כותבת מהלב♥
טוב אז פרק 18 פרק נחמד לא יותר... מפרק הבא יש עוד פעם דרמות אשמח לעוד צפיות ותגובות,בבקשה מי שצופה שיגיב ... :) זה ממש ישמח אותי. חופש שמח♥ אוהבת המון♥

צבועה באהבה-פרק 18

כותבת מהלב♥ 10/12/2015 1169 צפיות 6 תגובות
טוב אז פרק 18 פרק נחמד לא יותר... מפרק הבא יש עוד פעם דרמות אשמח לעוד צפיות ותגובות,בבקשה מי שצופה שיגיב ... :) זה ממש ישמח אותי. חופש שמח♥ אוהבת המון♥

בס"ד
נקודת מבט של אלירן:
"יפה שלי לילה טוב" שלחתי לטוהר כשכבתי במיטה,"לילה טוב אוהבת אותך" שלחה לי,אני מאוהב ביצור החמוד הזה.
"מחר נפגשים!" קבעתי רק נפרדנו והרגשתי שאני חייב לראות אותה שוב,"בסדר מחר נפגשים",פתאום צלצל הפאלפון זאת הייתה טוהר,ישר עניתי,'מה חיימשלי לא הספיק לך לדבר איתי בהודעות' ,'זאת נור ותפסיק לגנוב לי את החברה לילה טוב שיהיה לך','לכי לישון יא שיכורה' אמרתי לה בצחוק,'די מפגרת' שמעתי את טוהר מאחורי הקו אומרת לנור ,ואז טוהר לקחה לה את הפאלפון,'אני מצטערת על החברה שלי' אמרה בקול מתנצל,'זה בסדר זאת נור' אמרתי וצחקתי היא צחקה גם,'טוב לילה טוב' אמרה ויכלתי לשמוע שהיא מחייכת,'לילה טוב יפה שלי' אמרתי וניתקתי.

נקודת מבט של עדן:
'אז אני לא יכולה לחזור הביתה אחרי מה שקרה' אמרתי לגיא אחרי שסיפרתי לו מה קרה,הוא היה בשוק ,בשוק ממה שקרה עם הבגדים,בשוק ממה שהיא אמרה לי,'את נשארת פה' קבע,'לא מה אתה דפוק אני לא רוצה להיות עלוקה' אמרתי ,לא היה לי נעים לגור בבית שלהם,'את יותר רצויה בבית הזה ממה שאני רצוי,וחוץ מזה צריך שמישהו ילמד את בר קצת דברים טובים לא?' אמר והסיט חתיכה משערי למאחורי האוזן שלי,חייכתי,והוא נתן לי נשיקה,'כבר אמרתי לך שאני אוהב אותך'חייך גיא,'סליחה שאי מפריעה לזוג האוהבים' התפרצה בר ,כנראה שהערנו אותה,'מצטערת שהערנו אותך' אמרתי וחייכתי אליה,היא הילדה הכי יפה שאני מכירה.
'זה בסדר לא ישנתי' הודתה וישבה בינינו,'עופי מפה' אמר לה גיא,'לא רוצה!' צחקה בר'עופי אמרתי לך' אמר עוד פעם,'תעזוב אותי' ,צחקה עוד יותר .
'וחוץ מזה אני צריכה להתחבר יותר עם עדן עכשיו שהיא הולכת לגור פה' אמרה בשוטוניקיות 'את צותת לנו?' קם גיא,'למה?' שאלה בהיסוס,'בגלל זה' אמר והרים אותה מהרגליים,והיא התחילה לצרוח,'די תעזוב אותי מטורף,אתה לא יודע מי אני ,אני יצא עליך' תעקה ובעטה לו בגב,וזה בכלל לא הזיז לו,'הא באמת מי את?' גיחך ,'זה לא באמת חשוב עכשיו' אמרה ונתנה לו אגרופים בגב אבל זה עדיין לא הזיז לו.
אני הסתכלתי על שניהם,כבר שהתחלנו לצאת גיא סיפר לי על אחותו ושזה הדבר הכי חשוב לו בחיים,ואני כל פעם רק מבינה את זה יותר.

נקודת מבט של טוהר:
קמתי בבוקר אחרי לילה ארוך עם נור,בסופו של דבר היא הקיאה את כל מה שהיא שתתה,אבל כבר הייתי רגילה אז לא עשיתי מזה עניין,היה שבת בבוקר וזה אומר יום בלי בית ספר!
יש לי את כל היום להיות בחוץ,להורים שלי תירצתי שאנחנו עושות כל הבנות של השבט שבת חברות ואני נשארת אצלה עד צאת שבת,אז אני יכולה לצאת עם אלירן,ניגשתי למקלחת של נור וצחצחתי שיניים,'בוקר טוב' הבהילה אותי נור מאוחרי המראה,ואני צרחתי את נשמתי,'תרגעי משוגעת' חייכה אלי והתחילה לצחצח שיניים,יצאתי מהמקלחת והדלקתי את הפאלפון, אני בדרך כלל מכבה את הפאלפון כשאני הולכת לישון,מי צריך את כל הקרינה הזאת?!.
נור יצאה מהמקלחת וירדנו למטה ,ההורים שלה ישבו בשולחן במטבח ,'בוקר טוב יפות' אמרה אמא של נור סיגל,סיגל הייתה האישה הכי מדהימה שהכרתי,'בוקר טוב' אמרנו להם שתינו.
'בואו יש פנקיקיים' אמר אבא של נור וערך לנו שתי צלחות סכין ומזלג,'אין לי תאבון' אמרה נור והרחיקה ממנה את הצלחת,'מה קרה אתמול שתית?' שאלה אמא של נור והסתכלה על נור במבט קצת מאוכזב,'כן קצת' הודתה נור,'פעם הבאה תלמדי שלא שותים' אמרה ושמה לי בצלחת שני פנקיקיים,למרות שלא כל כך רציתי לאכול לבד,התחלתי לאכול ,אמא של נור יודעת לבשל!
'בסדר אמא' רטנה נור,נור שונאת שמעירים לה,אבל ההורים שלה שונאים שהיא שותה,הם יהיו איתה תמיד אבל אם היא תעשן סמים או סיגריות או תשתה אלכוהול הם יגידו את דעתם.
ואז אבא שלה סיפר בדיחה והקליל את האווירה,הסתכלתי עליהם ,כמה הם שונים מהמשפחה שלי,המשפחה שלי מדהימה!אבל כל כך שונה,בדרך כלל מדברים אצלנו על מה אמר הרב,או על העבודה ,אני מכבדת אותם ובגלל זה אני לא אומרת שאני חילונית ,כי אני יודעת שזה ישבור את המשפחה שלי,אני יודעת שאבא שלי אולי ינתק איתי קשר,ואני לא רוצה שזה יקרה,כי ההורים שלי הם אנשים מדהימים.
אחרי שאכלנו,או יותר נכון אני אכלתי ,עלינו למעלה,ובדקתי בפאלפון אם יש הודעות חדשות,'היי יפה שלי בוקר טוב תהיי מוכנה עוד חצי שעה אני בא,הולכים לים,תתארגני בהתאם" כתב לי אלירן בהודעה,"אוקי" ההודעה נשלחה לפני עשר דקות ,זאת אומרת שיש לי עשרים דקות,שזה כלום!
'נור עוד עשרים דקות אני הולכת עם אלירן לים ,ואין לי כלום' אמרתי בדאגה בזמן שהיא שכבה במיטה,'תרגעי תקחי בגד ים ממני,ובגדים ממני' הרגיעה אותי,'היא הלכה לחדר ארונות שלה ,'הנה זה יתאים' יצאה מהחדר ארונות שלה עם בגד ים והסתכלה על החזה שלי,'וואוו הוא יפה' הודיתי,הוא באמת היה יפה הוא היה חצי שחור וחצי לבן והתחתון שלו אותו דבר,הלכתי למקלחת שלה,ולבשתי את הבגד ים,בינתיים נור שמה לי על המיטה חולצה רופפת כזאת ושורט קצר,ועל הרצפה הניחה בשבילי כפכפים,אין כמוה בעולם,'את מושלמת את יודעת' אמרתי לה כשסיימתי להתלבש,נשמע קול של הודעה מהפאלפון שלי,הסתכלתי זה היה מאלירן "יפה שלי אני למטה" הוא כתב,'טוב אני אסתדר בלי תיק נכון?' שאלתי את נור והיא הנהנה,"טוב ביי' אמרתי לנור ויצאתי מהחדר,'בהצלחה' צעקה לי נור.
ירדתי במדרגות ההורים שלה לא היו במטבח או בסלון כנראה םה בחדר שלהם,יצאתי מהבית של נור,והלכתי לאוטו של אלירן,ראיתי את האוטו עוד מרחוק,נכנסתי לאוטו,'שלום' אמרתי וחייכתי,'היי' אמר ונתק לי נשיקה,אלירן הדליק את הרדיו,וכמובן שם מוזיקה מזרחית,מה אני מתפלאה?!,'איכס מה זה הטעם הזה?' שאלתי והחלשתי את הרדיו,'זה שיר אמיתי' אמר אלירן קצת פגוע,'זה שיר אמיתי' אמרתי ושמתי שיר באנגלית,'איכס טפי על הגויים האלה' אמר בקול נגעל,צחקתי ואז כבר הגענו,יצאתי מהואוטו,לא ראיתי בחוף אנשים,'למה אין אנשים בחוף?' שאלתי,'זה חוף שלא הרבה הולכים אליו' ענה ואז המשיך,'מה אני צריך שכולם יסתכלו לך על התחת',אמר בקול רציני,צחקתי ואמרתי 'מישהו פה התחיל להיות קנאי הא?!' הצחיק אותי שאנחנו כולה יום ביחד והוא כבר מקנאה,'לא קנאי' אמר ושם את המשקפיי שמש שלו על העיניים,'אוקיי אז בוא נשב ליד הבנים שם' אמרתי והצבעתי ליד החבורת בנים היחידה שהייתה בחוף המבודד הזה,'נראה לך?!' אמר ולקח לי היד והתחיל ללכת,צחקתי כל כך ,הגענו למקום שלנו,'בוא נכנס' אמרתי והורדתי בגד ים,'לא' אמר וישב,'נו אל תיהי יבש בוא' אמרתי ומשכתי לו את היד מה שלא כל כך עזר,הוא ראה שהבנים שהיו שם התחילו להסתכל עלייך 'טוב בואי' אמר וקם ,הוא הוריד את החולצה שלו ואת המשקפי שמש,אמ'לה איזה גוף יש לו,אני יכולה להתעוור מרק לראות את זה ,'גוף יפה הא?!' גיחך כשראה שאני מסתכלת עליו,מיד הורדתי את העיניים,'יפה לך אדום' אמר וליטף לי את הלחי,'טוב בוא לים' אמרתי ומשכתי אותו,כמובן שהוא להך איתי אחרת בחיים לא הייתי מצליחה.
נכנסנו לים רוצה לראות משהו מצחיק?' שאל וחייך,'נו' אמרתי ,ואז הוא זרק עליי גוש חול על הפנים,'לא אני לא מאמינה שבאמת עשית את זה עכשיו' אמרתי בקול כועס וניקיתי את החול מהפנים שלי,ואז ניסיתי גם לקחת חתיכת גוש,אבל אני נמוכה מדיי,'מעצבן להיות גמדה הא?!' צחק,'אתה בוא לפה' צעקתי והתחלתי לרדוף אחריו במים,התעייפתי מהר כי אני שחיתי ,כי לא הגעתי לקרקעית!
'את בואי לפה' אמר אחרי כמה דקות של רדיפה והרים אותי על שתי ידיו,הוא הרים אותי כמו שמרימים נסיכות!
הפנים שלנו היו קרובות,'אני אוהב אותך' אמר ונישק אותי,זאת הנשיקה הכי טובה שהייתה לנו,'גם אני' אמרתי ונישקתי אותו,תיקון זאת הנשיקה הכי טובה שהייתה לנו!
'טוב בואי לחוף' אמר והתחיל ללכת כשאני עדיין על ידיו,ואז כשהגענו למקום שלנו הוא פשוט הניח אותי על החול,אין נסיך כמוהו!


תגובות (6)

טוב סורי שלא הגבתי בקודם פשוט לר ראיתי שהעלת אבל קראתי עכשיו ואיזה מושלם אלירן אני פשוט מאוהבת בו???? טוהר כזאת מושמושית ????, ושאמא של עדן תמות למה לא נרגעו לי העצבים ממנה ואם היא רק תתקרב לעדן אני יעיף לה את הכאפה של החיים???? וגיא גם מושלם איך שהוא עוזר לה ותומך בה יש בנים שהיו בורחים אבל הוא כזה חמדמד???? ותמשיכי מהר!!!

10/12/2015 17:01

איזה זוג מושלם בסיפור מושלם!!!!פרק מהמממםםם!!!! תמשיכייי!

10/12/2015 19:35

מהממייייייים
תמשיכייייייי הכי מהר שאת יכולה!!!!!

10/12/2015 21:23

אני פשוט חולה עליכן♥

10/12/2015 21:48

מהמם!!!

11/12/2015 22:09

♥תודה רבה♥

12/12/2015 18:24
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך