאי תפסיקי לחשוב עלייו….אבל….לא מאי מספייק!!….אבל נוו…מאייייי !!!
אני מתחילה לריב אם הראש שלי אם לחשוב עליו או לא , מה עובר עליי ?? אני מתאהבת במלך שיברון הלב ?? אני לא יכולה להתאהב בו ! זהו מספיק לחשוב עליייייוווווו !!!
'ואם תגידי לי את החיים שלי , וכל מה שאמרתי…..' התקשרו אליי 'ספיר אהובתי'
"יפשליייייייייי" היא צעקהה לי באוזן , הרסה לי את האוזן ניראלי אני חירשת .
"אהובתייייייייי , היוום פורווםםם ואתםםם באייים !!!" צעקתי לה חזרה
"אאוץ' עשית אותי חירשת מה עובר עלייך?" היא אמרה
"וואלה?תתמודדייייייייי" אמרתי וצחקנו יחד
"אז נחכה לך כולם בכניסה לפורום" היא אמרה אחרי שלא הפסקנו לצחוק
"ייישששששש…..אבל רגע , איך אתם באים בכלל?" שאלתי
"יוצאים 3 רכבים גיא עומר ורון וכולם עולים 4 בכל מכונית"
"דיייייי נכון שכחתייייי שיש להם רישיוןןןןןןן ישש יואו מגנייב ויום אחרי זה וככל הלילה כמו בבת ים נסתובב אם שירים פוללל ווליוםםםם" אמרתי באושר
"כמווווו בימייםם היפיםם!!!"
"טוב נסיכהה אני עפתייי לעשות שיעורים , נדברוש"
"שיעורים ? את ? וואו חולון עשתה לך רק טוב . ביי אהובתי" היא אמרה צחקתי וניתקתי .
'ואם תגידי לי את החיים שלי , וכל מה שאמרתי…..' הטלפון צלצל שוב 'מאור אוחנה' היה רשום
"הלו?"
"מאיוווווווש" הוא אמר , שכחתי לומר שהוא מתקשר אליי איזה פעמיים ביום ?
"מה קורה?" ניסיתי להיות הכי יבשה שיש
"מעולה מה איתך?"
"בסדר…" עניתי חזרה
"ניראה אותך בפורום היום?" הוא שאל
"ברור.." והרגשתי את החיוך עולה על הפנים שלו
"יופי נסיכה"
"טוב…אממ…מאור אני מצטערת אבל יש לי שיעורים נדבר כבר בערב טוב?"
"ברור כפרה , בהצלחה ביי" הוא אמר וניתק
והתחלתי לעשות שיעורים ………………… -שעה 8-
הסתכלתי על השעון , פאק 8 !!! ולי יש רק שעתיייייייייייים !!! שמתי שירים על פול ווליום מיליתי לי אמבטיה ונכנסתי אחרי איזה 4 שירים יצאתי מהאמבטיה עברתי למקלחון חפפתי , שטפתי את הגוף ויצאתי מהמקלחת , הסתכלתי על השעון השעה הייתה 9 . מרחתי מהר קרם גוף , סירקתי את השיער והתחלתי לחפש מה ללבוש ….. בסוף שמתי מחוך עור נחש כזה בצבע ורוד עתיק , שורט גבוה צמוד בהיר נעלי עקב עם עקב גבוה ורוד עתיק , שמתי סט צמידים מחוברים בצבע זהב , החלפתי את העגיל בטבור לעגיל זהב עם יהלום , השערתי את השיער פזור , שמתי עיפרון שחור בעיין אודם ורוד עדין , סומק ורדרד כזה , החלפתי לק לצבע של החולצה (ורוד עתיק) , אתן יודעות מזה הצבע ורוד עתיק נכון?
לא להסתכל על התיק הוא לא קשור תסתכלו רק על הצבע ותדמיינו את מה שאמרתי שבצבע ורוד עתיק בצבע הזה פחות או יותר דוגמה לצבע ורוד עתיק – http://212.150.209.33/Pages/Image.aspx?URL=/UserFiles/Entities/OriginalImages/58195_634725913706068750_Image.jpg&w=192&h=256

שמתי בושם קוקו שאנל , לקחתי כסף , אודם ואת הכרטיס כניסה לפורום וממ…מסיייייבה !!!


תגובות (1)

חחחחח כמה ורוד עתיק
תמשיכייי

19/02/2013 09:14
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך