MyStorys
אני השקעתי מאוד, מיצטערת על האיחור אבל מקווה שתאהבו, אם יהיו פע חמש תגובות או יותר אני ממשיכה לפרק הכי מותח בחיים שלכן ;) תחשבו על זה :)

צעד אחד קדימה ~פרק 9 ~

MyStorys 03/01/2014 465 צפיות 7 תגובות
אני השקעתי מאוד, מיצטערת על האיחור אבל מקווה שתאהבו, אם יהיו פע חמש תגובות או יותר אני ממשיכה לפרק הכי מותח בחיים שלכן ;) תחשבו על זה :)

אני חייב לארגן את הכל, ככה שכל עיניין החטיפה יעבור חלק.. התוכנית היא כזאת.. אני מתכנן לקחת אותה לארוחת צהריים בשעה שלוש וחצי לאחר מיכן לקחת אותה לבית שלי בשעה חמש וחצי , להגיד לה שאנחנו יוצאים בערב ושכל הדברים אצלי ,לתת לה בגדים יפים איפור וכל השטויות האלה ובשעה שבע וחצי בדיוק להיות מוכנים ליציאה.. אבל מה שהיא לא יודעת.. זה שבדיוק דקה ליפני היציאה אני ייקח כוס מים בשבילה ובשבילי ובכוס שלה אני ישים סם אונס ( ככה נוכל לעבוד ולאחר מיכן ניזרוק אותה לרחוב והיא תישכח הכל) ובדיוק בשעה שמונה במכונית הסם אמור לעבוד.. נסרוק לה את המוח עם מכשיר נעבוד איתו קצת ואז נזרוק אותה ברחוב, רחוק מהבית שלה, רחוק מהחיים שלה.. כדיי שהיא לא תוכל להמשיך לחיות כמו שהיא חיה בעבר.. בדיוק כמו שהורייה עשו לי.
בדקתי בשעון השעה הייתה שלוש בדיוק, יצאתי מהמשרד של הבוס והגעתי לבצפר של לירון בדיוק בשלוש וחצי, ראיתי את לירון יוצאת מהשער, נפרדת מחברותיה.. מסכנה היא לא יודעת שזאת הפעם האחרונה שהיא תיראה אותן…
ראיתי את המבט שלה, היא חיפשה אותי ולאחר כמה שניות עייניה נחתו על המכונית שלי והיא חייכה חיוך רחב והתחילה ללכת מהר לכיוון שלי, היא נכנסה למכונית שלי ונשקה לי על הלחי, כדי להראות שהיא ״חשובה״ לי לקחתי את פניה והחזקתי אותן בשתי ידיי ומנשק אותה, לשוני מלטפת את הלשון שלה, זה היה כיף אני חייב להודות אבל אני לא יכול להתאהב במישהו שמשפחתו רצחה את הוריי.
התנתקנו ואני התחלתי לנסוע ״נו איך היה בבצפר?״ שאלתי כדיי לא לגרום יובש, ״היה משעמם חיכיתי לסוף היום!״ היא חייכה ואני חייכתי אליה בחזרה. הגענו למקס ברנר, התישבנו בשולחן שלנו והמלצרית נתנה לנו תפריטים, ״ אני רוצה שניצל וצ׳יפס״ אמרנו ביחד ,צחקנו, היא כזאת חמודה.
״טוב…רציתה לספר לי קצת על עצמך לא?״ היא שאלה בזמן שהיא לוגמת מהמשקה שלה ״כן.. אני יספר לך כל מה שתרצי״ חייכתי ׳אני כזה שקרן׳
״טוב .. אז .. אממ מאיפה באתה? איפה אתה גר? איפה אתה לומד? מה שם המשפחה שלך? מה שם ההורים שלך? ובן כמה אתה?״ גחחתי וואו המון שאלות היא דפקה לי, לצערי אני אצטרך לפחות על 70% מהם לשקר.
״טוב אז ככה אני באתי מאמריקה (שקר,אני אשכנזי וחצי בריטי) אני גר בתל אביב ( שקר, אני גר באמריקה אני הגעתי לפה בגלל שהבוס שלי מצא את העקבות של משפחת שטרן בישראל) אני לא לומד (וואו! אמת) שם המשפחה שלי זה רוזנפלד( שקר,שם המישפחה שלי זה פדרלטרי אבל ני במשימה ואסור לה לדעת שום דבר אמיתי לגביי הפרטים האישיים שלי) ההורים שלי זה לבנה ולורן ( שקר, זהבה ורונן) ואני בן שש עשרה (אמת)״
היא נראתה מופתעת ״אמרתי לך שאני יספר לך כל מה שתרצי״ חייכתי ולגמתי מהיין, היא הרימה את ידה עם הכוס כדיי לעשות לחיים, זרמתי
״אני שמחה שמה שיש בניינו הוא אמיתי !״ ״לחיים״ אמרתי וחייכתי אבל החיוך שלי היה יותר מידיי מזוייף, קשה לי לשחק במשחק הזה.. כי במשחק הזה אני יודע מי יפסיד.
הסתכלתי בשעון כבר היה חמש, אנחנו צריכים להתחיל לזוז ״חשבון בבקשה״ אמרתי למלצרית היא הנהנה ונעלמה ״טוב אני הולכת לשירותים כבר יחזור״ היא חייכה והלכה.
בשעה חמש ועשרה היא יצאה ונעמדה מול השולחן שיישבתי בו, ״זהו? זזים?״ היא שאלה בהתרגשות, הנהנתי והובלתי אותה למכונית.
בחמש וחצי היינו בבית שלי, היא פתחה את הדלת בהתרגשות "וואו! איזו דירה משגעת!" היא אמרה כשעייניה סורקות את כל האזור, זה נחמד שהיא חושבת ככה בהתחשב בעובדה שאני אפילו לא גר כאן, שכרנו את המקום כדי שהמשימה תתבצע באופן מושלם.
"אוקיי יש לי הפתעה בשבילך נסיכה" אמרתי לה בהתרגשות שיקרית, היא הסתכלה עליי במבט מופתע ונרגש ,לקחתי לה את היד והובלתי אותה לחדר שהייתה בו מיטה, ועל המיטה הייתה שימלה שחורה צמודה מנצנצת לידה שכבו נעליי עקב מאוד גבוהות כנראה 15 ס"מ וליד נעליי העקב היו כל מיני מוצרי קוסמטיקה למיניהם, לא ממש אכפת לי איזה מוצרים, העיקר שתתלבש יפה ושתהיה לה את ההרגשה שהיא יוצאת למקום מכובד, זה אירוניה כי כניראה עוד יומיים היא תהיה זרוקה ברחוב שלי אף אחד ובלי שום דבר… לבד.
היא חיבקה אותי ונישקה אותי חזק "יישש אנחנו יוצאים?!" היא קפצה מהתרגשות, נחמד ליראות אותה שמחה…כנראה זאת תהיה הפעם האחרונה שאני יראה אותה ככה.

היא היתארגנה בחדר ואני בינתיים שמתי את הסם אונס בכוס שאני יתן לה, אני לא יודע מה אני עושה.. יהיה לי קשה לתת לה את הכוס הזאתי , כי אני יודע מה יקרה אחרי זה.. אני יודע מה אני יגרום לה כשהיא תיהיה זרוקה ברחוב, אני יודע מה יקרה.. היא תהפוך להיות זונה כדי לקבל כסף, כדיי לפרנס את עצמה היא תימכור את הדבר הכי חשוב לה.. כבוד.

אני יודע שזה מה שיקרה.. כי זה קרה לי, אני הייתי לבד אני לא בטחתי באף אחד והבוס שלי היתנהג אליי באותו זמן בצורה נוראית.. אבל בסופו של דבר היתעשתתי כי הייתי חזק, כי הדבר היחיד שהחזיק אותו וחיזק אותי היה הידיעה שיום יבוא ואני ינקום במי שעשה את זה להוריי, והינה היום הזה הגיע.

"אהחמ אהחמ.. " לירון כחכחה בגרונה ואני היסתובבתי לכיוון הניסה של המטבח, והוקסמתי. היא הייתה מהממת! השימלה ישבה עלייה בצורה מושלמת כאילו תפרו את השימלה במיוחד בשבילה, היא הייתה טיפה קצרה, אבל מהממת!
הפנים שלה היו מושלמות וקורנות מאושר .. ואני .. אני חייכתי .. אבל בתוך תוכי, היה לי עצוב. "ואוו ! את ניראת מושלם!" היא עוד יותר ניראתה מאושרת .. היא היתקדמה אליי ונישקה אותי נשיקה ארוכה ואני נהננתי ומהיתרגשות של הרגע, הרמתי אותה והושבתי אותה על השיש ונישקתי אותה עמוק יותר ויותר בהיתלהבות, היא ליטפה לי את העורף בזמן הנשיקה וזה גרם לי לצמרמורות, היא ניראתה שמחה שזה מה שהיא עושה לי אז החלטתי לקחת צעד קיצוני.. לקחתי את ידיי וליטפתי את יריכיה לאחר שראיתי שהיא לא היתנגדה אני העלתי את ידי יותר ויותר גבוה, והגעתי לאיבר מינה …

היא הוציאה את ידיי ממנה "בוא נחכה לערב" היא חייכה והיתנתקנו היסתכלתי בשעון והיה שבע וחצי בדיוק, בעולה!

"בואי ,אנחנו צריכים לצאת.. אבל ליפני שנצא ,את רוצה אולי לישתות?" ניסיתי כמה שפחות להראות שקוף והגשתי לה את הכוס שלה, היא שתתה וחייכה "יאללה בוא כבר!" היא אמרה ומשכה אותי לדלת.

הגענו למכונית והתחלנו לנסוע ,ובדיוק בשמונה…זה התחיל ליפעול.


תגובות (7)

תמשיכיייי o_O

03/01/2014 18:35

תמשיכי!
~קוראת חדשה~

04/01/2014 03:52

תמשיכי!
~קוראת חדשה~

04/01/2014 03:52

תמשיכי!!!

04/01/2014 08:42

תמשיכי וגם שלא תעשי לה משהוא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אם הוא לא התאהב בה בזמן והיא תיהיה ברחוב אז שהיא תבקש ממשהוא נחמד מהרחוב טלפון ותתקשר לאח שלה!!!!!!!! רק לא משהוא רע, בכול הסיפורים יש סוף רע.

04/01/2014 09:58

תמשיכי
~קוראת חדשה~

04/01/2014 10:17

יש הרבה תגובות תמשיכ פליזז וגם תראי את מה שרשמתי למעלה

09/01/2014 06:37
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך