פרק 6 – ליאור ונתנאל

זאת שתבלבל אותך (: 22/01/2014 1328 צפיות 3 תגובות

פרק 6
נקודת המבט של נתי –
חכו היא עוד תהיה שלי ליאור הזו ! ישבתי עם נאור בבית שלו , עישנו נרגילה , שתינו קצת ..
-״אז מה אחי איך הולך עם ליאור ? שוב היא מעיפה אותך ?״
שונא שמזלזלים בי שונאא !
-״שמע יזין עד סוף החודש ליאור שלי , אז תירגע למה אני לא באמת אוהב אותה ״
הוא צחק , כבר אמרתי שאני שונא שמזלזים בי ?!
אמא שלי התקשרה , כוסעמקק אני מסנן אין לי כוח שוב להרצאות שלה , מאז שאבא מת כל דבר קטן היא לוקחת רציני ! היא לא מבינה שבא לי לנוח הקרצייה הזו ?
היום בערב אני אתקשר לליאור , אני אזמין אותה לאיזה ארוחה רומנטית על הים .. איזה ארוחה רומנטית ואיזה נעליים ?! אני הולך להביא לה צ'יפס ממקדולנס , ונאגטס שתראה שאני משקיע (; בקיצור אני הולך לכבוש אותה , בעזרת הקסם האישי של נתנאל אטיאס .. אני מבין למה כל הבנות מאוהבות בי , איך אפשר שלא ?!
אחרי הפגישה המזדיינת הזו אני אזרוק אותה ..

נקודת המבט של ליאור –
-״חיים שליי !!״ , דיברתי עם שון קצת בסקייפ .. הוא היה נראה מתוח , התחלתי לחשוש קצת ..
-״ליאורי אנחנו צריכים לדבר ..״ פה באמת התחלתי לפחד .
-״קרה משהו אהבה שלי ?״
הוא שתק כמה שניות , שבשבילי היו נראות כמו נצח !
-״תקשיבי ליאור .. אני אוהב אותך כמו שלא אהבתי אף אחת בחיים ! ואת הקשר היחיד שהיה אצלי רציני , אבל המרחק מקשה עליי .. זה לא יילך שאנחנו גרים במרחק 12 שעות טיסה , אני באמת מאוהב בך , אני חושב שכדאי להיפרד .. אני מבטיח לך שתחזרי אני ואת נהיה ביחד !! ❤️״
לקח לי כמה שניות לעכל את זה , הדמעות עמדו לצאת כבר , אמרתי לו שאני מסכימה לזה וניתקתי את הסקייפ ..
ירדתי ללמטה , שמתי ג'ינס ארוך כהה , ומעיל שחור גדול , קר בחוץ אין מה לעשות .. שמתי קצת אודם אדום , לקחתי את המפתחות של האוטו מאה שקל ויצאתי ! הייתי צריכה להתפרק אני לא יכולה יותר ..
הלכתי למועדון הכי קרוב בעיר הזו , נכנסתי לבפנים וישבתי בבר ..
-״ברמן !! ״ צעקתי לו בתקווה שישמע .
-״כן ילדונת , מה את צריכה ?״
ילדונת ?
-״תביא לי את השתייה הכי חזקה שלך פה ״
הוא הגיש לי כוס מלאה באלכוהול חזק , שתיתי הכל במכה וביקשתי עוד אחת , ואחריה עוד אחת , ועוד אחת , עד שהגעתי לשמונה כוסות , כל החדר הסתובב מסביבי , חשבתי שזה רק זמני אז יצאתי לנשום אוויר , אני כבר לא מבינה איפה אני ! המשכתי להסתובב , אחח יש לי בחילה , אני מרגישה כאילו האדמה מתחתיי נופלת ..

נקודת מבט של נתי –
יצאתי קצת עם נאור ואח של ליאור דור למועדון , דווקא התחשק להשתולל הלילה .. הוצאתי סיגרייה ועישנתי , נכנסתי למועדון וכבר כל השרמוטות התחילו להימרח עליי ?!
הלכתי לספה קצת כוסעמקק רק באתי להירגע , יש פה ילדה מעולפת על הספה , עוד אחת מהמסוממות ? הסתובבתי אליה וראיתי שזו ליאור , מה ?!
-״נאור בוא לפה מהר !״ צעקתי לנאור , הוא בא ליי עם כוסית של אלכוהול בידו .
-״אתה יודע איפה ליאור במקרה ?״
הוא חייך קצת והמשיך לרקוד .
-״נראה לי שבבית לא ?״ הוא לקח שלוק מהכוס .
-״אז טעית אחי , סתכל על הספה !״
הוא הסתכל על הספה ותוך שתי שניות בדיוק החיוך שלו נמחק ..
-״אני הולך לקרוא לדור !״ הוא היה קצת בהיסטריה .
-״לא יא בן של זונה אל תקרא לו ! תגיד לו שהרגשתי לא טוב והלכתי הביתה .. אני בינתיים אקח אותה איתי הביתה , גם ככה אמא שלי אצל חבר שלה ״
הוא חשב קצת והנהן בראשו .
-״תודה רבה יא הומו , אוהב אותך !״
יצאתי מהמועדון שליאור על הידיים שלי , הזמנתי מונית ונסענו לבית שלי ..

נקודת מבט של ליאור –
פתחתי את העיניים , וואי כמה שתיתי אמאלה , מה זה המקום הזה , זה בית , של מי ?! הדלת נפתחה ..


תגובות (3)

תמשיכיייייייי מושלם3>

22/01/2014 09:41

יאאאאא, מושלםם

22/01/2014 14:23

מושלם

23/01/2014 04:34
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך