פרק 7 – שיחת היום

Bloddy bomb 13/03/2023 210 צפיות אין תגובות

-נקודת מ. יוליה-

הסתכלתי על השעון, הרגשתי כאילו הזמן עצר מלכת. אין לי ספק שהפכתי להיות שיחת היום. הנושא הכי חם בשכונה. נהייתי הבחורה שכולם מתביישים להביט עליה.

אני צריכה ללכת בראש מושפל רק בגלל הבושה של האנשים? מה יאמרו ההורים שלי על ההתנהגות הבזויה שדרכה התנהלתי? האם אני עומדת להמיט אסון על ראשם?

אחי אמר שאני מקרה אבוד בכל מקרה. אף אחד לא יצליח לתקן את מה שפגום בתוכי.

למזלי, הדברים שמאורו אמר עליי לא גרמו לרוחי להישבר.

עמדתי מול המראה שניצבה על הקיר כשראשי מלא מחשבות על רומיאו.

מה אני עושה עם סנטינו עכשיו? איך אגיד לו שאני רוצה להיפרד בטוב? לא ידעתי מה אני אמורה לעשות בנוגע אליו.

סנטינו כל הזמן יעשה לי רוח וצלצולים, אני צריכה להיות עדינה איתו.

אי אפשר לדעת איך הוא יגיב ואיך הוא יקבל את העובדה שמאז ומתמיד הייתי מאוהבת ברומיאו ולא בו.

ידעתי שאני חייבת לבחור. זו לא מוסרי להיות עם שניים במקביל.

אפשר להגיד " אני אוהב אותך" בכל מיני שפות זרות. השאלה הגדולה ההיא- האם אצליח להיות מאושרת עם רומיאו?

זו שאלה כנה שאני חייבת לשאול את עצמי. אני לא יכול לרמות את סנטינו. התכוננתי בשביל ארוחת הערב שבו אודיע למשפחתי על כוונותיי האמיתיות להיות קרובה לרומיאו.

סנטינו השאיר לי הודעה בשעה אחת בלילה, מה הוא מנסה לומר?

אני רוצה אותנו בחזרה, אהובתי. מקווה שניפגש הערב. אוהב אותך עד כלות נשמתי.

סגרתי את ההודעה של סנטינו בעצבנות. פעם הוא אוהב.. פעם הוא לא יודע מה הוא רוצה. אני לא מצליחה להבין מה עובר במוח שלו לפעמים.

אני תוהה ביני לבין עצמי מה לעשות. סנטינו עלול להופיע בכל רגע. אני לא יודעת כבר למי להאמין, ללב או לראש?

האם אני מבולבלת? האם אני אוהבת גם את סנטינו וגם את רומיאו בו זמנית? למה אני לא בוטחת בסנטינו מספיק?

שמעתי דפיקות רמות על הדלת . פתחתי את הדלת בפחד שמישהו יכנס.

" שלום , את יוליה סיינסטה שהכניסה את עצמה למיטתו של אבי היקר?" אמרה הבחורה ברוגז.

" אשמח שלא תקראי לי כך. מי את בשביל סנטינו?" שאלתי בפליאה .

" אני הבת של האיש שאת הורסת לו את המשפחה במו ידיך. תתרחקי מאבי או שאלמד אותך לקח!" אמרה בשנאה כלפיי.

ניקול הלכה , נותרתי בהלם גמור ממה ששמעתי ממנה. זאת הבת של סנטינו? איך לא ניחשתי?

חששותיי התאמתו כשלא זיהיתי אותה. כעסתי על סנטינו ולא הבנתי למה הוא הסתיר ממני שיש לו משפחה אחרת.

-נקודת מ. קארן-

אני מופתעת מכך שיוליה אחותי כמעט לא בבית , פרפקטה אמרה שהיא ראתה אותה מסתובבת עם סנטינו , מבוגר ממנה בהרבה . מה גם שהוא נשוי.

אני מקווה שההורים שלי לא יסלקו אותה מהבית לאחר שיוודע להם שיוליה היא המאהבת של סנטינו ושהיא הבושה הגדולה של המשפחה.

" קארן , את שם?" קרא מאורו ודפק על הדלת נואשות כי קיווה לראות את יוליה בחדרי.

" אני לא יודעת איפה יוליה נמצאת." אמרתי בפחד ועצרתי את נשימתי בכדי שלא יגלה שיוליה עתידה להיפגש עם רומיאו.

המשך יבוא….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך