פתאום אהבה-פרק 7.

author1 01/12/2019 592 צפיות אין תגובות

״את עדיין לא מדברת איתי?״ עומר שאל את נטלי כשהוא צונח על הספה בסלון,
בזמן שהוא מחזיק קערה של פוקפורן גדולה בידו.
נטלי לא ענתה לו היא רק הביטה בו בזמן שהיא מסרקת את שערה הארוך והרטוב לאחור.
״מה אתה מחפש?״ היא שאלה אותו בסקרנות כשראתה שהוא מדפדף במהירות בטלויזיה.
״סרט טוב״ הוא אמר לה בזמן שעינייו היו מרוכזות במסך.
״אם כבר סלחת לי ,נוכל לבלות יחד..״ הוא אמר לה וטפך בקלילות על המקום הפנוי בספה לידו.
נטלי לא ידעה מה לעשות,
היא לא רצתה לחזק את הקשר לה עם אחיה יותר ממה שהוא.
ומצדי שני היא רצתה לשכוח מגבריאל.
היא לא מפסיקה לחשוב עליו עם בחורה אחרת,והיא לא מבינה למה.
האם הוא שכח את הלילה שהם בילו יחד?.
״אני מבין שסלחת״ עומר אמר לה בחיוך חושף שיניים מרוצה שכנטלי התיישבה לידו בספה,
בזמן שהוא נשענן אחורנית לגב הספה.
״פשוט תשתוק ותשים משהו..״ נטלי אמרה לו ונשענה אחרונית גם היא בזמן שעומר לחץ על אחד הסרטים שהיו במעודפים.
״הכל בסדר?״ עומר שאל את נטלי בחשדנות שהוא הרגיש את ידה משתחלת מתחתיו ומתאחדת עם ידה שהייתה מונחת על בטנו.
״כן,אני פשוט צריכה חיבוק..״ היא אמרה לו בפשטות וחיזקה את אחזתה בו.
״חיבוק ממני תמיד יהיה לך..״ עומר לה ונישק לה את שערה הרטוב וליטף אתה קלות.
הסרט לא עניין אותו,להביט בה שעות זה מה שהוא רצה.


״גבריאל ! טוב שאני פוגשת אותך ,
אתה רוצה לשבת ,להתעדכן בלוז שלך לשבוע הקרוב?״ המזכירה של גבריאל עצרה אותו כשהוא יצא ממשרדו מהירות .
״זה הכרחי?״ הוא שאל אותה במהירות כשהוא מיישר את הגקט שלו והחולצה המעט מקומטת שלו.
״זה אתה תבחר..״ היא אמרה לו בחיוך בזמן שהוא מבט לכיון משרדו לראות אם רון מתכוונת לצאת ,
אבל העיניים שלו נעצרו על משהו אחר במסדרון.
״מזה?״ הוא שאל אותה בסקרנות בזמן שהוא מרים את התמונה שנטלי זרקה שמה כמה שעות לפני.
״איזה ילדה אחת זרקה את זה פה ..״ היא אמרה לי בזלזול כשהביטה בתמונה העלובה בעינה.
״זה לא נראה שווה משהו.״ היא המשיכה וגבריאל רק הביט בתמונה בחיוך,
בזמן שהוא חושב שזה יכול להיות אחלה מתנה לנטלי.
״היא רצתה לפגוש אותך..להביא לך את זה אני מניחה,אמרתי לה שאתה עסוק אבל היא התעקשה,אחרי שהיא הבינה שאתה ממש עסוק היא עזבה בעצב..״ היא התחילה לספר לו במהירות וגבריאל עצר אותה.
״איזה ילדה?״ גבריאל עצר אותה כשהבין שיכול להיות שזאת נטלי ,
והמחשבה היחידה שעברה לו במוח זה -שיט.
״אין לי מושג,לעולם לא ראיתי אותה פה..״ היא אמרה לו בביטול לאחר שנסתה להזכר בשמה.
״איך היא נראת?״ הוא שאל אותה בסקרנות ,כשהוא ציפה לשמוע את התאור של נטלי במדיוק.
״מעט נמוכה,רזה,די יפה,שיער ג׳ינג׳י ארוך..״ היא אמרה לו באיטיות כשהיא מנסה להזכר במראה שלה,
וגבריאל נאנח כשהוא שמע את המילה -ג׳ינג׳י ,עכשיו הוא בטוח זאת הייתה נטלי.


״פשוט תתעלמי מזה..״ עומר לחש לנטלי בשקט כשהם היו בשיאו של הסרט ודפיקות בדלת נשמעו.
״אולי זה אבא?״ היא אמרה לו בדאגה שהדפיקות המשיכו.
״הוא אמר לי הבוקר שהוא נוסע מחוץ לעיר..״ הוא אמר לה בזמן שהוא מניח את ידו על ידה ,רומז לה שלא תילך.
״לא..פליז,.״ עומר אמר לה בפרצוף מאוכזב כשנטלי נעמדה על רגליה שהדפיקות רק התחזקו.
וכשהיא פתחת. את הדלת במהירות היא ראתה את גבריאל עומד נבוך בדלת..
ועוד לפני שהספיק להגיד היי נטלי סגרה את הדלת לפניו במהירות.
״מי זה?״ עומר שאל אותה בחשדנות שראתה שנטלי מתחילה להסמיק.
נטלי התעלמה ממנו ולקחה נשימה עמוקה ופתחתה את הדלת בחזרה בחיוך.
״חשבתי שאתה מישהו אחר..״ היא אמרה לו כתירוץ כשפתחה את הדלת.
״היי״ הוא אמר לה בחיוך מתעלם לגמרי ממה שקרה שניה לפניה.
״זה חבר שלך?״ גבריאל שאל בסקרנות את נטלי ,כשראה גבר יושב בספה עם פרצוף כועס שעוד שניה הוא קם להרביץ לו.
גבריאל מכיר את המבט הזה,זה מבט שהוא מקבל תמיד מבחורים שהוא מדבר עם חברות שלהם.
״לא..זה אחי התאום..״ היא אמרה לו במבוכה ויצא החוצה וסגרה את הדלת אחריה במהירות כדי לתת להם פרטיות.
״מה אתה עושה פה?״ היא שאלה אותו בסקרנות .
״אני באתי להתנצל..״ גבריאל התחיל להגיד לה ונטלי כבר הבינה לאיפה הוא חותר.
״זה לגמרי לא עניני..אתה יכול לעשות מה שבאלך..״ היא אמרה לו במבוכה ושילבה ידיים במטרה לחבק את עצמה.
״ברור,אבל זה לא נעים ומוסרי מצדי שזה יקרה בשעות העבודה ובמשרד שלי,אני מתנצל שנחשפת לזה..״ גבריאל אמר לה ונטלי מעט התעצבנה שהוא דיבר עלה כאילו היא תמימה.
״זה בסדר גבריאל באמת..לא היית צריך לבוא עד לכאן בשביל זה..איך ידעת איפה אני גרה?״ היא שאלה אותו בחשדנות שנזכרה לעולם לא אמרה לו .
״לפני כמה לילות חניתי ממש כאן ..זוכרת?את הלילה שלנו?״ גבריאל אמר לה בחיוך והצביע על חנייה שהייתה ממש מול הבית שהוא החזיר אותה כמה לילות קודם.
״כן אני זוכרת..״ נטלי מילמלה לו בזמן שהיא נזכרת בתחושה הנעימה שהוא מילא אותה כשהם בילו יחד.
״וגם תודה על המתנה שלך,אני מניח שהרבה יותר מנומס אם הייתי מקבל אותה ביד אבל גם בצד במסדרון זה בסדר..״ גבריאל אמר לה בחיוך ונטלי חייכה והסמיקה במהירות.
״היא מאוד יפה,היא מצאה חן בעיניי..״ גבריאל אמר לה בחיוך
נראה שהוא התכוון לתמונה, אבל ליבו התכוון למשהו אחרת.
״אז אני מניחה שהיא כבר לא תהיה זרוקה במסדרון..״ נטלי החזירה לו חיוך חושף שיניים מרוצה.
״לא..לגמרי אמצתי אותה למשרד״ הוא אמר לה גם הוא בחיוך מרוצה.
״אין בעד מה..״ נטלי אמרה שכבר לא היה לה מה לומר.
״כדי שאני אזוז,לפני שאחיך יצא עלי עם גרזן ביד.״ גבריאל אמר לה בציניות ודחף את ידו לכיסיו הקדמיות והתחיל להתקדם לכיון הרכב שלו.
״נטלי..״ הוא קרא לה פתאום והסתובב במהירות ,החליט שהוא עושה צעד נוסף.
״יש לי סיכוי לשכנע אותך לבלות איתי לילה נוסף ?״ הוא אמר לו בחיוך מבויש ,
לרגע הוא הרגיש כמו נער בן 16 שמציע חברות למישהי והוא לחוץ מתגובתה.
״בטח..״הוא אמרה לו והחזירה לו חיוך .


״אני לא מבין למה את הולכת..״ עומר שאל את נטלי מאוכזב בזמן שהיא החליקה את שערה במהירות.
״כי באלי..כי כיף לי איתו..להמשיך?״ היא אמרה לו בזמן שעינייה בחפשות בארון כבר משהו ללבוש.
״הוא מבוגר ממך,הוא הבוס שלך,לכי תדעי אולי הוא גם פסיכופט..״ עומר לה בכעס ובעט בקטנה בכיסא שהיה בחדר.
״הוא לא ,אני מכירה אותו,זה לא פעם ראשונה שאנחנו יוצאים..״ היא אמרה בניסיון להרגיע אותו ושלפה מהארון גופית סטן שחורה וג׳ינס קצר ונעלי סניקרס לבנות .
״אתה יכול..״ נטלי אמרה לו וסימנה לו להסתובב ועומר הסתובב בחוסר רצון כדי שנטלי תוכל להתלבש.
״אז מה..יש לך חבר עכשיו?״ עומר אמר לה מאוכזב שרק המחשבה על זה הכניסה אותו לעצבים.
״לא..אנחנו רק מבלים יחד..״ נטלי אמרה לו והתפשטה..
לפתע עומר ראה שיש מולו מראה שמשתקפת בדיוק לגופה של נטלי,הוא ניסה להסתיר את מבטו מהמראה אבל לא יכל שלא להציץ,
וכשראה את גופה החלק והערום של נטלי הוא נשך את שפתו התחתונה.
״אתה יכול להסתובב.״ נטלי אמרה לו שהיא סיימה להתלבש.
״ומה איתנו?״ עומר שאל אותה באכזבה והסתובב עלה.
״איתנו?מעולם לא היה איתנו..״ נטלי אמרה לו במבוכה כשעומר מתקרב עלה.
״אז למה נישקת אותי?,בקיץ שעבר?אני זוכר כל רגע שלנו ביחד..אני לא מצליח להוציא אותך מהראש..״ עומר אמר והניח את ידו על מותנה של נטלי.
״זה היה טעות,הייתי בודדה,ואתה היית שם בזמן הזה..רק רציתי מישהו לצידי,ולבחור בל זה היה טעות..אתה אחי וככה זה צריך להשאר..״ נטלי אמרה לו וראתה איך שלאט לאט פניו של עומר מתעצבות כשהיא אומרת את זה ואיך ליבו נשבר.
״היה לנו רגע..את יודעת את זה..זין על מה שיגידו ..תמודד עם הכל..״ עומר אמר לה ובניסיון לשכנע אותה שאולי היא מפחדת מתגובות של אנשים.
״אני לא אוהבת אותך..מעולם לא אהבתי,״ נטלי עצרה אותו ואמרה ,היא הרגישה שצריך לומר את זה בקול.
״זה פשוט היה טעות,בבקשה תנסה לשכוח את זה אוקי?״ היא אמרה לו, וחיבקה אותו
ועומר נאנח ,מנסה להנות ממנה עוד לשניה אחת לפני שהחיבוק התנתק.
היא התרחקה ,המבטים שלהם התנגשו ,הוא הביט בה והבין שהיא לא רוצה אותו ,הוא הרגיש איך הלב שלו נשבר כשנטלי יצא מהחדר לבחור למטה.
והוא התרסק על המיטה ,הוא כל כך רצה להיות הבחור שמחכה לה למטה.

״את מוכנה..״ גבריאל אמר לנטלי בחיוך כשנטלי צעדה עליו במהירות בזמן שהוא נשען על הרכב שלו.
״אני מוכנה״ היא אמרה לו בחזרה ונעצרה מולו,נעצרה קצת קרוב מידי ,עד שכמעט נשמה את האויר שהוא מוציא.
״שנזוז?״ הוא שאל אותה בזמן שהוא שקוע עמוק בתוך עינייה המהפנטות ,ולא יכול לזוז.
״כן..״ היא אמרה לו בלחש בזמן שהם המשיכו להביט אחד בשני לעוד כמה שניות עד שהם הצליחו לזוז ולהתרחק אחד מהשניה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך