פחח. יצא עלוב.

צוות הפאי – פרולוג

24/08/2012 655 צפיות 3 תגובות
פחח. יצא עלוב.

אני לא אתחיל את זה באיזו התרחשות מעניינית, כי אין התרחשויות מעניינות במיוחד במקומות וירטואלים, וכמובן שאני מנסה להיות כמו במקור.
הם היו בדיוק שבעה פעילים שם לפני דעתה, למרות שנועם מעולם לא הצליחה לספור.
היא – נועם, מאיה, טל, דריה, גל, נוה ואור. אבל אסור לכם הסתמך על הילדה הקטנה והמשעשעת הזאת, ששמה נועם.
היא הייתה רק בת 11, כפי שהצהירה בגאווה כבר יומיים או שלושה, והכינוי שלה היה הדמות האהובה עליה, ובדרך כלל השתנה כל חודש, או לפעמים שבועיים. כרגע זה היה סתם "Bianca Di Angelo". היא הייתה ילדה מוזרה עם נטיה למחשבת אובדניות וחפירות, אבל אף אחד לא באמת ידע את זה.
לעומת זאת, על מאיה היא ידעה יחסית מעט. עורה היה כהה יחסית, היא הייתה בת 15 וגרה בבאר שבע. היא הייתה חובבת ספרים כמעט כמו נועם, אבל נועם לא ידעה כלל על כך, טוב, הא ידעה על כך מעט ביותר. מאיה היא ילדה מוכשרת ונחמדה לכולם, ונועם חיבבה אותה מאוד. הכינוי שלה השתנה כל הזמן, בעוד עכשיו הוא היה על הכינוי האהוב עליה – First Love
טל היה נער בן 17, כמעט 18, עם כינוי שדבק בו בערך מאז שהעולם נברא, או כך לפחות חושבת שני, וכולם קראו לו "רקסי". הוא היה רזה, ונועם ורוב העולם חשבו שהוא אנורקסי. הוא היה חובב בעלי חיים וחברותי במיוחד, עם חיבה עזה לטמטום. הכינוי שלו תמיד היה אותו הדבר, מאז שהעולם נברא – "רקסי."
דריה הייתה מבוי סתום בשביל נועם, מכיוון שהיא ידעה רק שדריה בת 14, ושפעם כולם היו קוראים לה "פזיניקס", ואת הכינוי שלה היא פשוט לא יכלה לזכור. ועוד פחות מכך היא הכירה את גל, שאפילו את גילה לא ידעה. היא רק ידעה שהיא אוהבת לאפות ולבשל, וכמובן את הכינוי שלה – "Plank". נוה היא נער בן 12, שגר בנתניה והיה נער נחמד ביותר ומשקיען, ונועם חיבבה אותו בסתר ליבה, למרות שסירבה להצהיר בזאת, בלי לשים לב היא םמדה את הכינוי שלו , כמובן כי הוא היה קל ולא בגלל שום סיבה אחרת – "פרופסור נוה"
אור גם כן הייתה בת 17, כמו טל, אבל נועם ידעה רק שהיא ילדה מגניבה וכולם קוראים לה "סנופקין", ויש לה חבר ופייסבוק. הכינוי שלה, כמו שהיא זכרה לפחות, היה "Just".
אז אחרי שהסברתי לכם, ידידים יקרים כמה דברים על החבורה שאני אספר לכם עליה, כדאי שתדעו מי אני. אני קרן ג'וט, ילדה בת כמעט 12, בלונדינית וחברותית למדי. אני כותבת סיפורים וכן, גם את זה. מלבד זאת, אני חברה קרובה מאוד לשני. הכינוי שלי קשור רוב הזמן לספרים, ועכשיו – "Sadie Kane"
ובכן, כמו כל בן אדם סביר, אני אפסיק את עצמי כרגע, כי אני לא רוצה להתחיל בסיפור ולקטוע אותו.


תגובות (3)

פשוט, תמשיכי. זה אדיר :) וגם זה סיפורי אהבה אז אני דורשת המשך אחרת! ( אין לי איום אבל כנראה שאת תהפכי לשניצל, הא!)

25/08/2012 04:14

מצטרפת לדעתה של אלין…תמשיכי! :)

25/08/2012 04:54

אין לך פטיש שניצלים! אני הפטיש שניצלים.
והחולמנית – קוראים לה יעל…

25/08/2012 08:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך