Franz Vanilla
מקווה שאהבתם תחדש :)

פשוט לאהוב הקדמה והרשמה :) -חדש-

Franz Vanilla 19/04/2014 821 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתם תחדש :)

הקדמה :

רון היי , אני רון פרי . אני בת 17 מניו יורק מנהטן . אבל האמת שהחיבור האמיתי שלי הוא לישראל. אמא שלי נולדה בישראל אבל כשהיא הייתה בת 19 הוא נסעה לטיול ופגשה את אבא שלי הם החליטו להתחתן והינה אני כאן במנהטן .
בערך שלוש פעמים בשנה אני טסה לישראל לבקר את הסבא והסבתא שלי מצד האימא הם כאלה אנשים מגניבים . בכל פעם שאני בישראל אני מרגישה בבית כאילו אני קמה לתחיה מהקבר .
השנה התחננתי לאמא שלי שתשלח אותי לבית ספר ישראלי , היא כל כך התפעלה מהציונות שלי והסכימה . את אבא היה יותר קשה לשכנעה ,כי למרות שהוא יהודי הוא מעולם לא ביקר בארץ וככה גם ההורים שלו והסבים , אבא שלי הוא לא ממש יהודי גאה אבל בסוף אמא הצליחה לשכנעה אותי .
חיפשנו פנימייות טובות בישראל ומצאנו אחת ממש קרובה לים בחיפה , הסתכלתי בתמונות במחשב ופשוט לא יכולתי שלא לאהוב את המקום .
אז זה המצב אני אגור בפנימייה במהלך השבוע ובסופ"שים אני אלך לסבא וסבתא (ככה אמא לא תדאג שאני לא אוכל כמו שצריך )
יש לי שיער שחור ארוך וגלי ,כמו של אימי .ועיניים חומות כמו של אבי . אני רזה ודי נמוכה וכמובן מלאה איפה שצריך .
אני כל כך מתרגשת לקרת המעבר ….

הרשמה :

שם -משפחה :
גיל :(תיכון )
מראה :
אופי :
רקע :(לא דרמתי מידי כי זאת לא פנימיה של נוער בסיכון או משהו )
עם יש בקשות או משהו :

אני צריכה גם בנים וגם בנות :))


תגובות (5)

♡

מור אמסלם
בת 16 וחצי חברים עוד מעט 17, רזה אבל מלאה במקומות הנכונים:)גמדה, שיער חום חלק קרשים ועיניים ירוקות כחולות.אופי-חצופה, כשצריך עצבנית,נאמנה לחברותיה מגנה,תומכת אוהבת להכיר אנשים חדשים ומצחיקה.
הגיעה לפנימייה בעקבות גירושים של הורייה היא לא לקחה את הגירושים קשה אך העדיפה לא לבחור צד ואיפה תגור אלא לעבור לפנימייה…(מקווה שעזרתי) ^_^

19/04/2014 11:28

פז רוזן
גיל:17
מראה: בלונדינית עיניים ירוקות רזה יש לה קעקועים של ברגל של נעלי בלט ושל מפתח סול מתחת לאוזן
אופי: מצחיקה חברה טובה ואמיתית לפעמים חסרת טקט וחצופה אוהבת לרקוד היפ הופ ובלט חולת אקסטרים ואדרלנין
רקע: ההורים שלה שמו אותה בפניימיה כי היא לא למדה טוב

19/04/2014 11:39

ביקשת בן, יהיה בן…
שם: עמית יגאל
גיל: 18
מראה: גובה ממוצע, רזה מאוד, שיער ג'ינג'י (אני אוהבת ג'ינג'ים!) מתולתל ועיניים חומות (רציתי ירוקות אבל יש כאן כבר פעמיים אז נוותר…), המממממון נמשים.
אופי: חברותי מאוד, מדבר המון, יש לו חוש הומור מצויין. כותב למגרה, אף אחד לא יודע, שלומיאל עם שתי רגליים (וידיים) שמאליות, חביב על כולם, פעיל מאוד חברתית ואוהבת ליזום ולהשפיע.
רקע: משפחה חמודה, חיים פשוטים, ציונים טובים, בן לישוב קהילתי אבל מחובר מאוד לכל אוכלוסיות הארץ, לא משהו מסובך.
עוד משהו: תמיד כשאני כותבת דמויות הן די נדחקות לשוליים, אולי בגלל שהן לא כאלו מושלמות ומדהימות, בבקשה תשתדלי שהוא לא יהיה כזה…

19/04/2014 20:09

שם: מישל אסקוב
גיל: 16 וחצי
מראה:שיער אדמוני,עייני טורקיז-תכלת,לא רזה מאוד,אוהבת להתלבש באפור (שלדעתה זהו צבע שמתאים עם הכול)
אופי:חברותית ביות ,אוהבת מוזיקה קצבית,היפ הופ וברקדאנס,אוהבת לאכול,ומגלה לרון פלאות של אוכל ישראלי טעים,מתידדת איתה על היום הראשון ומבקשת להיות איתה באותו החדר(BFFׂ ) ,בחופשות היא תזמין את רון אליה לפעמים)
רקע:הגיעה לפנימייה בגלל כלכלה נמוכה בבית וחליטה בכוחות עצמה שהיא עוזבת לטובת המשפחה ושקט בבית.
מקווה שעזרתי..אחשוב גם על דמות בן..ואל תפסיקי עם הסיפור הוא טוב מאוד!!

20/04/2014 12:58

*ביותר,לרקוד היפ הופ…

20/04/2014 12:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך