כותבת מהלב♥
טוב אז זה הפרק ,פרק לא כל כך יפה .. מצטערתת.. אוהבת המון המון המון♥ לילה טוב♥

צבועה באהבה -פרק 9

כותבת מהלב♥ 28/11/2015 956 צפיות תגובה אחת
טוב אז זה הפרק ,פרק לא כל כך יפה .. מצטערתת.. אוהבת המון המון המון♥ לילה טוב♥

בס"ד
נקודת מבט טוהר:
'אז הנה הכיתה שלה היא מסיימת בערך עוד חמש דקות 'אמר לי אלירן כשהגענו לכיתה של נור,'תודה' אמרתי בביישנות,'אז ניפגש?' הוא שאל וגירד בראשו,'כן' אמרתי והבטתי בעינוי הן כל כך יפות ,ירוקות וכחולות מעורבבות היה בהן עומק ,די טוהר תפסיקי!
'טוב אז ביי' אמר והלך ,חייכתי חיוך כל כך גדול,עד שהיה הצלצול ונור יצאה מהכיתה כשראתה אותי חייכה גם היא ולא הבינה למה אני כל כך מחייכת.
'מה קרה?' שאלה שיצאה מהכיתה,'כלום' אמרתי והמשכתי לחייך ,'אוקיי' אמרה וחייכה חיוך תחמני ,היא הלכה והתחילה לספר לי על המורה החופרת ,אבל אני לא הקשבתי אני חשבתי רק מישהו אחד וזה ,אלירן!

נקודת מבט עדן:
'טוב אני צריכה ללכת'אמרתי לגיא ונישקתי אותו ,כבר עברה רבע שעה מסיום הלימודים,נשארה לי עוד רבע שעה אם לא יהרגו אותי,הוא נאנח והפסיק לנשק אותי ,'בואי אני אקח אותך' אמר והתחיל ללכת,'אני מצטערת' אמרתי ונשארתי לעמוד במקום,'בואי' אמר והמשיך ללכת ,דמעות עמדו לי בעיניים אני שונאת אותם אני שונאת אותם,בגללם הקשר שלי ושל גיא נהרס.
כל הדרך באוטו הייתה שתיקה ,גיא שם מוזיקה אבל חשבתי רק על מה שהם עושים ,הם פשוט הורסיפ לי את החיים.
הגענו לבית שלי ,'ביי' אמרתי לו ונתתי לו נשיקה הוא לא הגיב,אני אמרתי שאני מצטערת' אמרתי במלמול,'אין על מה זאת לא אשמתך' ,הוא אמר והסתכל עליי כמה שניות ,ואז הוא נישק אותי נשיקה אמיתית.
חייכתי ידעתי שהוא לא כועס ,גם הוא חייך 'ביי יפה שלי אני לא כועס עלייך תזכרי ,אני אוהב אותך' אמר 'גם אני' אמרתי ויצאתי מהאוטו חייכתי לו את החיוך שהוא אוהב והתחלתי ללכת הביתה.
נכנסתי הביתה ואמא הייתה במטבח והישלה משהו ,'אני בבית' אמרתי והנחתי את התיק בכניסה,'תקחי את התיק לחדר שלך אין לך משרתים בבית' אמרה,כבר לא היה לי כוח לריב ,לא היה לי כוח לומר כלום ,לקחתי את התיק לחדר שלי וירדתי למטה,'יש אוכל בואי' אמרה באדישות ,ישבתי על כסא שמסביב לשולחן,היא שמה לי את הצלחת עם האוכל מולי ,והתחלתי לאכול,היא ישבה מולי ואמרה לי בפנים 'אפשר לאכול לא צריך להתחיל לאכול כמו בהמה ,בכל זאת אני הכנתי את האוכל הזה' אמרה ולקחה ביס,'סליחה' אמרתי ולקחתי עוד ביס,כבר יצא לי החשק לאכול אבל אכלתי בכל זאת לא רציתי שאמא תכעס.

נקודת מבט אלירן:
חזרתי הביתה מהבית ספר וראיתי את גאיה יושבת ואוכלת מסביב לשולחן ,החלטתי לדבר איתה על "החבר הזה שלה" ,ישבתי מולה ולא דיברתי ,היא הסתכלה עליי במבט לא מבין וחייכה חיוך קטן,'מה?' שאלה אחרי כמה שניות,'סתם ,תגידי מי זה החבר הזה שלך?' שאלתי ברצינות,'היא שיחקה עם האוכל בצלחת של,ואמרה לי 'הוא כבר לא החבר שלי' הודתה 'מה הוא עשה?' קפצתי מהמקום,'הוא לא עשה כלום זה היה ביחד' היא אמרה,הסתכלתי עליה כמה שניות 'אוקיי' אמרתי אחרי כמה דקות ,'איפה אביב?' שיניתי נושא,'אני יודעת בטח אצל מישהי' ענתה והמשיכה לאכול,'הילד הזה שיהיה בריא' אמרתי וחייכתי,'לא פשוט אתה יותר טוב' היא לקחה את הצלחת שלה לכיור והתחילה לשטוף כלים,אחח כפרה על הילדה הזאת ,'סליחה מה אמרת?' שאלתי בחיוך,'מה שאתה שומע' אמרה וזרקה לי לפנים את הקצף של הסבון כלים,'מה את חושבת שאת עושה?' אמרתי בעצבנות ,וואלה לא חבל אם זה היה פוגע לי במשהו בפנים שמעתי החרא הזה רעיל,לא חבל על הפנים היפות שלי.
'את זה' אמרה וזקרה עוד פעם,'תפסיקי עכשיו' אמרתי בעצבים,'לא רוצה 'אמרה והוציאה לשון.
וואלה התגעגעתי אליה הרבה זמן לא היינו ככה.
'התגעגעתי אלייך 'אמרה וחייכה אלי.
'גם אני' אמרתי ונישקתי את ראשה


תגובות (1)

אם זה פרק לא כל כך יפה אז מה זה פרק יפה?
הסיפור בכללי מעניין, ואני אשמח לקרוא המשך בהקדם!
נ.ב עוד לא קראתי סיפור על מישהי כמו טוהר ואני חושבת שזה כיוון מסקרן מאוד

28/11/2015 22:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך