חדשה
ישלי עכשיו מתכונת בתנ'ך אז את הפרק הבא אני יעלה בערב הוא כבר מוכן,מקווה אהבתן תגובות וממשיכה3>

צ'אנס לאהבה -פרק 26

חדשה 11/05/2014 1997 צפיות 10 תגובות
ישלי עכשיו מתכונת בתנ'ך אז את הפרק הבא אני יעלה בערב הוא כבר מוכן,מקווה אהבתן תגובות וממשיכה3>

"אולי קצת יותר מזה" אמרתי,ולפי הבעת הפנים שלה היא הבינה לבד.
"חבל,אל תשכח שהזהרתי אותך שאתה תפגע" אמרה,מזכירה לי את השיחה שלנו שרצנו.

נקודת מבט של ליאן:
בוקר של יום ראשון תהרגו אותי וזהו! המחשבה היחידה שמעודדת אותי שעוד 4 ימים ראש השנה אז יש חופשש!!:)
קמתי בחוסר חשק מוחלט,שטפתי פנים,לבשתי שורט ג'ינס בהיר גבוהה וחולצה פשוטה בצבע טורכיז,אווינאס בצבע של החולצה,פודרה,סומק,מסקרה,והייתי מוכנה.
לקחתי את התיק שלי הכנסתי מטען וארנק וירדתי למטה.
"בוקר טוב" אמרה אמא כשנכנסתי למטבח.
"בוקר?כן,טוב? ממש לא" אמרתי בתסכול ואכלתי את ארוחת הבוקר.
"תתעודדי יום רביעי את יוצאת לחופש" אמרה בניסיון לעודד אותי.
"זאת המחשבה היחידה שמחזיקה אותי שפויה" אמרתי היא צחקה ויצאתי מהבית.

"בוקר" אמרה יולי.
"עייף" השלמתי אותה וצחקנו.
"תתעודדי לומדים היום עד 12" אמרה בחיוך
"מה מי אמר?" שאלתי עם חיוך
"המורה לאזרחות יצאה לחופש כבר" אמרה
"ישש" צעקתי,לפחות משהו אחד שעושה לי את היום.
"מה היא עושה פה?"שאלתי בשוק כשנכנסנו לבית ספר.
"ידידה שלו,אתן מכירות?" שאלה יולי.
"כן,רגע מה אמרת ידידה?" שאלתי מנסה להבין אם היא קראה הרגע ידידה לזאת שמחבקת את לידור שבמקרה היא האקסית שלו.
"כן" אמרה,מה הוא לא סיפר לה שהיא האקסית שלו!?
"בוקר טוב" אמרה יולי ונישקה את לידור.
"שקדיי" צעקתי בחיוך וחיבקתי אותה.

*שקד ממן-בת 16 כיתה י'א,עד לפני שנה וחצי גרתי בתל אביב בסוף ט' עברתי להרצליה ועכשיו חזרתי שוב לתל אביב. שיער בלונד גלי,עיניים חומות גבוהה ורזה.אני וליאן היינו חברות ממש טובות לפני שעזבתי ואנשים תמיד היו בטוחים שאנחנו אחיות.אני האקסית של לידור היינו ביחד שנה ובחופש הגדול כשעזבתי נפרדנו ובת דודה של נתנאל:)

"תאומהה שליי" צעקה וחיבקה אותי חזרה.
"מזה תעשי סיבוב מתי חזרת ליהיות כזאת כוסית?" שאלה
"הפתעה" אמרתי בחיוך..
"מה אתן מכירות?" שאלה יולי.
"כן זאת הBFF השניה שלי" אמרתי בחיוך,והסתכלתי על לידור שלא ידע איפה לקבור את עצמו באותה שניה.
היה צלצול אז הלכנו לכיתה,מסתבר שהיא איתנו באותה כיתה..היא ויולי הכירו וגם ממש התחברו.
"המורה?"שאלתי את המורה לאזרחות.
"כן ליאן את יכולה לצאת" אמר יודע שזה בידיוק מה שאני יבקש,צחקתי ויצאתי לטייל בחוץ.
יצאתי לבחוץ,וראיתי את לידור יושב על הספסל התקדמתי אליו והתיישבתי ליידו.

"מה יש?" שאלתי כשראיתי אותו שם ידיים על הבירכיים והראש שלו קבור בין הידיים..
"אני משתגע" אמר
"שקד?" שאלתי בגיחוך והוא הנהנן..
"תשמע דבר ראשון אתה חייב לספר ליולי שזאת האקסית שלך "אמרתי
"אני מפחד" אמר ואני צחקתי,אני ולידור מכירים מאז שאנחנו קטנים והוא בחיים לא מפחד.
"ייאלה כבר תיהיה גבר ודבר איתה" אמרתי
"ודבר שני מה עם שקד?" שאלתי.
"חשבתי ששכחתי ממנה אבל היא חזרה והלב שלי לא הפסיק לפעם כשראיתי אותה,הבטן שלי התהפכה" אמר,הם ניפרדו כי היא הייתה צריכה לעבור להרצליה הוא היה שבור מזה ואז הוא פגש את יולי והיא קצת השכיחה לו אותה.
"אין מה לעשות אהבה ראשונה לא שוכחים" אמרתי וחייכתי חיוך מנחם.
"תתייעץ עם נתי,אולי הוא יוכל לעזור לך יותר ממני מנקודת מבט של גבר" אמרתי
"נראלך הוא יתלה אותי "אמר מהר.
"למה? "שאלתי לא מבינה.
"ליאני אם את לא יודעת שקד היא בת דודה שלו,וכשהוא ישמע שאני חושב אם ללכת על בת דודה שלו או יולי ברור שהוא יגיד בת דודה שלו וגם יהרוג אותי אם אני יפגע בה" אמר מהר,מה?! שקד בת דודה שלו?
"אז תעשה מה שהלב שלך אומר" אמרתי,אחרי שתיקה של 5 דקות הוא קם מהספסל..
"לאן אתה?" שאלתי לא מבינה..
"לעשות את מה שהלב שלי אומר" אמר וחייך.
"תודה על הכל ליאני" אמר בחיוך ורץ לבפנים.מוזר עזרתי לו ואני אפילו לא יודעת איך..

"נו מה את תמשיכי להתעלם ממני עוד הרבה?" נתנאל שאל והתיישב ליידי..הסתכלתי אליו ושתקתי.
"אני מבין שכן" אמר והסתכל אלי,אחרי אתמול אני מתחמקת ממנו ומתעלמת,הוא חייב להפסיק לאהוב אותי!
"טוב אז נשב שנינו ונשתוק" אמר והמשיך להסתכל אלי,ישבנו 10 דקות שותקים ומסתכלים אחד על השני.הוא בכוונה מסתכל אלי כי הוא יודע שאני שונאת את זה ואין מצב אני ישתוק על זה.
"דיי" אמרתי וכיסיתי את הפנים.שמעתי אותו צוחק.
"תפסיקי" אמר מנסה להוריד לי את הידיים מהפנים.
"אז תפסיק להסתכל על הכיעור שלי" אמרתי והורדתי את הידיים.
"אני אוהב להסתכל על הכיעור הזה,זה הכיעור הכי יפה שראיתי" אמר בחיוך,אוף למה הוא חייב ליהיות כלכך מושלם?
"כדי שגם תפסיק לאהוב את הכיעור הזה" אמרתיי לו והחיוך שלו ישר ירד מהפנים.
"זה בילתי אפשרי" אמר.
"למה?"שאלתי
"כי התאהבתי,וכשאני מאוהב אני לא יכול לשחרר" אמר וליטף אותי,עברה לי צמרמורת בגוף אבל דיי אסור לנו להיות ביחד אני שוב יפגע.


תגובות (10)

אומאייגאדדד אוקייי שנתנאל וליאן יהיו ביחד כבר ומה שקד קשווורררה אוףףף איתךךךך די תעיפו את שקד או שהיא תהיה חברה של אלירן
את כותתבת מוושלםם תמשיכי מצידי באמצע המתכונת או בצהוריים או משו לא יודעת מווושלםםםםםםם אבל תממשיכי כבר

11/05/2014 12:23

יאווווו איזהה חמודדדד
תמשיכייי

11/05/2014 13:22

אומייגאדדדד זה מושלםםםם!!
בהצלחה במתכונת חיים שלייי אלופההה.
אוהבת מלא ותמשיכיי עכשיו

11/05/2014 14:30

תמשיכי!!!!!!!! ותעלימי את שקד או שתהפכי אותה לזונה או משו פשוט שלא תיכנס בין יולי ללידור ברור?!

11/05/2014 14:43

אהובה שליי בהצלחה!! אין חיים שלי את מוציאה 100 מבטיחה!!
וכרגיל הפרק מושלם רצח!!
ואני מחכה לפרק של הנשיקה בין נתנאל לליאן שלא תחשבי ששכחתי!
ותמשיכי כשאת יכולה..
אוהבת המון המון המון <3

11/05/2014 14:52

בהצלחה!
מושלםםםםםםם
תמשיכי!

11/05/2014 15:32

אעאה! מושלם! תמשיכייי♥
ובהצלחה! :)

11/05/2014 15:57

מושלםםםםם תמשיכיייייי אני ממש מחכה לנשיקה של ליאן ונתיייי !!!!!! אז… תמשיכייי

11/05/2014 16:29

נתנאל וליאן עכשיו ביחד !!!!
לתמיד.
גם כשימותו.
ביחד בקבר ומעבר !!!
תמשיייכיייייי

11/05/2014 17:27

אוויייי איזה חמוד נתנאל הוא אמר לה שהוא אוהב אותה, אני פשוט מאוהבת בואא!!!

11/05/2014 18:56
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך