צעד אחד קדימה ~פרק 2~

MyStorys 26/12/2013 368 צפיות 4 תגובות

~פרק 2~ צעד אחד קדימה
ואת ראיתי את אחיי מיתנשק עם מישהי על השיש במיטבח הגדול (יש מיטבח קטן שהוא כמו מחסן אוכל ויש את הגדול שבו מכינים את האוכל )
הוא היתנשק איתה בכל כך חושניות והיא כל כך נהנתה היה ניכר בפרצופה שהיא נהנתה ,אוייש מיסכנה היא לא יודעת שהוא יזרוק אותה בדיוק עוד עשר דקות כשהם יגמרו עם הנשיקה. ״שלום אחיי החרמן״ הוא פתח עיניים וכאילו חייך עם העיניים ועצם אותן שוב מעמיק בנשיקה ,נאנחתי ועליתי לקומה השנייה.
כמובן אבא ואמא עדיין לא היו שם ולכן החלטתי להיתפרע ,שמתי מוזיקה על פול ווליום לא אכפת לי מה אחשלי חושב והתחלתי לירקוד ולשיר עם המוזיקה עד שלא היסתובבתי וראיתי את הילדה המיסכנה שהיתנשקה עם ירין למטה מיסתכלת עליי ומנסה לא להיתפקע ׳חמודה׳ דווקא היא ניראתה בסדר ״כניראה שזאת לא הדלת הנכונה ״ היא היתכוונה ללכת כניראה היא רצתה לשירותים ״תמשיכי מהדלת שלי ישר ואז תיפני ימנה שם השירותים״ היא חייכה והלכה לשירותים.
החלטתי להפסיק עם המוזיקה אחרת יהיו עוד פאדיחות ואני לא ילדה שאוהבת להיתפדח לקחתי את הטלפון והתחלתי שיחה עם מיכל ״מיכל בא לי לעשות משה מעניין היום לכבוד תחילת שנה״ אחרי כחצי דקה היה נישמע קול בוקע מהטלפון המעיד על הודעה מהוואטסאפ ״גם אני !בואי נלך למקס ברנר!״ חברים שלי לא יודעים שאני טחונה חוץ ממלנה וגם היא טחונה ככה שהיא לא חברה שלי כי יש לי כסף, ״יאללה עוד שעה אני מתחת לבית שלך״ היא שלחה לי סמיילי קורץ והתחלתי להיתארגן.
שמתי שיר והתחלתי להיתארגן שמתי שורט לא לגמרי דפוק אותי עם חולצה קרה וקצת בטן וכתוב עלייה stay gold שמתי נעליי עקב 5 ס״מ למרות שאני נמוכה וירדתי למטה שומעת את אחי ניפרד מחברה ,יותר נכון סטוץ לשלום, חבל שווקא הייתה נחמדה.
״ירין תסיע אותי פליייז״ הוא חייך ״טוב סיס אבל רק עד לבית של חברה שלך ״ היסתכלתי עליו במבט מופתע ״מה לא ?את לא נוסעת למלנהה?!״ והוא אמר את מל בצורה נשית מאוד מגעילה ״ממשש מצחיק ירין״ ״טוב טוב יאללה רדי למטה אני רק לוקח מפתחות״ בזמן שירדתי לחנייה קיבלתי סמס ממספר לא מוכר ״נשמה את לא כל כך מהר תצליחי להיפתר ממני״ ישר הבנתי מי זה כל כך היתעצבנתי! איך הוא קיבל את הטלפון שלי?! ולמה?! אופפ מעצבן אותי! ירין ירד פתח את המכונית וניכנס אלייה היסתכל עליי ושאל ״מה יא פרינססה במה את בוהה? מה יש שם ג׳וק ?!״ הוא ישר קיבל צמרמורת וסגר את הדלת ואני ניכנסתי גם ״סתם איזה ילד חדש מעצבן אותיי!״ הוא צחק ״חחחחח אם הוא עיצבן אותך כניראה שהוא באמת משהו מיוחד!״
נסענו והגענו לבית של מלנה היא ישר פתחה את הדלת וניכנסתי ״טוב ייאללה את באה?״ היא הינהנה ״כן קידמה למקס ברנר״ והיא עשתה תנועה כמו סופר מן היתפקעתי מצחוק ״כן גברת סופרמן מה עם לשים נעליים?״ היא היסתכלה על עצמה וראתה שהיא עדיין עם נעלי בית ישר היא החליפה אותם בנעלי עקב כמעט כמו שלי והלכנ כשאני צוחקות עדיין על המיקרה .
הגענו למקס ברנר קיבלנו שולחן קטן לשניים במיבנה שביפנים, ניגשה אלינו מלצרית חמודה ויפה והיא חייכה אלינו ומייד לאחר מכן שאלה מה נירצה להזמין ״אממ אני חושבת שאני יקח שוקולד נמס וסופלה שוקולד״ מלנה אמרה בנימרצות אני חייכתי היא יודעת שאני לא אוהבת לאכול שם שוקולד וכל זה אז אני יקח משהו פשוט יותר ״אני רוצה שניצל וסלט״ המלצרית צחקה ״יש לחברה שלך אורח חיים מאוד בריא״ כניראה היא כיוונה את דבריה למלנה.
חיכנו לאוכל שיבוא דיברנו קצת על מה שקורה אצלנו ריכלנו על כמה בנות ואז האוכל הגיע וישר הרחתי את הריח המושלם שני תמיד אוהבת להריח.. הריח של השניצלל!
אכלנו וצחקתי שכשהיא סיימה לישתות את השוקו שהוא בעצם היה שוקולד חם נישארו עקבות שלו קצת מעל השפתיים שלה ככה שזה היה ניראה כאילו יש לה שפם :)
״אני צריכה פיפי״ מלנה אמרה בזמן שהיא קמה מהשולחן חייכתי ונישארתי לבד, ואז ראיתי חבורה של בנים ניכנסים למקום ויותר נכון חבורה של ערסים ,הם ראו שאני לבד לכן כניראה חשבו שהם יכולים להתחיל איתי … טוב אז הם טעו.
״מה ילדה כוסית אחושרמוטה עושה פה ?״ אחד הערסים שאל, ״משהו שילד מכוער ומעצבן כמוך עשה פה״ הוא היה ניראה עצבני על מה שאמרתי ואז ישר לאחר מיכן חייך ״חיימי אני באתי להתחיל עם בחורות כמוך ׳זונות׳ שאיתן אני ימשיך את הערב בלישתות מהן את המיצים שלהן״ הוא שם את שני אצבעותיו סביב הפה הוציא לשון והעלה אותה למעלה ולמטה … ניגעלתי קמתי מהשולחן לוקחת את כל הדברים ומשאירה יד פנויה הוא קם איתי כניראה חשב שאני עומדת לעשות איתו את מה שהוא חושב אבל הוא טעה עברתי ליידו ונתתי לו מכה באיבר מינו חחח היה מצחיק ליראות איך הוא מיתקפל ״עוד פעם אתה אומר דבר כזה לי אני מסרסת אותך לגמרי״ והלכתי לכיוון השירותים.
ליפני שניכנסתי לשירותים יצא משירותי גברים יונתן ,עשיתי את עצמי כלא רואה אבל מייד לאחר מכן הרגשתי יד מושכת אותי ומצמידה אותי באגרסיביות לקיר, ״לאן את חושבת שאת הולכת ?״ אוף למה למלנה הולך כל כך הרבה זמן בשירותים ולי מגיע את הסיוט הזה עם הערסים האלה?!
היתעלמתי מנסה להישתחרר ממנו אך הוא הצמיד אותי עוד יותר חזק לקיר הוא היה חזק הרבה יותר ממני ואני לאחר כמה ניסיונות כושלים היתעייפתי וויתרתי ״מה אתה רוצה?״ שאלתי ואז הוא היסתכל עליי והבזק של חיוך זדוני היה ניראה על פניו ״לעשות את זה״ ….


תגובות (4)

תמשיכיי

26/12/2013 10:23

ותעשי מרתון

26/12/2013 10:34

תמשיכיייייייי מהרררר

26/12/2013 11:26

תמשיכי

26/12/2013 13:25
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך