פרק 6: "מי אמר לך שלא נסתדר??"

יובלוש84 16/03/2013 850 צפיות 4 תגובות

קיבלתי שיחה ממספר חסוי…
..______________________..
חשבתי לעצמי כלכך צפוי שמישהו ירצה לעבוד עליי אין לי כח לשטויות אז סיננתי.. ולא הפסיקו להתקשר עד שנימאס לי וכיביתי תטלפון… חזרתי הביתה עם אמא מהרופא כמו תמיד ניכנסתי לפייסבוק וראיתי שוב הודעה מעיליי מאתמול בלילה..
עילי: נטלי באמת שאני לא יודע מה קרה ולמה את ככה איתי אבל דברי איתי בהזדמנות אני יודע שאת כבר לא פה אבל המחשבה שהכל נשאר פתוח בנינו הורגת אותי לילה טוב שיהיה לך מתגעגע מאוד ובהצלחה לך(:
אז החלטתי לענות לו אולי גם עכשיו הוא מחובר …
אני: גם אותי הורגת המחשבה הזאת אבל כבר מאוחר מידי שתנסה להבין מה הרגשתי או מה אני מרגישה עד היום…
אחרי 20 דקות אני מקבלת תשובה ממנו
עיליי: אפעם לא מאוחר מידי להסברים ובטח שלא מאוחר מידי בשביל להבין..
אני : עיליי עזוב אין לי כח לשטויות האלה אמרתי לך החלטתי להתחיל מאפס לשכוח את כל השנה החרא הזאת שעברתי אם זה בגללך או בגלל לידור ואלי ומי לא…
עיליי: רק תסבירי לי מה עשיתי ונגמור עניין.. באמת שאני חייב לדעת מה עשיתי שפגעתי בך..
אני: אני לא פגועה טמבל פשוט אתה עשיתי דברים שפשוט היה נמאס לי לראות ואחרי כל זה פשוט אפילו אין לי חשק לדבר איתך אי לראות אותך שוב ניהייתה מישהו שאמרתה שאתה אפעם לא תיהיה…
עילי: איך ניהייתי? מה שיניתי בהתנהגות שלי ?
אני: עיליי ניהייתה מושפע של לידור בדיוק כמו כל ה״חברים״ שלו כל מה שהוא אומר אתם עושים ואם לא אז אתם לא חברים שלו אז אתם מעפנים ומה לא?
אמרתה שאתה בחיים לא תיהיה כמוהם וניהייתה יותר גרוע מהם בגלל זה כבר לא היה לי אכפת שהקשר שלנו הלך לפח
עילי: לידור הוא החבר הכי טוב שלי ואני לא מושפע שלו פשוט אם חבר מבקש משו אז עושים אין עם זה שום בעיה!
אני: אה באמת? להתרחק ממני זה היה לא בעיה? ומתי פעם אחרונה הוא עשה משו בשבילך? ..
עיליי: זה שהתרחקנו לא קשור ללידור את אמרת שזה בסדר ושאת לא רוצה שהחברים שלי יתרחקו ממני.. והוא תמיד עושה בשבילי דברים אז אין לך מה לדבר
אני: אה באמת לא קשור ללידור אז למה אמרתי לך שזה בסדר כי ידעתי מה לידור אומר עליי לאחרים הוא אמר שאני סכסנית ומה לא! עזוב עילי אתה לא תבין ביום שתצליח לפתוח תעיניים דבר איתי..
עילי: טוב אבל אני יודע שאני צודק..
לא היה לי כח לשטויות האלה דבר הכי קשה שיש זה לריב עם עיליי באמת שאני מתה עליו ואני מתגעגעת אליו הכי שיש..!
החלטתי לבקש מאמא שנצא לסיבוב בעיר אחר הצהריים כדי להתרענן טיפה ברור שהיא הסכימה יצאנו ופתאום אני רואה מרחוק כמה ילדים מוכרים אנחנו מתקרבות טיפה לכיוון ואני רואה את…
ניחושים את מי ראיתי?


תגובות (4)

עיליי?? תמשיכיי הסיפור הזה מוושלם

16/03/2013 11:45

אוקיי , את צריכה להקפיד יותר על סימני פיסוק כמו פסיקים ונקודות .
ושדמות מדברת שימי " בין שני צדדי המשפט " ולבסוף תכתבי , אמר עילי .
לא מבינים מה קורה ובאיזה בית ספר היא נמצאת עכשיו וכדי לך פחות למהר
בכתיבה .
מקווה שלא נעלבת :)

16/03/2013 12:24

מהמם תמשיכי תעשי יותר ארוך

16/03/2013 13:33

דנה תוודה על הערות ולא נעלבתי((:

16/03/2013 23:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך