כותבת מהלב♥
אז כנראה שיש אנשים שהם יפים גם כשהם עושים קקי(ידיעה מעניינת) אוקיי אז פרק מעפן! אבל הבטחתי אז אני אקיים הפרק מוקדש לשלוש שריגשו אותי ברמות בתגובות שלהן :השחיינית המסתורית,IOVE ,ואני1122. אתן לא מבינים איזה אושר אתם גורמים לי שאתם מגיבים. פרק הבא פרק יותר טוב אוהבת המון המון♥ חנוכה שמח!

צבועה באהבה-פרק 17

כותבת מהלב♥ 09/12/2015 930 צפיות 2 תגובות
אז כנראה שיש אנשים שהם יפים גם כשהם עושים קקי(ידיעה מעניינת) אוקיי אז פרק מעפן! אבל הבטחתי אז אני אקיים הפרק מוקדש לשלוש שריגשו אותי ברמות בתגובות שלהן :השחיינית המסתורית,IOVE ,ואני1122. אתן לא מבינים איזה אושר אתם גורמים לי שאתם מגיבים. פרק הבא פרק יותר טוב אוהבת המון המון♥ חנוכה שמח!

בס\'\'ד
נקודת מבט של עדן:
התחלתי ללכת ברחוב בלי לדעת לאן אני הולכת,לא עניין אותי מה שיש ברחוב,רק עניין אותי לצאת משם כמה שיותר מהר,תמיד ידעתי שהיא לא אוהבת אותי אבל היום גיליתי שהא שונאת אותי.
שמתי יד על החתך שבצח שלי הוא לא הפסיק לדמם,לא ידעתי לאן ללכת מפה הרגשתי שאני אבודה,שאין לי מוצא.
אני שונאת את ההורים האלה,למה הם הביאו אותי לעולם ,בשביל לשנוא אותי?! הוצאתי את הפאלפון מהכיס האחורי וחייגתי לגיא,הוא היחיד שיכול לעזור לי עכשיו ,החזקתי את הדמעות ,אני לא רוצה לבכות,'כן חיימשלי?' ענה והיה נשמע שהערתי אותו,'הערתי אותך?' שאלתי מנסה להחזיק את הדמעות,נאחזת בשיניים בשביל שהן לא יתפרצו,'לא ,לא מה פתאום' ענה ,ידעתי שהערתי אותו,'תגיד אני יכולה לישון אצלך?' שאלתי אותו,לא רציתי לישון ברחוב,ידעתי מה שהולך שם,פחדתי,'כן בטח אני בא עוד שתי דקות תהיי מחוץ לבית' אמר ושמעתי שהוא קם מהמיטה,'הא..גיא אני לא בבית' אמרתי והקול שלי נשבר,אבל הדמעות עדיין לא פרצו,'אז איפה את יפה שלי?' שאל אותי בדאגה,'אני לא כל כך יודעת' אמרתי ואז חשבתי על זה שפשוט הלכתי בלי לשים לב לאן אני הולכת,'תרגעי תנסי לאתר שם של רחוב טוב ?' אמר בקול רגוע,'טוב' אמרתי כמו ילדה קטנה,והתחלתי ללכת בניסיון לאתר שם של רחוב כלשהו,ואז ראיתי רחוב "גאות",'גיא רחוב גאות ' אמרתי 'טוב חמש דקות אני שם' אמר ו'את רוצה שאני אשאר איתך על הקו יפה שלי?' ,'לא לא זה בסדר' אמרתי וניתקתי ,למרות שזה היה הדבר היחידי שרציתי,חיכתי לגיא,היה לי קר,חשבתי על מה שקרה היום ,הדם עדיין נזל מהמצח,אני לא ממינה שהיא גרמה לזה,אני לא מסוגלת לקרוא לה אמא שלי
אחרי כמה דקות גיא הגיע,הוא הסתכל עליי מהאוטו ,הסתכלתי עליו כעל המושיע שלי,נכנסתי לאוטו ואז כבר לא יכולתי להחזיק את זה בפנים הדמעות המרות ששמרתי בפנים התפרצו בבת אחת,לא ידעתי מה לעשות ,כאב לי,גם מבחינה פיזית אבל בעיקר בנפש,כאב לי בלב,'יפה שלי מה קרה לך שם?' שאל והצביע על המצח,שמתי את ראשי בתוך החזה שלו ,הרטבתי את חולצתו בדמעות שלי בדם שלי,'הי עדן תסתכלי עליי מה קרה מי עשה לך את זה ?' שאל בדאגה,'א..מ..א שלי' גמגתי מהדמעות,הסתכלתי עליו ,הוא היה בשוק ,'טוב בואי לבית שלי נראה איך מטפלים בזה' אמר ונתן לי נשיקה בראש,הנהנתי והמשכתי לבכות,בשקט ,הדמעות זלגו על לחיי .

נקודת מבט של טוהר:
'אז אנחנו' התחלתי לומר כשהוא חנה מול הבית של נור ,היא כבר חזרה יותר מוקדם כשהשתכרה לגמרי,אז ידיד מהכיתה שלה החזיר אותה, ,לא רציתי ללחוץ על אלירן ,'אנחנו מה?' אמר וחייך אליי,'עזוב לא משנה' אמרתי ובאתי לצאת מהאוטו,'מה את שואלת אם אנחנו חברים?' גיכך,'כן' אמרתי בביישנות,לא היה לי נעים.
'תגידי לי אם זה עונה על השאלה שלך' חיכה אותך ממקודם ונישק אותי,כשנפרדנו חייכתי את החיוך הכי אמיתי שלי,'טוב' אמרתי,'טוב' הוא חזר אחריי,'אני אשלח לך הודעה' אמרתי ויצאתי מהאוטו,'לילה טוב' אמר ,'לילה טוב' אמרתי ויצאתי מהאוטו ,הוא בהה בי מהחלון של האוטו שלו,זה היה אוטו קטן אבל נחמד,חייכתי אליו והוא קרץ לי.
התחלתי ללכת לכיוון הבית של נור,הדלת הייתה נעולה,הוצאתי את המפתח שנמצא מתחת לשטיח שבכניסה ופתחתי את הדלת.
כן אני חושבת שאני מאוהבת באלירן מיימון!

נקודת מבט של גיא:
נכנסנו לבית שלי ,והוצאתי ערכת עזרה ראשונה מהארון שבאמבטיה,'תן לי אני יעשה את זה' עדן ולקחה את התחבושת ואת הנוזל לחיטוי,לא התווכחתי,הסתכלתי איך היא מחטאה את החתך שלה,לא ידעתי מה לעשות,לא האמנתי שאמא שלה עשתה לה את זה ,ידעתי שהיא אוהבת לריב איתה ,אבל לא ידעתי שעד כדי כך ,'את בסדר?' שאלתי והתקרבתי אליה,'כן אני מרגישה הרבה יותר טוב ,תודה' אמרה וניסתה לחייך ,זיהיתי שזה חיוך צבוע.
'אני יכולה לישון כאן כמה ימים?' שאלה את השאלה הכי טיפשית שיצאה לה מהפה,'תגידי את מפגרת או מה' אמרתי וחייכתי,היא חייכה חיוך קצת יותר אמיתי,הלב שלי עוד מעט יתפוצץ מרוב שאני אוהב אותה.
'אני יכולה להתקלח?' שאלה ,עוד פעם שאלה טיפשית,'לבד?' שאלתי וחייכתי,היא צחקה ודחפה אותי טיפה,'כן מפגר' ,'טוב חבל' אמרתי והוצאתי לה מגבת מהארון.
יצאתי מהמקלחת והלכתי למטבח ,התחלתי לחתוך סלט ,לא בשבילי בשביל עדן,אני שונא את כל הירקות האלה,ויטמינים יש גם באקטימל!
חתכתי סלט וטיגנתי חביתה ,'גיא' עדן צעקה לי מהמקלחת,'תביא לי בגדים' הלכתי לחדר שלי והוצאתי מהארון מכנס וגופייה שנשארו מפעמים קודמות שישנה אצלי,'קחי' אמרתי ונתתי לה את הבגדים,גופה היה מכוסה במגבת,לגרום לי לראות אותה ככה זה לא חוקי!
למרות שכבר ראיתי אותה בלי כלום ,אבל כל פעם שאני רואה אותה אני מתאהב בה מחדש.
הלכתי למטבח ושמתי גם שתי פרוסות לחם בצלחת שלה,'גיא זה בשבילי?' שאלה עדן כשסיימה להתלבש ובאה למטבח,'לא אז בשביל סבתא שלי שעוד מעט תדפוק בדלת' גיחכתי,היא צחקה גם,אני מאושר שאני מצחיק אותה.
היא ישבה על הכיסא והתחילה לאכול,ואני הסתכלתי עליה ,כן כמו שאמרתי בכל מצב היא יפה,כשהיא אוכלת כשהיא ישנה ,נראה לי אפילו כשהיא עושה קקי.


תגובות (2)

וואוו בבקשה תמשיכיייייי

09/12/2015 22:36

אני ממשיכה…אוהבת אותך♥

10/12/2015 13:04
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך