חדשה
לא יודעת מה איתכן אני ממש אהבתי את הפרק:) אני מקווה שלא תהרגו אותי אבל פרק הבא זה פרק אחרון והוא כבר כתוב,ואני אומרת כבר מעכשיו אין עונה שניה.. מקווה שאהבתן,כמה שיורת תגובות ככה יורת מהר אני יעלה את הפרק אוהבת אותכן3>

צ'אנס לאהבה -פרק 28+29

חדשה 11/05/2014 1991 צפיות 7 תגובות
לא יודעת מה איתכן אני ממש אהבתי את הפרק:) אני מקווה שלא תהרגו אותי אבל פרק הבא זה פרק אחרון והוא כבר כתוב,ואני אומרת כבר מעכשיו אין עונה שניה.. מקווה שאהבתן,כמה שיורת תגובות ככה יורת מהר אני יעלה את הפרק אוהבת אותכן3>

"לא,אני לא רוצה שוב להפגע" אמרתי והיא הנהנה להבנה.
"טוב חיים שלי הבטחתי לאמא שאני יעזור לה עם הבישולים אני עפה" אמרה נתנה לי נשיקה בלחי והלכה,הייתי ממש עייפה אז נכנסתי להתקלח והלכתי לישון.

עברו יומיים מאז ששקד חזרה,מחר יוצאים לחופש.
"מה יש יולי?" שאלתי אותה כשיצאתי להפסקה והיא ישבה על הספסל קפוא מסתכלת קדימה.
"יולי?" שאלתי מנסה למשוך את תשומת הלב שלה..
"מה?" שאלה והסתכלה אלי.
"מה קרה?" שאלתי וחיבקתי אותה.
"נפרדנו" אמרה,היא אמרה את זה בכלכך פשטות הייתי בטוחה היא תשבר תבכה,אבל לא היא פשוט קיבלה את זה.
"את בסדר עם זה?" שאלתי
"כן,אני הרי זאת שניפרדתי ממנו" אמרה,מה?!
"מה?" שאלתי בשוק.
"נו ליאן שנינו יודעים שבשבועיים האחרונים אנחנו כבר לא מתפקדים כמו זוג,אני יגיד לך את האמת מאז שאלירן בא שמתי עליו עין,ואני רואה שלידור אוהב את שקד אבל בגלל שהוא בן והוא רוצה לשמור על הכבוד שלי הוא לא יפרד ממני אז עשיתי טובה לשנינו ונפרדנו" אמרה,ואו לא ציפיתי ממנה להיות כזאת בוגרת.
"אז אם את נפרדת ממנו למה את ככה?" שאלתי
"את יודעת בכל זאת לסיים קשר של שנה זה קשה" אמרה וחיבקתי אותה.
"מה קרה? "שאל אלירן ובא מולנו..
"ישלנו עוד רווקה בחבורה" אמרתי וקרצתי לו.
"מה?ממתי?" שאל בשוק אבל ראיית חיוך על הפנים שלו.
"מאתמול בערב" אמרה יולי.
"יפה שלי את בסדר?" שאל וחיבק אותה.
"כן" אמרה
"טוב אני הולכת למצוא את לידור" אמרתי והלכתי משאירה אותם לבד..

"הינה אתה" אמרתי ונכנסתי למחששה
"איך אתה? "שאלתי אותה שאלה בידיוק כמו יולי,הוא גם היה כמוה עם מבט קפוא.
"מנסה לעכל" אמר בגיחוך.
"שקד יודעת? "שאלתי הוא הניד את ראשו לשלילה.
"דיברתם עליכם מאז שהיא הגיע?" שאלתי, שוב הוא הניד את ראשה לשלילה.
"אז הגיע הזמן" אמרתי וקמתי הוא הסתכל אלי במבט לא מבין.
"שקד" צעקתי היא בידיוק עברה ליד המחששה.
"מה? "שאלה ונכנסה.
"אני הולכת דברו" אמרתי ופרשתי הביתה,איך זה הגיוני שאני עוזרת לכולם עם אהבה אבל רק לי אין כזאת?!

"היוש אמא" אמרתי כשנכנסתי הביתה.
"היי מתוקה למה חזרת כל כך מוקדם?" שאלה.
"התעייפתי מהיום הזה" אמרתי והתיישבתי לדיה.
"כרגיל" אמרה וצחקה.
"שחכתי להגיד לך" אמרה
"מה?" שאלתי
"נוסעים לחופש לאילת" אמרה
"ישש" התלהבתי,אני חולה על אילתת!
"כן,רק הפעם נוסעים עם משפחת מרציאנו" אמרה,נחנקתי מהמים.
"את רצינית?" שאלתי בשוק.
"כן,למה יש בעיה?" שאלה,ברור שיש בעיה איך אני יהיה איתו עכשיו שבוע שלם לבד באותו מקום כשלהיות איתו 10 דקות לבד אני לא יכולה.
"לא" אמרתי ועליתי לישון.
התעוררתי השעה הייתה שבע בערב,ראיית שהם שלחו בקבוצה שיושבים בפארק ולהיות שם ב8.
הלכתי לארון הוצאתי שורט קרעים עם חולצת בטן רחבה בצבע ב'ז שמצויר עליה פיס וכפכפים ורודים..
התאפרתי,מרחתי מאייקאפ,מסקרה,סומק,אודם אדום,לקחתי את האייפון ויצאתי לפארק.

'אפיה את?' קיבלתי הודעה מיולי
'מאחוריך' רשמתי
'איפה מאחורי'שאלה והסתובבה.
"פה" צעקתי והיא קפצה מבהלה,כולם צחקו.
"היוש" אמרתי ונתתי לכולם נשיקת שלום.
ישבנו שעה ואז כולם התחילו להתפזר ונישארנו רק אני נתי יולי אלירן לידור ושקד..נוצר מצב שכל אחד ישב בפינה מבודד,ואני ישבתי עם נתנאל..
"שמעת כבר?" שאל והסתכל אלי.
"שמעתי מה?" שאלתי.
"שמחר אילת" אמר בחיוך..
"אז כן" אמרתי ביובש.
"קצת יותר התלהבות בכל זאת תראי אותי בבגד ים" אמר וקרץ לי.
"אם כבר אתה זה שצריך להתלהב שתיראה אותי בבגד ים" החזרתי לו.
"תאמיני לי שאני מתלהב" אמר עם חיוך מבסוט מעצמו.
"דפוק" אמרתי צוחקת..הגענו למצב שאנחנו יושבים ושותקים כבר 10 דקות,אנחנו פשוט יושבים אחד מול השני ובוהים אחד בשני.

"יפה אחת" אמר פתאום ממשיך לבהות בי.
"מה יהיה איתך נתי?" שאלתי באנחה וליטפתי לו את הלחי.
"לא יודע יפה שלי תגידי לי את" אמר והסתכל לי עמוק בעיניים.
"לא יודעת אני לא מבינה אותך" אמרתי ביאוש
"גם אני לא זה בסדר" אמר בחיוך,שגורם לי ישר גם לחייך.
"אתה יכול להשיג כל אחת,אשכרה כל אחת..מה נתקעת עלי?" שאלתי,אני חייבת שהוא יפסיק לאהוב אותי.
"אבל מה אני יעשה שהראשונה שהתאהבתי בה ממבט ראשון זאת את?" שאל,איך שהוא אמר את זה הלב שלי התחיל לדפוק עוד שניה יצא מהמקום..
"בסדר יש מבט שני,מבט שלישי תעבור הלאה תמצא מישהי חדשה" אמרתי,עצוב שכל מה שאני אומרת לו אני לא מתכוונת לזה באמת,אבל אני חייבת שהוא יעבור הלאה אני לא רוצה להפגע שוב!
"איך אפשר להשוות את המבטים של האחרות למבטים שלך?" שאל,לעזעזל אני מנסה לגרום לו להפסיק לאהוב אותי ואני זאת שמתחילה לאהוב.
"אני אמרתי לך לא לאהוב אותי,אתה סתם תפגע ולא תקבל את אותה אהבה" אמרתי,כרגיל שיקרתי,אני מתחילה לפתח אליו משהו.
"נשבע לך שאם הייתי מאמין לך הייתי משחרר כבר ממזמן" אמר והסתכל לי עמוק בעיניים.
"למה אתה לא מאמין לי? איזה סיבה ישלי לשקר לך? "שאלתי לא מבינה מנסה לחפות על עצמי.
"את לא משקרת לי אבל את משקרת לעצמך" אמר,כמה שהוא צודק.
"אני פה כדי לעזור לך לשחרר" אמר
"לשחרר מה? "שאלתי לא מבינה..
"לשחרר את הסתימה שמפרידה ביניך לבין התת מודע שלך" אמר בחיוך מתגרה.
"אתה חיי בסרט" אמרתי,מנסה להכחיש.
"אולי כולם מאמינים שאת מלכת הקרח,אבל אני ידוע שמבפנים הקרח שלך ממזמן הפך להיות מים" אמר,בחיים לא חשבתי שהוא יגיד כזה דבר.
"נתי שחרר" אמרתי,מנסה שירד מהנושא.
"קודם תספרי לי מה ישלך,מה חוסם אותך?" שאל,לספר לא או לא זאת השאלה.


תגובות (7)

מה פרק אחרון?! ואפילו לא הייתה נשיקה!!
אני אישית התאהבתי בפרק הזה!!
אני מאוהבת בךך ומקווה שתמשיכי לעדכן פה באתר כי באמת נקשרתי אלייך ולטולי בצורה מטורפת!!
אוהבת המון המון ואת כישרון!!
ואלירן ויוליי שיהיו ביחד!!

11/05/2014 21:07

לאלאלא לא זה לא יכול להיות פרק אחרוןןןןןןןן הם עדיין לא הסיפקו להיות ביחד!!!!!?? נו דיייייי תעשי עונה 2 פליז אני מתחננת אני מכורה לסיפור שלךךךך בבקשה חיים שלי!!! חחחחחחחחחחחחח אבל תעשי עונה 2!!! פליזייייי

11/05/2014 21:10

מההההההההה אבללללללללללל הם לאאא היתנשקוווווו אפילוווווווווווווו
שהיווווו כברררר זוגגגגגג
תמשיכייייייייי דחוףףףף

11/05/2014 21:17

אם פרק הבא זה פרק אחרון,טוב…אני אפילו לא חשבתי על זה.
אבל בכל מקרה הסיפור הזה מושלםםםםםם
תמשיכי!!!

11/05/2014 21:21

ווואיי מה אני עושה לך!!! אין מצב פרק אחרון!!!
לא הייתה נשיקה ואלירן ויולי עדיין לא ביחד!!
אני אוהבת אותך מלאאא <3
אבל אסור לך להפסיק!! בטח שלא להפסיק לכתוב באתר!!

11/05/2014 21:22

למה פרק אחרון?!?! אאווףףףףף ביאסת…. תמשיכי כבר!!!!!! ויותר מפרק אחד בבקשה!!!!!!!!

11/05/2014 21:35

לאאאא לא פרק אחרוןןןן הם עדיין לא ביחדד וגם אלירן ויולי לאאא
את כותבת מושלם באמת שהתאהבתי בסיפור הזה!!

11/05/2014 21:36
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך