ציפור משכימה ( ציפור בוקר)

Bloddy bomb 28/08/2023 96 צפיות אין תגובות

כותרת: ציפור משכימה (ציפור בוקר)

ז'אנר: רומנטיקה/סיפורי אהבה

סגנון: גוף שלישי מוגבל

מתווה:

מבוא:
– הציגו את הדמות הראשית, אביגיל, צעירה בשנות העשרים המאוחרות לחייה העובדת כציירת מוכשרת בגלריה קטנה לאמנות בתל אביב.
– תאר את התשוקה של אביגיל לאמנות ואת מסירותה לעבודתה.
– הציגו את אביגיל כאדם שמורה ומופנם, שלעתים קרובות מוצאת נחמה בחברתה שלה.

סְתִירָה:
– השגרה של אביגיל מופרעת כשהיא פוגשת את יונתן, מוזיקאי כריזמטי וחופשי המופיע בבית קפה מקומי.
– אופיו חסר הדאגות וההרפתקני של יונתן עומד בניגוד לגישה הזהירה של אביגיל לחיים.
– למרות השוני ביניהם, אביגיל נמשכת לתשוקה של יונתן למוזיקה, ויונתן נשבה בכישרון האמנותי של אביגיל.

התפתחות:
– אביגיל ויונתן מתחילים לבלות יותר זמן ביחד, לחקור את הרחובות התוססים של תל אביב ולחלוק את החלומות והפחדים שלהם.
– כשאביגיל נפתחת ליונתן, היא מתחילה להבין שהיא הסתירה את האני האמיתי שלה מהעולם.
– יונתן מעודד את אביגיל לאמץ את כישרונה ומציג את יצירותיה בפני חבריו ומכריו.

סיבוכים:
– רגשותיה הגוברים של אביגיל כלפי יונתן נתקלים בהיסוס, שכן היא חוששת להיפגע או לאבד את עצמאותה.
– אורח החיים הנוודי של יונתן מתנגש עם הצורך של אביגיל ביציבות וביטחון.
– החבר לשעבר של אביגיל, איתן, חוזר ומופיע בחייה, גורם לבלבול ולספק במוחה.

רגע השיא:
– אביגיל נקרעת בין אהבתה ליונתן לבין הפחד מפגיעות.
– עימות בין אביגיל, יונתן ואיתן מאלץ את אביגיל להתעמת עם עברה ולקבל החלטה לגבי עתידה.

פתרון הבעיה:
– אביגיל מבינה שאהבה דורשת פשרה ופגיעות, והיא מחליטה לתת צ'אנס לקשר שלה עם יונתן.
– יונתן, שמזהה את הפחדים של אביגיל, מבטיח לתמוך בחלומותיה תוך שהוא ממשיך לרדוף אחרי שלו.
– אביגיל ויונתן יוצאים למסע ביחד, מחבקים את אי הוודאות של החיים והאהבה.

נקודות מפתח:

1. התשוקה של אביגיל לאמנות והמאבק שלה לבטא את עצמה במלואה.
2. ההיכרות של יונתן והקשר המיידי בינו לבין אביגיל.
3. הקונפליקט הפנימי של אביגיל בין הרצון שלה לאהבה לבין הפחד שלה מפגיעות.
4. העידוד והתמיכה של יונתן בסיוע לאביגיל לאמץ את כישרונה.
5. הסיבוכים הנובעים מכך שהחבר לשעבר של אביגיל נכנס מחדש לחייה.
6. השיא שבו אביגיל חייבת להתעמת עם עברה ולקבל החלטה לגבי עתידה.
7. ההחלטה שבה אביגיל ויונתן בוחרים לחבק יחד אהבה וחוסר ודאות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך