Franz Vanilla
מקווה שאהבתם ובבקשה תגיבו אני לא יודעת עם להמשיך או לא :) נ.ב יש עד מקום בהרשמה :)

פשוט לאהוב- פרק 2 :) -חדש – בבקשה תגיבו

Franz Vanilla 19/04/2014 748 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתם ובבקשה תגיבו אני לא יודעת עם להמשיך או לא :) נ.ב יש עד מקום בהרשמה :)

פרק 2 –

שעה :3:00
מקום :מטוס בדרך לישראל ,מחלקת תיירים .

בסדר , זה לקח שעתיים אבל אני על המטוס שבעוד שתיים עשרה שעות יביע אותי לישראל .
"כל הנוסעים להעביר את המכשירים הסלולריים למצב טיסה ולהדק את חגורות הבטיחות אנחנו ממריעים " נשמע קולו של הטייס ממקום כל שהוא .
עשיתי כדבריו תמיד פחדתי לפני ההמראות והנחיתות .
אז ככה , מצד שמואל שלי יושב אדם שמן וקירח עם ריח של זיעה ועיגולים בבתי השחי שמוכיחים שאני צודקת , הוא עסוק בלטחון איזה משהוא שיש בו הרבה שמן ,בצל ובשר ואני חושבת שאפילו הטייס מריח אותו .
מצד ימין שלי יושבת אישתו , או ככה לפחות נדמה לי , בכל מקרה ,גם היא שמנה ומיוזעת והיא מניקה תינוק , כן ממש מניקה אותו לידי .
אני לא יודעת מה עובר על האנשים האלה אבל מה שבטוח זה שאפילו הם לא יצילחו להרוס לי את מצב הרוח .
אין כל כך הרבה חדש מהעדכון האחרון חוץ מזה שאני חושבת שאבא שלי בכה אחרי שעזבתי .
אני ימשיך להדכן שהגיעה , עם אני לא החנק עד אז …

שעה :15:30
מקום : המכונית של סבא .
עכשיו אני במכונית של סבא אחרי שחיכיתי לו חצי שעה בנמל תעופה בן גוריון ויש לי ג'טלג מטורף . בלימודים בפנימייה מתחילים בעד יומיים ואני מקווה שאני התאושש עד אז .
מתברר שהאנשים שישבו לידי במטוס לא היו קשורים בכלל אחד לשני וכשהאישה ירדה מהמטוס היא התחילה לצעוק קללות בצרפתית לכל עבר על החום הישראלי ועל חוסר הנוחות המטוס . האיש היה שקט הרבה יותר הוא פשוט נעלם מעיניי בשנייה הראשונה שסובבתי את ראשי , ראיתי אותו רק פעם אחת כשהוא היה בדרך לשירותים , הוא נראה כאילו הוא עמד להקיא .
"הכל בסדר מותק ? מה את כותבת שם ?" שאול אותי סבא בחביבות .
"הכל בסדר ו… זה סתם יומן " אני עונה בקול מנומנם .
בכל מקרה אני בטח לא יעדכן ביום הקרוב בגלל שאני יהיה עסוק בעיקר בלישון אז … ביי בינתיים.


תגובות (4)

הינה אני מגיבה, תמשיכי, הסיפור ממש נחמד ואת כותבת טוב. כתבתי לך דמות בהרשמה, בבקשה תעשי בה שימוש הולם…

19/04/2014 20:14

כתבת בפרופיל שלך שאת רוצה לכתוב סיפור משותף, אם את רוצה אני אשמח לכתוב איתך.

19/04/2014 23:19

    אני אשמח תשלחי לי הודעה במייל :)

    20/04/2014 11:00

סיפור נחמד !! אני מדרגת..4 טוב אז ככה את חייבת להמשיך הוא טוב מאוד , אני הכי אוהבת סיפורים כאלה : כתיבה ביומן , מקום, שעה ..מתה על זה!! לגבי דמות חדשה אני אצטרך לחשוב ..אני מבטיחה שאמציא בשבילך^^

20/04/2014 12:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך