כותבת מהלב♥
שעמום יתר אני יודעת :( אבל רציתי לתת עוד קצת נקודת על הדמות אני יודעת שזה ממש ממש ממש משעמם אל עוד מעט תיהיה עלילה . אוהבת המון המון ואשמח לתגובות.

צבועה באהבה -פרק 8

כותבת מהלב♥ 27/11/2015 974 צפיות 2 תגובות
שעמום יתר אני יודעת :( אבל רציתי לתת עוד קצת נקודת על הדמות אני יודעת שזה ממש ממש ממש משעמם אל עוד מעט תיהיה עלילה . אוהבת המון המון ואשמח לתגובות.

בס"ד
נקודת מבט של נור:
קמתי בבוקר וישר צחצחתי שינים ,שמתי שירים במחשב ,כי ככה מתחיל יום טוב,והתחלתי לרקוד.
כמה דקות אחרי שרקדתי ניגשתי לחדר הארונות שלי והוצאתי משם חולצת בית ספר בצבע שחור וגי'נס בהיר בצבע כחול בהיר ,ונעלתי את נעלי האולסטאר השחורות הגבוהות שלי ,חרא אני מתאפרת!למי יש כוח על הבוקר?1 'נור תזדרזי' צעקה לי אמא מלמטה.
הפסקתי את המוזיקה לקחתי את התיק וירדתי למטה ,' בוקר טוב מותק' אמר לי אבא ונשק לראשי ,הוא ואמא ישבו לארוחת בוקר ,'תאכלי משהו', אמרה אמא ולקחה ביס מהטוסט שלה , 'אין זמן אני יקח משהו לדרך' אמרתי והצאתי שקית שוקו מהמקרר ולקחתי קוראסון שוקולד מהשולחן .
'ביי' אמרתי ופתחתי את הדלת והוצאתי את המפתחות של המכונית שלי מהתיק ,' ביי' אמרו שניהם ויצאתי מהבית.
נכנסתי למכונית שאבא ואמא קנו לי לכבוד זה שהוצאתי רישיון ,לא משנה שזה אחרי ארבעה טסטים…
הדלקתי את מערכת המוזיקה והתחלתי לשתות מהשוקו ולאכול מהקוראסון ,"תם ולא נשלם נחתם עוד פרק בעולם אני אמצא לי אור קטן …" התחלתי לשיר עם המוזיקה ,זמרת אף פעם לא הייתי אבל אהבתי לשיר.
הגעתי לחניית בית הספר ובדיוק ראיתי את גיא בר אחותו הקטנה של גיא ואלירן יוצאים מהמכונית של גיא ,בר המשיכה ללכת ואלירן וגיא ראו אותי אז הם חיכו לי .
'בוקר טוב' אמרתי בשמחה ואנרגיה,'את עם האנרגיות שלך על הבוקר ' מלמל אלירן כשהתקדמנו לכיוון בית הספר ,'מה יש שעה ראשונה?' שינה גיא את הנושא,'אזרחות' עניתי לו ,'טוב אחי אתה בא למחששה?' שאל גיא את אלירן,'בוא' ענה אלירן ,'טוב ביי חיימשלי' אממר גיא ונישק לי את הלחי, 'ביי' אמר אלירן ונישק לי את הלחי השניה .
'אה אלירן' צעקתי לו כשהם התחילו ללכת לכיוון המחששה ,'אה?' הוא ענה והסתובב ,בוא רגע' ביקשתי ממנו ,הוא חזר אחורה ,'מה?' הוא שאל והדליק סיגריה,'דיברת עם טוהר?' שאלתי בחיוך ,'כן סךם פלוצה זאת' אמר ושאף את אוויר הסיגריה,'היי לא לדבר ככה עליה' אמרתי לו ונתתי לו מכה קטנה בכתף ,'מצטער' אמר והרים ידיים כחף מפשע,'טוב ביי' אמרתי ונכנסתי לבית ספר.

נקודת מבט של טוהר:
"מה טובו אוהליך יעקב …" הבנות התחילו להתפלל ,אני סגרתי את הסידור ,אני כבר מזמן לא מתפללת .
המורה נעצה בי מבטים עד שלבסוף התקרבה אליי ולחשה לי 'טוהר בואי בבקשה החוצה אני רוצה לדבר איתך' ,כל העיניים הופנו אליי,מה מה הן רוצות ממני ,תתפללו..!
יצאתי החוצה והמורה ישר דיברה,'טוהר רבקה כבר הרבה זמן שאני שמה לב שאת לא מתפללת קרה משהו?' ,'כלום לא קרה' עניתי באדישות.
'אז אני מבקשת לפתוח סידור ולהתפלל ' אמרה ושילבה ידיים,נכנסתי לכיתה וישבתי במקום ,כל הבנות סובבו אליהן את המבט ,'מה?' אמרתי בכעס ,כולן סובבו את הראש חזרה והמשיכו להתפלל ,ואני פתחתי את הסידור אבל לא התפללתי.
כל השעתיים הראשונות עברו במהירות ובהפסקה התכתבתי עם נור,היא סיפרה לי על זה שהיא דיברה היום בבוקר עם אלירן ,עם בן!
אני כל כך מקנאה בה נמאס לי ,נמאס לי מזה שיש פה רק בנות ,כמה אני יכולה לראות בנות,נמאס לי להסתתר מההורים שלי ,נמאס לי להסתיר את עצמי.
אבל אני יודעת מה תיהיה התגובה של ההורים שלי אם אני אגלה להם שאני לא שומרת שבת ,אני יודעת שהם ינתקו איתי קשר ,וזה יהיה לי קשה מדי.
קבעתי עם נור שאני יבוא אליה אחרי בית ספר ובגלל שהיא גומרת רבע שעה אחרי אני יחכה לה בבית ספר,רק מקווה לא לפגוש את אלירן…!

נקודת מבט אלירן:
ישבתי במחששה לבד ,גיא היה עם עדן וכל האחרים היו עם בנות ,ולי לא היה כוח רציתי קצת שקט,הדלקתי את הסיגריה בערך הסיגריה החמישית שלי היום,ואז ראיתי מישהי מרחוק עם חצאית עד הרצפה יפה כזאת,רגע!זאת טוהר ,לא אין מצב מה היא תעשה פה?! וככל שהיא התקרבה היא רק הייתה דומה יותר ויותר לטוהר ,היא הייתה נראית אבודה חמודה כזאת,אחח כמה היא יכולה להיות יפה…!
לא אלירן אתה לא חושב עליה ככה ,ממש לא!
התקרבתי אליה בשביל לבדוק אם היא צריכה עזרה..
'צריכה עזרה?' שאלתי בחיוך היא נבהלה טיפה והסתובבה אליי ,כשהיא ראתה אותי היא חייכה ,'סתם אני מחכה לנור ואני לא כל כך יודעת איפה הכיתה שלה' ,ענתה בביישנות,'יפה לך ככה' אמרתי ובחנתי את הגוף שלה,אני בטוח שמתחת לבגדים האלה יש מה לראות..!
די אלירן די..!
'איך ככה?' שאלה בבישנות המתוקה שלה ונגעה בחצאית שלה,'ככה עם בגדים' אמרתי והיא עשתה מבט מוזר כזה ,'מתי הייתי בלי בגדים?' שאלה בלי הבנה,'במסיבה הזאת מה שלבשת ממש לא נקרא בגדים' אמרתי בקול קצת חלש,היא צחקה הצחוק שלה היה ממכר ,צחוק יפה כזה ,הצחוק הכי מיוחד ששמעתי.
'את יפה' הודיתי,היא הסמיקה ואמרה בשקט 'תודה' ,'טוב בואי אני אקח אותך אל הכיתה של נור' שיניתי נושא בשביל להוציא אותה מהמבוכה .
'תודה ' אמרה והלכה אחריי,חיכיתי לה והיא הלכה לידי ,כל הדרך לא דיברנו רק הסתכלתי עליה ,וחשבתי כמה היא יפה .
אלירן יש מצב אתה מתאהב?


תגובות (2)

אני מתה על הכתיבה שלךך!
וגם על הסיפור המושלם זה:))
מחכה להמשך ^-^

27/11/2015 14:46

תודה רבה♥

27/11/2015 14:47
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך