MyStorys
סורי שהוא מאוד קצרר פשוט העלילה מיסתבכת וזה סוג של פרק מעבר... חח תהנו :)

צעד אחד קדימה ~פרק 7~

MyStorys 29/12/2013 232 צפיות 4 תגובות
סורי שהוא מאוד קצרר פשוט העלילה מיסתבכת וזה סוג של פרק מעבר... חח תהנו :)

~פרק 7~
~נקודת מבט של לירון~
לא הצלחתי להירדם..מחשבתי עליו.. על אורן.. הוא היה כזה חתיך,חמוד,מצחיק ולמרות כל הפאדיחות שלי הוא דיבר איתי בצורה כל כך עדינה ונחמדה, אני חייבת להיפגש איתו שוב! ואז נירדמתי.
קמתי לבצפר, עוד מעט ראש השנה! עוד שבוע בילבד! מלנה צילצלה אליי בדיוק כשהוצאתי את המפתח מהדלת לאחר שנעלתי אותה ״מליי״ אמרתי בהיתרגשות ״לירון!!״ היא ענתה באותו הקול ״תקשיבי את לא מבינה אני הלכתי אתמול לרוץ ופגשתי איזה מישהו חתיך וחמוד וניראלי.. שהיתאהבתי! הוא נתן לי את המיספר שלו״ ״אעאעאעעאעאעאע חמודה שלי תיתחדשייי״ צחקתי ״מה קשור תיתחדשיי?!״ ״חבר חדש?!אהבה חדשה?! הלווו?!״ ״טוב אל תגזימי בסך הכל פגישה אחת!״ ״טוב יא הורסת שמחות אחת תישתקי ותקבלי עובדות בשקט!״ צחקתי והתחלתי ללכת ליכוון הבית ספר ״טוב יאללה אני יבוא עוד עשר דקות ביוש״ ניתקתי והמשכתי ללכת החלטתי ליבדוק איך אני ניראת ליתר ביטחון, והלכתי לחלון של המכונית הראשונה שראיתי … היסתכלתי סידרתי פה ושם שוונצים ופיתאום.. זכוכית החלון יורדת, ואורן ישב בתוך המכונית וצחק …
אימלה! ליקבור את עצמי וזהו.
״לא היה לך מספיק זמן להיסתכל במראה?!״ הוא המשיך ליצחוק ״לי לעומת כמה אנשים חשוב איך אני ניראת כל דקה ודקה שעוברת!״ ניסיתי לצאת מהפאדיחה, התחלתי ללכת והמכונית התחילה לזוז בקצב שלי ״את לא רוצה טרמפ?״ יואו כמובן שאני רוצה! אבל לא! אני לא יכולה! אני יצא קלה להשגה ״לא חמוד יש לי רגליים״ חייכתי חיוך ציני והמשכתי ללכת והמכונית המשיכה לינסוע ליידי ״ נווו דיי עם הקטע קשה להשגה הזאתי.. כבר השגתי אותך עם החיוך שלי בפעם הראשונה שראית אותי.. כמו שאת הישגת אותי..״ הוא אמר וחייך חיוך מושלם ואני בתגובה חייכתי חיוך דבילי לגמרי ״טוב… בסדר.. אם אתה מיתעקש..״ הוא צחק ״יאללה תגידי לאיזה תיכון וניסע״ אמרתי לו את הכתובת והוא נתן גז והגענו תוך חמש דקות לכצה (קיצור של כצנלסון) .
ישבתי במכונית והתחלתי לצאת אך אורן נעל את המכונית, עשיתי לו פרצוף שואל והוא כיבה את המנוע היסתובב פנים אליי ולקח את ידיי, ״אני לא יודע להסביר מה אני מרגיש.. אני מרגיש כל כך מדהים כשאני רואה אותך.. אפילו שראיתי אותך רק פעמיים בחיים אבל אני כבר היתאהבתי, יש בך משהו מיוחד, יש בך משהו מדהים … ואני רוצה להכיר אותך יותר לעומק ואני גם רוצה להיות קרוב יותר אלייך״ הוא אמר ולקח נשימה ׳אלוהים אלוהים אלוהים אלוהים׳ ואז הוא נישק אותי ..


תגובות (4)

תמשיכי

29/12/2013 11:02

-תעשי יותר ארוך

29/12/2013 11:03

ומרתון

29/12/2013 11:03

אני כןל שנייה נכנסת לראות אם את מעלה, תמשיכי פליז

30/12/2013 10:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך