כותבת מהלב♥
טוב אז אלו הדמויות הראשיות יש עוד דמויות אבל אלו הראשיות אני יודעת שבינתיים זה קצת צפוי אבל אני יכולה להגיד שיש כמה דברים שיהיו מאוד לא צפויים בסיפור הזה . זה אולי נראה עכשיו שהדמות של טוהר קצת לא קשורה אבל כמו שאמרתי צרך לחכות ולראות.. אוהבת אתכן והפעם אני רוצה לגמור את הסיפור .. לילה טוב♥

צבועה באהבה -דמויות הסיפור

כותבת מהלב♥ 02/11/2015 951 צפיות 2 תגובות
טוב אז אלו הדמויות הראשיות יש עוד דמויות אבל אלו הראשיות אני יודעת שבינתיים זה קצת צפוי אבל אני יכולה להגיד שיש כמה דברים שיהיו מאוד לא צפויים בסיפור הזה . זה אולי נראה עכשיו שהדמות של טוהר קצת לא קשורה אבל כמו שאמרתי צרך לחכות ולראות.. אוהבת אתכן והפעם אני רוצה לגמור את הסיפור .. לילה טוב♥

בס"ד
טוהר:נערה בת 16 לומדת באולפנה וחיה בבית דתי ,אבל הלב שלה רחוק בכל הדברים האלה ,חיה בשקר ,נראית חזקה מבחוץ אבל לא מבינים כמה היא רגישה מבפנים.
החברה הכי טובה שלה היא בבית ספר חילוני ,חיה בעתם בין שני העולמות ,שרה מדהים אבל לא עושה עם זה כלום בגלל הדת ,כי הוריה לא מסכימים בגלל שזה להופיע מול בנים וזה..
הכי רחוק שהגיעה זה היה במקהלת האולפנית.
רוצה להגשים חלום ,להוריד את המסכה,האם היא תעשה את זה ?

אלירן:חי את החיים הטובים ,אוהב את עצמו יותר אליל הבנות ,והמראה שלו מצדיק את זה ,אוהב את המשפחה שלו יותר מהכול ,ויעשה בשבילה כל אחד ממנה הכול .
כסף תמיד היה אצל המשפחה שלו בעיה ולפעמים אוכל היה מותרות ,אבל לעולם לא החסיר מאחיו הקטנים כלום ,עובד בשביל לתת להם כל מה שהם רק ירצו .
אוהב את השיטה להשתמש ולזרוק(סטוציונר) מכבד בחורה שמכבדת את עצמה .
האם הוא ימצא אהבה?,האם הוא בכלל יאבד את אהבת חייו בין אצבועותיו?
החבר הכי טוב שלו זה גיא ,חברים מגיל קטן וכל אחד יעשה הכול למען השני.

נור: החברה הכי טובה של טוהר,היחידה שיודעת על הסוד שטוהר מסתירה מכולם ,לא מאמינה באהבה ,חושבת שזה סתם איזשהו רגש שהמציאו בשביל שנרגיש טוב עם עצמנו.
נערה מצחיקה שלוקחת כל דבר שקרה לה לצד הטוב,בעלת בטחון גבוה ,יודעת מי היא ומה היא ,אוהבת את עצמה,ילדה של אבא ואמא.
האם נור תמצא אהבה?ואם כן מי זה יהיה?

גיא:החבר הכי טוב של אלירן תמיד היה מחוזר ,ועד עכשיו מחוזר בבנות אבל כבר שנה שהוא בטוח שמצא את אהבה חייו ,עדן ,אוהבת אותה יותר ממה שהוא אוהב את עצמו,היא שינתה אותו רק לטובה.
גר בדירה עם אחותו הקטנה אחרי שההורים שלהם עזבו אותם בטענה שהם" לא מסוגלים לגדל אותם יותר",עובד קשה בשביל לא להחסיר מאחותו הקטנה כלום ,הדברים הכי חשובים לו בחיים הם אחותו ועדן..
האם אהבה שלו לעדן תישאר כמו שהיא?ומה עם אחותו?ומה עם החברות שלו ושל אלירן?

עדן:החברה של גיא ,גיא הוא אהבת חייה ,מרבה לריב עם הוריה בערך כל יום ,לא מסוגלת יותר להיות בבית ,אבל יודעת שבסך הכול כל הריבים שלה עם ההורים שלה זה מדאגה .
נערה יפה שתמיד גיא מתעצבן שמתחילים איתה ,חושבת שהיא וגיא זה לנצח..
האם זה באמת לנצח?מה יקרה עם הריבים עם ההורים שלה?


תגובות (2)

רק תיקון קטן, גיא החבר הכי טוב של אלירן, לא של גיא

10/12/2015 22:48

חח צודקת אני מתקנת תודה על הערה…♥

14/01/2016 01:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך