כותבת מהלב♥
טוב אז עוד פרק... אני לא יודעת אם אני יעלה עוד פרק היום.. ומחר אני די בטוחה שאני לא יעלה כי אני לא בבית בכלל... טוב אז אשמח אם תכתבו לי מה אתם חושבים על הפרק.. אוהבת המון המון♥

צבועה באהבה-פרק 21

כותבת מהלב♥ 13/12/2015 906 צפיות 6 תגובות
טוב אז עוד פרק... אני לא יודעת אם אני יעלה עוד פרק היום.. ומחר אני די בטוחה שאני לא יעלה כי אני לא בבית בכלל... טוב אז אשמח אם תכתבו לי מה אתם חושבים על הפרק.. אוהבת המון המון♥

בס\'\'ד
נקודת מבט של גיא:
'תעזבי את זה מפגרת' אמרתי לעדן בצחוק כשהעבירה כל שניה ערוץ בטלוויזיה,'אבל אתה שם רק ספורט' התבכיינה ונאנחה על הספה,'רק ספורט הא?אני יראה לך מה זה' אמרתי לה והשכבתי אותה על הספה שאני מעליה,'אתה יודע שאני יכולה להתלונן עליך שאתה מטריד אותי?!' חייכה,'נו תתלונני' גיחכתי ונתתי לה נשיקה.
פתאום הפאלפון שלי צלצל על הצג הופיע "האח היחיד" ,אלירן! 'הא אחי' אמרתי כשעניתי לפאלפון,'גיא' שמעתי אותו …בוכה?!
'מה קרה?' נבהלתי וירדתי מעדן,'גאיה גילו לה סרטן' אמר בבכי,'איפה אתה עכשיו?' שאלתי בדאגה,'בבית חולים' אמר,'אני שתי דקות שם' אמרתי וניתקתי את הפאלפון,'אני חייב ללכת' אמרתי ולבשתי את החולצה מעליי, 'לאן?' שאלה עדן באכזבה,'אני יספר לך שאני יחזור' אמרתי ולקחתי את המפתחות של האוטו ,נישקתי את עדן ויצאתי מהבית.
נסעתי במהירות לבית חולים,גאיה היא כמו אחותי הקטנה,אני לא יודע מה אני יעשה אם יקרה לה משהו,ואלירן ימות אם יקרה לה משהו,רק בשבילה הוא נשאר שפוי!
חניתי ונכנסתי מהר ,הלכתי לאן שאלירן הסביר לי שהוא נמצא,מצאתי אותו שם יושב עם אמא שלו אבאע שלו ואביב,הוא השפיל מבט ,כנראה לא רצה שיראו שהוא בכה.
'מה קורה אחי?' ישבתי לידו,הוא סימן לי עם הראש לבוא הצידה,הלכתי אחריו ,לא לפני שלחצתי יד לאביב ולאבא שלו ונתתי חיבוק לאמא שלו.
הגענו לחדר מדרגות והוא ישר אמר,'אני לא יודע מה לעשות,עוד לא סיפרנו לה ו..' רצה להמשיך אבל קטעתי אותו,'הי אחי תרגע ,אוקיי!גאיה חזקה יותר ממני וממך ביחד אתה מבין!היא תעבור את זה בקלות ,אתה מבין ,אתה צריך להיות חזק בשבילה אתה מבין,כי אם אתה תישבר היא לא תצליח לעשות את זה לבד,אבל אם תיהיה איתה הכול יהיה בסדר!' אמרתי לו בקול מלא מוטיבציה.
הוא הנהנן,'תודה' אמר ונתן לי חיבוק של אחים,יצאנו החוצה וראינו את הרופא מחוץ לחדר,התקרבנו אליהם ושמענו אותו אומר,'הגיע הזמן לספר לה ,אם אתם רוצים שאני יספר לה זה גם בסדר' 'אני יספר' התפרץ אלירן לדברי הרופא,הוא הנהן ונתן לו להיכנס.

נקודת מבט של אלירן:
ידעתי שאני צריך לספר לה ,ידעתי שאמא ואבא לא יעמדו בזה,וידעתי שאביב לא ירצה ,אז החלטתי שאני יעשה את זה ,נכנסתי לחדר היא ישבה על המיטה של הרופא,היא הייתה יותר ערנית ממקודם,\'אלירן אפשר לדעת מה יש לי?\' שאלה בתקיפות,לקחתי את הכיסא שהיה מול השולחן של הרופא וישבתי מולה.
'תקשיבי' התחלתי לומר ,'נו מה יש לי?' שאלה בדאגה,די אלירן תיהיה חזק תספר לה כבר!
'טוב עשו בדיקות ומצאו גידול סרטני,גאיה יש לך סרטן' אמרתי בבת אחת,היא הסתכלה עליי במבט לא מאמין ,ואז קמה מהמיטה,'אתה עובד עליי נכון?' קמה ,הנדתי בראשי ,היא הסתכלה עלי במבט של "בבקשה תגיד שזה בדיחה" ,'גאיה תרגעי למזלך מצאו את הגידול בשלבים מוקדמים' אמרתי בניסיון להרגיע,'אתה אומר לי להירגע?!' פניה היו עצבניות והיא התחילה לבכות,'למה לי?' צעקה ניגשתי אליה ,חיבקתי אותה והיא נתנה לי אגרופים בבטן,שלא כל כך הזיזו לי,'נשמה שלי אני תמיד יהיה איתך בסדר?' היא בכתה והרטיבה את חולצתי,הרגשתי חנק בגרון,לא אני חייב להיות חזק בשבילה!

נקודת מבט של טוהר:
"יפה שלי רק שתדע שאם אתה צריך משהו אני תמיד פה" שלחתי לאלירן,הוא עדיין לא הודיע לי מה קורה עם גאיה,אבל יש לי הרגשה שמשמהו לא טוב קרה.
לא משנה מה אני תמיד יהיה פה בשבילו,אני התאהבתי!
'טוהר תפתחי רגע' אמרה לי מאחורי הדלת ,פתחתי לה את הדלת,'אני רוצה לקחת בגדים מלוכלכים',אמרה ופתחה את הארון,הנהנתי ותןך רגע קמתי עוד פעם מהמיטה,'אמא אני יוציא לך' אמרתי,אסור שהיא תראה את הבגדים האמיתיים שלי ,'לא זה בסדר ' אמרה והתחילה לחטט בארון,תוך כמה שניות היא נעצרה,ידעתי את מה היא מצאה,היא הסתכלה עליי,בלעתי רוק,לא ידעתי מה לעשות.
'מה זה?' שאלה והרימה את המכנס גינ'ס למולי,לא יכולתי לשקר לה,דמעות עלו לי בעיניים ,היא זרקה את המכנס על הרצפה ויצאה מהחדר,פרצתי בבכי.
ידעתי מה הולך לקרות…


תגובות (6)

את כותבת יפה<3
סתם ממליצה לשים גרשיים-" כשמישהו מדבר.. זה ברור יותר.. אבל מהמם!

13/12/2015 18:00

ד"א.. אני חושבת שבטעות יצא לי דירוג נמוך אבל זה ממש בטעות.. מצטערת.. מקווה שאצליח לתקן

13/12/2015 18:02

איזה חמוד אלירן שהוא ככה עוזר לגאיה וגם גיא ממש תומך, ושהמשפחה של טוהר תקבל אותה כמו שהיא כי האמונה לא משנה את האדם❤

13/12/2015 20:20

מושלם!!! תמשיכי!♡♡

13/12/2015 21:40

וואו איזה מתחח. כרגיל, מהמםםם תמשיכיי

15/12/2015 01:44

עוד מעט עולה פרק חדש…
ולגבי הגרשיים אני חושבת שאני ישאר ככה כי כבר התרגלו לזה ככה אבל יש מצב בסיפור הבא אני יעשה כמו שאת אומרת .
ותודה רבה לכולם באמת אתם לא מבינים אפילו כמה זה משמח אותי..

15/12/2015 13:07
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך