כותבת מהלב♥
טוב אז אלירן יצאת זבל! מעניין למה הוא לא יכל בסוף אבל.. מה אתם אומרים על הפרק? אוהבת המון המון♥

צבועה באהבה-פרק 12

כותבת מהלב♥ 01/12/2015 1102 צפיות 4 תגובות
טוב אז אלירן יצאת זבל! מעניין למה הוא לא יכל בסוף אבל.. מה אתם אומרים על הפרק? אוהבת המון המון♥

בס"ד

נקודת מבט של טוהר:
קמתי בבוקר והפרפרים מאתמול רק גברו,היום אני יוצאת עם אלירן,מקווה שהוא זוכר שלא תיהיה לי פאדיחה .
נכנסתי למקלחת והסתכלתי על המראה ראיתי נערה כבת שש עשרה בערך שצבע שערה הוא חום בהיר שתמיד אהבתי הוא היה יחסית ארוך ,השיער שלי זה היה הדבר שהכי אהבתי אצלי.
הסתכלתי על עיניי וראיתי כמה הן בוהקות ,צבען התכלת זהר באור המקלחת,צחצחתי את שיניי ושטפתי פנים.
הלכתי לחדר שלי והוצאתי מהארון חצאית קצת אחרי הברך וחולצת בית ספר ,קלעתי לשערי צמה ונעלתי סנדלים ,הסתכלתי במראה ולא אהבתי את מה שאני רואה ,'זאת לא המציאות' מלמלתי לעצמי,ריססתי דאונדורנט והתזתי בושם ,לקחתי את התיק והלכתי למטבח ,אמא הייתה במטבח והכינה כריכים,'בוקר טוב טוהר' ,היא אמרה וחייכה את החיוך היפה שלה ,'בוקר טוב אמא' חייכתי אליה גם ,'איפה אבא?' שאלתי כבר הרבה זמן לא ראיתי אותו בבית ,הוא כל הזמן עובד.
'בעבודה ,הוא פתח את החנות מוקדם' ענתה,הנהנתי והתיישבתי בכסא במטבח ,לאבא שלי הייתה מכולת ,ואמא שלי עבדה בתור מטפלת לתינוקות אבל אמא שלי לא עבדה הרבה כמו אבא שלי ,שאותו בקושי ראיתי .
בדרך כלל במשפחות חרדיות הדבר צריך ללמוד תורה והאשה עובדת ,גם אצל ההורים שלי זה היה ככה אבל כשנולדו להם כבר שני ילידים הם הבינו שהם לא יכולים להמשיך ככה,אז גם אבא שלי התחיל לעבוד ,ופתח מכולת בשכונה חרדית שליד הבית שלי ,ששם כל המוצרים הם בד"ץ.
אחרי כמה דקות שאני ואמא דיברנו קצת על שבת ועל זה שכל המשפחה באה אלינו יצאתי לבית הספר.

נקודת מבט של אלירן:
'אני מקווה שאתה זוכר',שאלה אותי נור ישר כשנכנסה למחששה,'זוכר מה?' אמרתי בקול מסטול מהשינה.
'נו את הדייט עם טוהר היום' אמרה והתיישבה לידי,'הא זה' אמרתי וחייכתי ,'כן זה' אמרה וחיכתה אותי,'גן אני זוכר אל תדאגי אני לא יבריז לה' גיחכתי.
'יופי' אמרה וקמה והתחילה ללכת ואז נעצרה ואמרה 'ועוד פעם תזהר לפגוע בה' אמרה ברצינות והמשיכה ללכת .
אני מקווה מאוד לא לפגוע בה ,היא דווקא נראית נחמדה,אבל גם מעניין אותי הסיפור שלי מה הקטע שפעם אחת חצאית ופעם אחת היא עם שורט שלא מכסה כלום.
היה צלצול ,ואז נזכרתי שאני עובד ,לקחתי את התיק שלי ויצאתי מהבית ספר.

נקודת מבט של נור:
נכנסתי לשיעור בכמה דקות איחור והמורה אמרה ישר כשנכנסתי לכיתה 'נור למה איחרת?' שאלה בקול המעצבן שלה שאף אחד לא סובל,'טוב אל תחפרי' אמרתי וישבתי במקום היא גלגלה עיניים כנראה מהרגל והמשיכה ללמד.
אני לא הצלחתי להקשיב אני רק חשבתי על הדייט של אלירן וטוהר ,התרגשתי בשבילה זאת פעם ראשונה שיש לה קטע כזה עם בן ,שהיא יוצאת לדייט!
ואני את האמת פוחדת שאלירן יפגע בה ,גם ככה היא עוברת הרבה לא צריך להוסיף עליה.
אם הוא יפגע בה אני יהרוג אותו ,"אני באה אלייך היום להתראגן נכון?" שלחה לי טוהר,סתומה כאילו זה לא היה ברור שלחתי לה "ברור ,בואי אליי בארבע" שלחתי לה ותוך כמה שניות היא ענתה,"סגור".
שמתי את הפאלפון על השולחן וכבר ההתרגשות רק גברה.

נקודת מבט של אלירן:
הגעתי למכולת של אסי וישר התחלתי לעבוד פירקתי סחורה שהגיעה ,סידרתי את הדברים ,והשעה הייתה כבר חמש ,יש עוד שלוש שעות עד שאני צריך לאסוף את טוהר,'בי אסי נשמה' אמרתי לו וניגבתי את הזיעה מהמצח שלי,'ביי כפרה, את הכסף תקבל מחר טוב?' שאל ,'כן' עניתי לו ויצאתי מהמכולת .
רצתי הביתה ,בכל זאת חייבים לשמור קצת על כושר,השעה הייתה חמש וחצי התקלחתי ונכנסתי לישון ביקתשי מגאיה להעיר אותי בשבע ,ידתע שהיא לא תשכח.

נקודת מבט של טוהר:

הגעתי אל נור בשעה איחור כי נרדמתי 'תגידי איפה היית?' היא צעקה כשפתחה את הדלת,'מצטערת נרדמתי' אמרתי בקול מהוסס,'טוב בואי תכנסי יש לנו הרבה עבודה' אמרה ובחנה את הגוף שלי ,נכנסתי והופתעתי לגלות שההורים שלה לא בבית ,'איפה ההורים שלך?' שאלתי ,'יצאו ליום כיף ביחד אנאערף' אמרה ומשכה אותי למעלה.
רק ההורים של טוהר יכולים לצאת ליום כיף ביחד ,יש להם קטע כזה שבערך כל חודש הם יוצאים למקום אחד לטייל.
טוהר הושיבה אותי על הכסא שבחדר והסתכלה עליי כמה שניות,'מה?' שאלתי אחרי שהיא הביטה לי בעיניים כבר בצורה מפחידה,'טוב בואי נתחיל' היא אמרה ונכנסה לחדר ארונות שלה אחרי כמה דקות היא חזרה עם עשר שמלות בערך,'יאלה תתחילי למדוד' פקדה,'לא התווכחתי והתחלתי למדוד,מדדתי שמלה אחת ונור ישבה על שמלה והייתה השופטת,'לא השמלה הזאת מקטינה לך את הציצי' היא אמרה על שמלה כחולה רחבה כזאת,נאנחתי והתחלתי למדוד את האחרות ,אחת כחולה מדיי ,אחת אדומה מדיי,אחת מחווריה אותי ,עד שמדדתי שמלה יבצבע ירוק בהיר שהלמעלה שלה הוא רשת ,היא פשוט הייתה יפה מושלמת עליי ,'וואוו זה כל כך ברור שאת לובשת אותה' הכריזה וצעקה משמחה,צחקתי ,אבל אחרי שניה נור נהייתה שוב רצינית 'טוב יאלה עשיו תורידי את השמלה ותלבשי בגדים רגילים ,הגיע זמן האיפור' מחאה כפיים.
התלבשתי בבגדים הרגילים שלי והתיישבתי על הכסא ליד שידת האיפור של נור,היא בחנה אותי כמה שניות ואז התחילה היא שמה לי קצת מייקאפ וסומק ,היא מרחה לי עיפון שחור מתחת לעיניים וטיפה אודם,'זהו את מושלמת' צעקה משמחה כשסיימה ,השעה הייתה כבר שרבע לשמונה ,התלבשתי בשמלה והתזתי קצת בושם וריססתי דאונדורנט ,ענדתי עגילים מכסף קצת ארוכים.
ואז בדיוק קיבלתי הודעה "תקשיבי טוהר אני ממש מצטער אבל אני בסוף לא יכול לבוא ,אפשר בפעם אחרת אם באלך" זה היה אלירן!
ידעתי שהיה אסור לי להסכים מלכתחילה ,דמעות עמדו בעיניי.


תגובות (4)

איזה זבל מה נראה לו?! תמשיכי מהר.

01/12/2015 17:52
Sn

לא לא לא לא לא הוא אידיוט פשוט ! תמישכייי הכתיבה שלך מדהימה וגורמת לי רק לרצות לקרוא עוד ! אוהבת ומעריצה אותך ????

01/12/2015 18:45

חח אתן לא מבינות אחזה שמחה אתן גורמות לי בלב

01/12/2015 21:05

היי העלתי הקדמה לסיפור ערסים.אשמח אם תקראו ותגיבו

01/12/2015 22:08
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך