כותבת מהלב♥
פרק קצר אני יודעת אבל את האמת שעכשיו סיימתי מבחן ואפשר לעשות מה שרוצים עד השיעור הבא . אז החלטתי לגמור. פרק הבא יהיה יותר ארוך!! אני כבר מתחילה לכתוב אותו. אני אשמח לתגובות אוהבת המון!! שבוע פצצות!!????

צבועה באהבה -פרק 34

כותבת מהלב♥ 10/01/2016 918 צפיות 3 תגובות
פרק קצר אני יודעת אבל את האמת שעכשיו סיימתי מבחן ואפשר לעשות מה שרוצים עד השיעור הבא . אז החלטתי לגמור. פרק הבא יהיה יותר ארוך!! אני כבר מתחילה לכתוב אותו. אני אשמח לתגובות אוהבת המון!! שבוע פצצות!!????

בס"ד
נקודת מבט של נור:
פתחתי את דלת הבית וטוהר הייתה מאחוריי לא יכולתי לבקש לעצמי חברה יותר טובה ממנה.
'נורי יפה שלי' אימא שלי קמה מהכיסא שלה ואמרה בדאגה.
היא חיבקה אותי ,ראיתי על עינה שהיא בכתה כאב לי שזה בגללי,אבל פשוט לא יכולתי להחזיק את זה יותר,כבר הרבה יותר מדי זמן שאני מחזיקה את זה בפנים.
'נור למה עשית את זה?' שאל אותי אבא של וחיבק אותי.
לא ידעתי מה להגיד ,הסתכלתי על טוהר והיא הסתכלה עליי במבט לא ברור,'זה לא משנה עכשיו' אמרה לי אימא וליטפה את שיערי.
'את האמת אימא שזה כן משנה שבו בבקשה אני חייבת לדבר איתכם' אמרתי ויצאתי מהחיבוקים שלהם.
'טוהר צאי בבקשה אני רוצה לדבר איתם לבד' אמרתי לטוהר היא רק הנהנה ויצאה.
'שבו' פקדתי שוב.
הם ישבו על הספה הגדולה ואני התיישבתי על השולחן בסלון כל שהייתי מולם.
'אני צריכה לדבר ואני צריכה שכל השיחה פשוט תקשיבו ולא תעצרו אותי' אמרתי ברצינות.
שניהם הנהנהו ,'אוקיי אז לפני שלוש שנים' התחלתי לומר והדמעות הנוראיות עלו לי שוב לעיניים.
נשמתי נשימה עמוקה והמשכתי 'ישנתי אצל שרית הבת של ורד וניר ו..באמצע הלילה כשישנתי' אמרתי והרגשתי חנק בגורני.
אני חייבת לספר,אני חייבת!
'באמצע הלילה הרגשתי פתאום שמכסים לי את הפה עם משהו ,נבהלתי והתעוררתי וראיתי שזאת יד,לא ידעתי מי זה ואז ראיתי שזה ניר'.
הדמעות טשטשו את העיניים שלי אבל אני יודעת שאני לא יכולה להתחמק מלספר עוד פעם.
לקחתי נשימה שניה והמשכתי לספר,'הוא גרר אותי לאוטו שלו והוא כיסה את העיניים שלי ,הוא התחיל לנסוע ,בהתחלה לא הבנתי מה קורה אבל אחרי כמה דקות כבר התחלתי לפחד,אחרי כמה זמן של נסיעה אני לא יודעת בדיוק כמה הגענו לאיזשהו מקום והוא הוריד ממני את כיסוי העיניים ואז הוא..' אמרתי והדמעות פרצו מעצמן.
'נור מה קרה אז?' שאל אבי ברצינות.
'אז הוא אנס אותי' אמרתי בקול חלש .
'הוא אנס אותי וחתך אותי בבטן בשביל שאני לא אוכל לשכוח את מה שעשה' אמרתי בבכי תמרורים.
השפלתי את מבטי לא יכולתי להסתכל להם בעיניים,התביישתי כל כך!
,היה שקט כמה שניות,הרמתי את מבטי ,אמא שלי בכתה בשקט,אבא שלי נענע את ראשו כלא מאמין.
'אני לא מאמינה' אמרה אימא שלי ושברה את השקט
'למה לא אמרת לנו שום דבר ברגע שזה קרה?' שאלה.
'כי התביישתי' הודיתי והשפלתי מעט את ראשי.
'והמפלצת הזאת בא לבית שלי!ואוכל מהאוכל שהכנתי לו!ו ומסתכל עליי בפנים מחייכות !' אבא שלי קם מהמקום וצעק .
היה לי קשה אבל רציתי לתת גם לו לפרוק.
'נור אני מבטיח לך שהוא ילך לכלא' אבא שלי התכופף והביט בי.
הנהנתי ,הוא חיבק אותי חיבוק חם ,חיבוק שהייתי כך כך צריכה.
'הכול יהיה בסדר אני מבטיחה לך' לחשה לי אימא וליטפה את שיערי.


תגובות (3)

חחח אני תמיד מסיימת בדקה האחרונה???? סוף סוף נור סיפרה למישהו ועכשיו הבן אלף הזה יכנס לכלא תודה לאל, אין לי כל כך מה לחפור אז תמשיכי מהר

10/01/2016 17:20

דייי זה סיפור כלכך מושלםםפ תמשיכיייי

10/01/2016 18:12

    חח תודה אני ממשיכה ממש בקרוב כבר חצי פרק גמור

    11/01/2016 00:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך