חדשה
מקווה שאהבתן,10 תגובות וממשיכה3>

צ'אנס לאהבה -הקדמה

חדשה 12/04/2014 2181 צפיות 10 תגובות
מקווה שאהבתן,10 תגובות וממשיכה3>

הקדמה:
ליאן אמסלם- היי אני ליאן אמסלם בת 16 עולה לכיתה י'א גרה בתל אביב,אני בת יחידה אז אני מקבלת לרוב את כל מה שאני רוצה.. ישלי שיער בלונד טיבעי עד התחת,עיניים בצבע טורכיז,שפתיים מלאות,אני רזה כאילו לא מקל אבל רזה ויחסית גבוהה לשאר הבנות..כן לפי התיאור אפשר לחשוב שאני ברבי מהלכת..אבל ממש לא!
מלכת הכיתה אני לא,לרוב אני לובשת בגדים שגדולים עליי בכמה מידות כיד להסתיר את הגוף,איפור?לא נוגעת בזה..השיער שלי כל הזמן אסוף,לא מתקרבת לבנים,לא מעשנת,לא שותה..
ישלי חברה אחת הכי טובה וידיד ממש טוב הם כל הזמן מנסים לעודד אותי שאני יחזור לעצמי ויהיה ליאן של פעם,אתם בטח שואלים את עצמכם מזאת אומרת ליאן של פעם..טוב את זה תגלו בהמשך..

יולי אטיאס- היושש יולי אטיאס נעים להכיר בת 16 עולה לכיתה י'א מתל אביב,חולת שופינג ומסיבות שיער חום עד התחת שבאמצע הגב הופך לשטני, עיניים ירוקות,רזה וגבוהה,חברה הכי טובה של ליאן כפרה עליה אין אנשים כמוה,אני מנסה לעזור לה לחזור לעצמה אבל היא לא מקשיבה היא סגורה בתוך עצמה..חבר?ברור לידור אזואלי האושר של חיי3>

נתנאל מרציאנו-נתנאל מרציאנו האחד והיחיד נעים להכיר,בן 17 כיתה י'ב מתל אביב,החתיך הכובש השבור לבבות תגדירו אותי איך שאתם רוצים.. מטר שמונים,חטוב,שזוף,שיער שחור מארינס ועיניים כחולות החלום של כל בחורה,מכבד בחורות שמכבדות את עצמן,שותה ומעשן..גר עם אבא ואחותי הקטנה בת 6,אמא שלי עזבה אותנו כשהיינו קטנים אבא שלי היה שבור מיזה אבל הוא התגבר ומצא לעצמו אישה חדשה וואלה נישבע שאני מת עליה מבחינתי זאת האמא האמיתיית שלי.. אנחנו אחת ממשפחות הפשע הגדולות , גיליתי על זה רק לפני שנה,אבל אבא שלי שומר עלינו כמו על החיים שלו והוא בחיים לא יתן לנו להכנס לעולם הזה.

לידור אזולאי- לידור אזואלי נשמות אין מצב שהייתם בתל אביב ולא שמעתם עלי,בן 17 כיתה י'ב מתל אביב,שיער חום מארינס ועיניים ירוקות מטר שמונים,גובה,חטוב ושזוף,מעשן ושותה ישלי חברה יולי אטיאס האישה של חיי, החבר הכי טוב שלי זה נתנאל אח בנשמה נישבע,ישלי גם ידידה טובה כמו אחות ליאן אמסלם אין על הילדה הזאת אבל היא ממש חסרת ביטחון יולי אמרה לי שיש סיפור מאחורי זה אבל לא אמרה מה ואני לא מתכוון לחטט אם היא תירצה היא תספר.


תגובות (10)

תמשיכיייייי

12/04/2014 20:10

ייייאאא השתמשת יחסית בתיאור שלי ונתנאל אעעע התלהבתי יותר מדי?? יחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תמשיכייי

12/04/2014 20:11

תמשיכיי

12/04/2014 20:23

תמשיכיייייייייייייייייייייי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף ממי!!

12/04/2014 20:28

וואי תמשיכי

12/04/2014 20:49

ישששש עשיתת עוד סיפוררר!!!
תמישיכייי מהררררר!!

12/04/2014 23:23

תמשיכי

12/04/2014 23:49

נכון הסיפור של ליאן זה או אוהב אותך בגידה?!?!
ותמשיכיייי

13/04/2014 00:08

את תוסיפי עוד בהמשך או שרק אלה הדמויות?!…
נראה לי שנרשמתי אצלך :0
ו…
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13/04/2014 10:48

    בינתיים אלה הדמויות,ניראה אם אני יצטרך בהמשך

    13/04/2014 15:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך