סורי שלקח לי כ"כ הרבה זמן, אני רציתי להעלות את הפרק ממזמן אבל לא היה לי זמן... כפיצוי אני מעלה עד סוף שבוע את פרק 8 ואולי (עם דגש על ה-אולי) אני אעלה גם את 9

אל תסתכלי אחורה פרק 7- אני פשוט ידעתי!

06/04/2016 1392 צפיות 2 תגובות
סורי שלקח לי כ"כ הרבה זמן, אני רציתי להעלות את הפרק ממזמן אבל לא היה לי זמן... כפיצוי אני מעלה עד סוף שבוע את פרק 8 ואולי (עם דגש על ה-אולי) אני אעלה גם את 9

נ.מ אליסון
כבר צהריים. קליאו באה אליי בטענה שהיא רוצה להתארגן למסיבת בריכה אצלי, אבל ידעתי שהסיבה האמיתית לזה שהיא באה היא כדי לגרור אותי לשם. שמתי את הביקיני הטורקיז שלי ומעל שמלה לבנה קצרה שקופה שכתוב עליה Be happy וכפכפי אוויאנס בצבע טורקיז. קליאו לבשה ביקיני ורוד ומעל חולצת בטן שחורה עם ציור של שפתיים ומכנס קצר. זהו זה, אין לי איך לברוח. נכנסו למכונית של ריאן והוא התחיל לנסוע. בדרך ראיתי את המבטים של קליאו וראין ופשוט צעקתי:"תתנשקו כבר וזהו" אופסי. נפלט לי. הבלימה הייתה מהירה שכמעט עפתי לשמשה ושמחתי שחגרתי. היה שקט, בפרץ גאונות שמתי את הפלאפון מול הפנים וחרטטתי:"יש פה פשוט סדרה מעצבנת" ומשכתי בכתפיים. ריאן המשיך לנסוע והגענו. הבית היה ענק ובחצר האחורית שלו היו מלא אנשים, ריאן קפץ למים, בזמן שאני וקליאו עשינו את מה שבנות תמיד עושות בבריכה-שיזוף….

נ.מ רוי
הגעתי למסיבה וראיתי אותה, היא הייתה כל כך יפה. תפסיק לחשוב עליה! (שוב פעם הקולות בראש שלי) אני חייב להפסיק לחשוב על אליסון. עמדתי ליד ג'ייסון (ילד מהשכבה). כאילו הוא קרא את המחשבות שלי הוא אמר:"איזה יפה אליסון הזאת…." מה נראה לו שהוא מדבר ככה על אשתי לעתיד???? ואז הוא המשיך:"הייתי עושה אותה" זהו זה, הפיוזים עולים, הלך עליו! "מה אמרת?" שאלתי (שאלה רטורית) הוא הפסיק לבהות בה והסתובב אליי. הוא עומד להתחרט על מה שהוא אמר! הוא עוד לא הספיק להסתובב והלך כמה צעדים אחורה, עם היד על העין מעוצמת האגרוף שהנחתתי על הפרצוף שלו. הוא הגיב מהר, ובעט בי. טעות חמורה ביותר! היינו ליד הבריכה והמכות הגיעו….

נ.מ אליסון
שמעתי פיצוץ והסתובבתי לבדוק מה זה. רוי הולך מכות עם מישהו. אני חוזרת בי, זה לא מכות- זה ניסיון לרצח! ועם כמה שכואב לי להודות בזה, פחדתי על רוי. (אוקיי, הודיתי) קמתי מהמקום מהר והלכתי לכיוון הבריכה, לקרוא לריאן. מצאתי אותו וצעקתי לו כדי שישמע:"ריאן, יש מכות. בוא להפריד!" הוא התחיל לצאת מהמים ואז הוא צעק:"תזהרי, מאחורייך" הסתובבתי והרגשתי משותקת מאימה.

נ.מ ריאן
הייתי בבריכה, מדי פעם הצצתי לעבר קליאו, ואני חייב לומר שהיא מהממת…..
שמעתי מישהו קורא לי וראיתי את אליסון כמה צעדים משפת הבריכה, היא נראתה סוערת. לא הבנתי למה, ואז היא ביקשה ממני לצאת מהמים ולהפריד בין שני ילדים שהולכים מכות. לא הבנתי למה זה משנה לה, אבל אחותי ביקשה ואני לא יהיה זה שיסרב לה. באתי לצאת מהמים וראיתי ששני הילדים שרבים מתקרבים לבריכה ובאים עוד כמה ילדים לעזור למישהו מהם. צעקתי לאליסון להיזהר, והיא הסתובבה. זיהתי אחד מהם מהכיתה של אליסון, הוא חטף אגרוף ועף אחורה על אליסון ושניהם נפלו לבריכה. זה היה יכול להיות מצחיק, אבל אני יודע שלאליסון יש טראומה ממים. הייתי על הסולם בדרך לצאת וקפצתי בחזרה תוך כדי שאני שוחה אל אליסון. בזווית העין ראיתי את קליאו קופצת גם לבריכה ושוחה לכיוון אליסון.

נ.מ רוי
התקרבנו לשפת הבריכה, והחברים של ג'ייסון נדחפו לעזור לו. הכנסתי לאחד מהם בוקס והתחמקתי מבעיטה של מישהו אחר. אבל בכל זאת חטפתי אגרוף לפנים (שבטוח ישאיר סימן) ועפתי אחורה על מישהו. לא סתם מישהו- אליסון. עפתי עליה ושנינו נפלנו למים העמוקים בבריכה. יצאתי מהמים וחיכיתי שהיא תצא, אבל זה לא קרה. עברו עוד כמה שניות חשובות שבהם היא יכלה לצאת וכבר התחלתי להילחץ, צללתי וראיתי אותה בתחתית הבריכה, תפסתי אותה ושחיתי בחזרה למעלה. ואח שלה ריאן אחרינו. הוצאתי אותה מהבריכה. היא רעדה, כנראה מהקור, אז החזקתי אותה שלא תיפול. אחיה ריאן התקדם אלינו ואחריו חברה של אליסון. הוא לקח ממני את אליסון ושחררתי אותה בלית ברירה, למרות שרציתי להישאר אתה לנצח. הוא קרא לקליאו שתחזיק אותה רגע, והיא כמובן הסכימה. ריאן התקדם אליי והתכוון לומר משהו, כנראה תודה. או שלא. הוא התקדם ואמר:"אתה מת!" והנחית לי אגרוף לפנים. לא החזרתי לו, הוא אח של אליסון ואני לא מוכן להחזיר לו. אני חייב להפסיק להתכחש לזה, אני מאוהב בה עד השמיים אם אני לא מוכן להחזיר לאח שלה מכות. הסתכלתי עליה, היא נראתה לי חיוורת וראיתי שהיא מתנשמת בכבדות. ידעתי מה עומד לקרות. במקום לענות לו התקדמתי אל אליסון כמעט בריצה. והגעתי שניה לפני שהיא התעלפה.


תגובות (2)

מושלם! המשך דחוף!

23/05/2016 12:07
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך