Franz Vanilla
הפרק קצר אבל הפרק הבאה יהיה ארוך יותר ומשמעותי יותר . בכל מקרה יש עד מקום בהרשמה אז בבקשה תרשמו ...

פשוט לאהוב -פרק 3 -חדש – (תגיבו )

Franz Vanilla 20/04/2014 576 צפיות 2 תגובות
הפרק קצר אבל הפרק הבאה יהיה ארוך יותר ומשמעותי יותר . בכל מקרה יש עד מקום בהרשמה אז בבקשה תרשמו ...

פרק 3 :

שעה 19:45
מקום : החדר החדש שלי בבית של סבא וסבתא .

אוקיי , זה היום השני שלי בישראל (למרות שהיום הראשון לא נחשב כי ברובו ישנתי ) וכבר היכרתי משהו ,ועד משהו שילמד איתי בפנימייה .
קוראים לו עמית והוא לומד בכיתה יב' ,כלומר גדול ממני בשנה , הוא ג'ינג'י גזה עם לחיים שמנמנות , זה כל כך חמוד .
נפגשהו בחנות כלי כתיבה שסבתא לקחה אותי לקנות כל מיני דברים לבית הספר , הוא לא קנה שום דבר הוא פשוט בה עם אחותו הקטנה שהייתה ניראת כבת שבע . אני לא יודעת איך אבל מיד הוא ידעה שאני הולכת לפנימייה שעל הים (ככה קוראים לה אגב ) והוא אפילו הציעה לערוך לי סיור ביום הראשון . כמה נחמד מצידו .
"כבר פוגשת חברים חדשים מה מתוקה " אמרה סבתי כשחיכינו לסבא שיבוא לאסוף אותנו .
"הוא פשוט נראה נחמד , זה הכל " אמרתי במבוכה קלה כששמעתי את צופר המכונית של סבא .
אחרי שהגענו הביתה עליתי לחדר שלי שנמצע בקומה השנייה בבית צמוד הקרקע שלהם , בלל ששניהם ישנים בקומה הראשונה כל הקומה השנייה היא שלי , שי לי שם שירותים ומקלחת ומן סלון כזה עם ספות ישנות וטלוויזיה וכמובן החדר שלי ,ששירת אותי בערך שלוש פעמים כל שנה .
בחדר שלי יש ל מיטה רחבה וטלוויזיה עם מסך שטוח יש לי ארון בדים מלא בבגדים משנים קודמות ושולחן כתיבה ומעליו כברת עם ספרים ובשמים וכל זה .
אני כל כך מתקרגת לקרת מחר שכבר הכנסתי לתוך המזוודה שלי את כל הבדים וכל מה שאני אצטרך . מי היה מאמין שזה באמת קוראה , אני רון פרי , הולכת לגור בפנימייה שנמצאת על הים ועד בישראל . בוודאות לא יכול להיות טוב יותר . אני מקווה …


תגובות (2)

נחמד מאוד !!
למרות שיש קצת שגיאות כתיב: לקרת מחר/ לקראת מחר
שזה באמת קוראה/קורה
ארבע שורות לפני הסוף זה" אני כל כך מתרגשת"?
ארון בדים? למי יש ארון בדים? בד? טוב יש מלא סוגי בדים :צמר,משי..
אבל ארון בדים?עם כבר ארון בגדים:חולצה ,מכנסיים…, סורי זה פשוט לא נשמע לי הגיוני .
חוץ מזה זו התחלה מצוינת לסיפור ואני אעקוב אחרייך..^^וסליחה על התיקונים זה פשוט לא מסתדר לי בעיינים..

20/04/2014 12:23

דרגתי 4 ,אהבתי! ^^

20/04/2014 12:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך